וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת תקיים משחק הכנה מול אוקראינה באולם של הפועל באר שבע

7.6.2018 / 10:58

האולם הביתי של העולה החדשה לליגת העל יארח לראשונה אי פעם את הנבחרת שתעשה ניסוי כלים לקראת יוון ב-22 לחודש (16:00). למשחק הוזמנו כאלף ילדי פרויקט נגב סל מערי ויישובי הסביבה

בפעם הראשונה בהיסטוריה, נבחרת ישראל תגיע לאולמה של הפועל באר שבע, העולה החדשה לליגת העל, למשחק הכנה נגד נבחרת אוקראינה. המשחק יתקיים ביום שישי ה-22.6 בשעה 16:00 ויהווה שיאו של אירוע סיום השנה של פרויקט נגב סל של איגוד הכדורסל, המשרד לפיתוח הנגב והגליל. הרשות לפיתוח הנגב ומשרד התרבות והספורט.

למשחק שהכניסה אליו תהיה חינם, הוזמנו כאלף מילדי הפרויקט מערי וישובי הסביבה בהם אופקים, נתיבות, רהט, באר שבע, דימונה, ירוחם ועוד ולפני המשחק יתקיים ברחבה שליד האולם הפנינג ענק לטובת ילדי האזור.

עודד קטש, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
יתארח בבאר שבע. עודד קטש/קובי אליהו

פרויקט נגב סל שהחל השנה, כבר נושא פירות ובסיום שנתו הראשנה שולש מספר שחקני הכדור בנגב. המשחק יתקיים שישה ימים לפני המשחק החשוב של נבחרת ישראל נגד יוון בהיכל מנורה מבטחים. בימים אלו החלה הנבחרת באימונים מדורגים, בשלב זה מתאמנים כבר שחקנים שכבר סיימו את העונה ובהמשך ייצטרפו גם אלו שלא עלו עם קבוצותיהם לפיינל-פור. ב-17 בחודש יתכנס הסגל כולו לקראת צמד המשחקים נגד יוון ובריטניה ובימים הקרובים יפרסם המאמן עודד קטש יחד עם עוזריו דרור כהן ועופר רחימי את סגל 24 השחקנים.

נבחרת ישראל מדורגת במקום השני בבית שלה במוקדמות גביע העולם במאזן 2-2 וחייבת לפחות ניצחון אחד בחלון הנוכחי כדי לעלות לשלב הבא. לקראת המשחק נגד יוון נמכרו כבר כ-4,000 כרטיסים, מתוכם כ-2,000 במכירה מוזלת לאגודות מכל רחבי הארץ. נבחרת יוון שמוליכה את הבית במאזן 0:4 כבר פרסמה את סגל 24 השחקנים שלה לחלון הזה והוא כולל הפעם גם שחקנים מאולימפיאקוס, פאפאניקולאו, מאנצאריס, פאפאפטרו וקציבליס, את קוסטאס סלוקאס הגראד של פנרבחצ'ה, יאניס בורוסיס הסנטר הוותיק, את שחקני ה-NBA קוסטה קופוס וטיילר דורסי ואת שחקני פנאתינייקוס ששיחקו גם בחלון הקודם נגד נבחרת ישראל בכרתים ניק קלאתיס, יאן ויוקאס ות'אנסיס אנטטאקומפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully