וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הכאבים של אנדרה איגודלה חלפו, צפוי לקחת חלק בהמשך סדרת הגמר

ביתרון 0:2 בסדרה מול קליבלנד, הווריירס עומדים לקבל חיזוק נוסף: השחקן שנעדר מאז נפצע בברך במהלך גמר המערב, צפוי לחזור ולעזור לחבריו בקרוב. אייזאה תומאס: "הקאבס יחטפו סוויפ". וגם: זעם בגולדן סטייט על המהלך ה"מסוכן" נגד סטפן קרי

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט מובילה 0:2 בסדרת הגמר הרביעית ברציפות שלה מול קליבלנד, ומרגישה טוב מאוד בקשר לסיכויים שלה לזכות באליפות שנייה ברציפות, בעיקר לאחר משחק 2 אותו ניצחה באופן משכנע בזכות תצוגת קליעה משובחת של סטף קרי. אם זה לא מספיק, כעת הווריירס עומדים לקבל חיזוק נוסף, בדמותו של אנדרה איגודלה שעל פי דיווח של כריס היינס מ-ESPN לא סובל כבר בימים האחרונים מכאבים בבירכו הפצועה וצפוי לקחת חלק בגמר. לא מן הנמנע שה-MVP של גמר 2015 ישוב כבר במשחק 3, ואם לא אז בוודאי יזכה לעלות על הפרקט במשחק 4 שעשוי להיות האחרון בסדרה.

עוד בנושא

צעד אחד לפני כולם: ניתוח הניצחון של גולדן סטייט במשחק 2 בגמר
המעניש: הטוב מ-7 על ההצגה של סטפן קרי במשחק מספר 2 בגמר ה-NBA
גולדן סטייט מהללת את קרי ותומפסון, לברון "נותן את הלב ומתבאס"

שחקני גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודלה, קווין דוראנט. GettyImages
דוראנט והחברים מחכים לו. איגודלה/GettyImages

הווריירס מקווים שאיגודלה, שנעדר מאז משחק 3 בגמר המערב מול יוסטון, יחזור בריא ובכושר מלא, כדי שיוכלו להציב אותו במשימה אליה כבר התרגל בשנים האחרונות - שמירה על לברון ג'יימס. המלך קלע בשני המשחקים הראשונים 40 נקודות בממוצע, מסר 10.5 אסיסטים וקטף שמונה ריבאונדים, והאלופה תשמח לקבל את מי שכבר הוכיח שהוא מסוגל להקשות את לברון מעט יותר מאחרים. ג'יימס, שלקח מאוד קשה את מה שקרה במשחק הראשון (תקרית ג'יי אר סמית'), יגיע למשחקי הבית חדור מוטיביציה מאי פעם להחזיר את הקאבס לסדרה שנראית כרגע חד צדדית מאוד.

מי שלא ממש מנבא טובות עבור קליבלנד הוא האקס אייזאה תומאס, נתן הלילה את התחזית שלו בתוכנית האירוח של ג'ימי קימל. תומאס שיחק במשחק טריוויה מול אייזאה תומאס המקורי, ובשלב מסוים אמר: "אני עומד לחטוף סוויפ בדיוק כמו הקאבס".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סטפן קרי גולדן סטייט. AP
נעמד פנים מול פנים עם פרקינס. קרי/AP

* מספר שחקנים של גולדן סטייט הביעו ביקורת על ההתנהלות של קנדריק פרקינס על הספסל של קליבלנד, כשסירב להזיז את רגליו כשסטפן קרי נהדף עליו. קרי, שכמעט מעד, התעמת עם פרקינס, שלא פעיל בסדרה ויושב עם חליפה. בווריירס כינו את זה כ"מהלך מסוכן", כשגם קרי העצבני נעמד פנים מול פנים עם פרקינס וגער בו, לפני שהפרידו ביניהם. קרי עף לאחור כשהוא מנסה לקלוע שלשה לא באיזון, ופרקינס, לפחות במכוון, לא ניסה להימנע ממגע, אלא פשוט נתקל בו, דבר שעלול היה לגרום לקרי לפגיעה בקרסול או בברך. קרי עצמו סירב להגיב ואמר ש"אני לא נכנס לזה, אין תגובה". אחרי התקרית, בסוף הרבע השלישי, קרי התפוצץ ברבע האחרון עם 16 נקודות מתוך ה-33 שלו. דריימונד גרין אמר ש"קרי המריא אחרי התקרית הזאת", אך כאמור, בגולדן סטייט "לא מרוצים" מהמהלך "המסוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully