וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "דייסון וקינזי לקחו על עצמם והוכיחו שהם ווינרים"

6.6.2018 / 8:41

מאמן הפועל ירושלים החמיא לשניים שכיכבו בדרך לפיינל פור: "הם מנהיגים ווקאליים, הקבוצה תלויה בהם". דייסון: "המשחק הזה נתן לכולם הרגשה טובה, לקחנו את זה אישי ובאנו להילחם"

one

הפועל ירושלים חגגה וצהלה אמש (שלישי) בעקבות ניצחון החוץ המרשים 74:99 על הפועל גלבוע גליל, ניצחון שהשלים עבור האלופה 1:3 בסדרת רבבע הגמר ושלח אותה לפיינל פור, שם תפגוש את המנצחת במשחק החמישי והמכריע בין הפועל חולון להפועל אילת, ותנסה לשמור על התואר שלה. "זו לא היתה עונה קלה, אבל כולם רוצים לסיים אותה בטעם הכי מתוק שאפשר- אליפות", אמרו במועדון, "אבל לפני הגמר כולם יודעים שיש משחק נוסף לעבור. חייבים להגיע דרוכים ומרוכזים, להבין שאף אחד לא ייתן לנו את המשחק".

עוד בנושא

הפועל ירושלים הביסה את גלבוע גליל 74:99 ועלתה לפיינל פור
עודד קטש חגג: "זה מאמץ גדול של השחקנים, עשינו מחצית שנייה טובה מאוד"
לפני המשחק המכריע ברבע הגמר האחרון: הדרמה הגדולה סביב הדיון של ג'ורדן המילטון

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. מערכת וואלה!
מוכן למאני טיים. קטש/מערכת וואלה!

עודד קטש נשמע מרוצה מהיכולת של הקבוצה לקראת הישורת האחרונה ומשחקי ההכרעה: "כשאנחנו באים מרוכזים אנחנו יכולים לייצר כדורסל טוב. ג'רום דייסון וטרנס קינזי הם מנהיגים ווקאליים, , הם לקחו את זה על עצמם והוכיחו שהם ווינרים. הקבוצה תלויה בהם", אמר קטש.

ג'רום דייסון , שהציג משחק מרשים וסיים עם 27 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, זכה למחמאות מגיא הראל שחיבק אותו בסיום. "למדנו דברים מהמשחק הקודם מולם והפעם הוצאנו את זה לפועל, הפקנו את הלקחים", אמר הכוכב בסיום, "שמרנו על קצב המשחק, באנו להילחם, ידענו שיש לנו עבודה לעשות, זה היה מאמץ קבוצתי של כולנו. לא נתנו להם לשלוט במשחק, עשינו עבודה טובה ואנחנו צריכים להמשיך בכיוון הזה. המשחק הראשון בסדרה העיר אותנו ואני חושב שהמשחק הפעם נתן לכולם הרגשה טובה. לקחנו את זה אישי, באנו להילחם, לא להיות חברים. הייתה לנו עבודה וביצענו אותה כמו שצריך. כל אחד עשה את התפקיד שלו, ננסה להמשיך את המומנטום הזה גם למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully