וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש חגג: "זה מאמץ גדול של השחקנים, עשינו מחצית שנייה טובה מאוד"

6.6.2018 / 0:04

מאמן הפועל ירושלים נשם לרווחה אחרי ההעפלה לפיינל פור ופרגן ליריבה: "זו אחת הקבוצות הגדולות שידעה גלבוע בעשר השנים האחרונות". בית הלחמי הודה: "ירושלים היתה טובה יותר בסדרה הזו"

one

הפועל ירושלים עלתה הערב (שלישי) לפיינל פור אחרי שהביסה 74:99 בחוץ את הפועל גלבוע גליל, והשלימה 1:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. גליל היתה חזק במשחק הזה במחצית ראשונה למרות משחק שיא של דייסון, אבל האלופה פירקה את הקבוצה של בית הלחמי במחצית השנייה ושייטה לניצחון, כאשר היא תמתין בסבלנות ליריבה שלה שתהיה המנצחת במשחק החמישי בין הפועל חולון להפועל אילת.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
יכול להיות מרוצה. עודד קטש/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

עודד קטש היה מרוצה ואמר בסיום: "עשינו מחצית שנייה טובה. המחצית הכי טובה שלנו בסדרה. מצאתי את ההרכב שרץ ונשארתי איתו הרבה דקות, זה היה מאמץ גדול של השחקנים שלנו. היתה סדרה גדולה, עם המון איכות, התקפי, ברמה הכי גבוהה שיש. אני חושב שזו אחת הקבוצות הגדולות שגלבוע ידעה בעשר שנים האחרונות בערך".

קטש פרגן ליריבה כשאמר: "יש שחקנים איכותיים מאוד, קבוצה מאומנת, שמחה, שלא מוותרת אף פעם. זו היתה משוכה מאוד קשה לעבור. אנחנו צריכים להיות גאים באיך שעברנו את המשוכה הזאת. בגלל השביתה והלו"ז הצפוף שכרוך בלשחק כל יומיים. הצוות הרפואי כאן עשה עבודה מדהימה להעמיד את השחקנים על הרגלייים. אסור לנו להיות נינוחים במשחקים הבאים בשום מצב".

אריאל בית הלחמי מאמן המפסידה אמר: "אני רוצה לברך את הפועל ירושלים. הם היו הקבוצה הטובה יותר בסדה הזו ושיחקו בשני המשחקים האחרונים כדורסל מצוין. הגיע להם. נתנו פייט טוב, היום טיפה פחות אבל בסופו של דבר היתה סדרה כיפית עם כדורסל טוב וקהל טוב. אני מלא הערכה לשחקנים ולהקהל שלנו שמילא את האולם ביום שישי ובמשחקי החוץ. חבל שככה נגמר במכה אחת אבל זה מהות הפלייאוף ונצטרך לקבל את זה. ירושים שיחקה טוב יותר, היא קבוצה טובה יותר עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי גלבוע/גליל. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
נתנו הצגה ביציעים. אוהדי גלבוע גליל/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully