וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו נבחר לשחקן המצטיין של הפלייאוף, שמחון בחמישיית העונה

8.6.2018 / 12:00

ערב הגאלה של המנהלת הסתיים עם חלק מנבחרי העונה. הלפרין לקראת הפיינל פור: "הכי שוויוני בשנים האחרונות". ספאחיה: "מספיק טובים בשביל להתמודד עם כל סגנון של הפועל תל אביב"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

אירוע השיא של עונת 2017/18 בליגת העל בפתח: הפיינל פור ייצא לדרך ביום ראשון הקרוב, והיום (שישי) נערך אירוע הגאלה המסורתי שלקראתו. במהלך האירוע נערך טקס מצטייני העונה, וכן תיערך מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמני וקפטני מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל ירושלים והפועל חולון שעלו לחצאי הגמר.

גלן רייס שכפי שנחשף בוואלה! ספורט, חזר אמש במפתיע לישראל, הגיע לטקס, משך הרבה מאוד תשומת לב ואף התחבק בקצרה עם גיא פניני.


משחקי חצי הגמר:

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב (ראשון, 21:00, ספורט 5)

הפועל ירושלים - הפועל חולון (שני, 21:00, ספורט 5)

עוד בנושא

חשיפת וואלה! ספורט: גלן רייס נחת בישראל, עשוי לשחק עם חולון בפיינל פור
הפועל חולון בפיינל פור אחרי 71:82 על אילת שסגר ניצחון 2:3 בסדרה
פניני: "גלן קיבל את העונש שלו. מי כמוני יודע שסולחים לך אחרי טעויות"

מסיבת עיתונאים פיינל פור 2018. שלומי גבאי
מוכנים לקרבות ההכרעה/שלומי גבאי

נבחרי העונה

תארי שחקן העונה ומאמן העונה יחולקו במהלך הפיינל פור.

חמישיית העונה: סק הנרי (מכבי אשדוד), ג'רום דייסון (הפועל ירושלים), עמית שמחון (הפועל אילת), ג'ו אלכסנדר (הפועל חולון), זאק לידיי (הפועל גלבוע/גליל)

שחקן ההגנה של העונה: חואקין שוכמן (הפועל גלבוע/גליל)

השחקן המצטיין בפלייאוף: ג'רמי פארגו (מכבי תל אביב)

השחקן השישי של העונה: אדריאן בנקס (הפועל תל אביב)

תגלית העונה: יובל זוסמן (מכבי תל אביב)

השחקן המשתפר של העונה: נמרוד לוי (מכבי אשדוד)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב (מימין), נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש מאמן הפועל ירושלים, דן שמיר מאמן הפועל חולון. שלומי גבאי
מי יחזיק בצלחת ביום חמישי?/שלומי גבאי

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש: "אנחנו מרגישים טוב, מוכנים. הפוקוס הוא על המשחק הראשון. ראינו מה היה העונה, אין פייבוריטיות ולכל אחת מהקבוצות יש סיכוי ללכת עד הסוף. בפן האישי אני רק אגיד שתתארו לכם מה היה אם היו סדרות חצי גמר וגמר במקום פיינל פור - זה היה יכול להיות מדהים".

שחקן הפועל ירושלים, יותם הלפרין: "הפיינל פור הזה הוא מהשוויוניים שהיו בשנים האחרונות. יכול להיות שבזכות הניסיון יש לנו קצת יותר שקט נפשי, אבל אני לא חושב ששום תוצאה תהיה מפתיעה. כמו שעודד אמר קודם, גם אני חושב שיש משהו הוגן בסדרה. אבל פיינל פור זו הסיטואציה ואליה נתכונן".

מאמן הפועל חולון, דן שמיר: "אנחנו מגיעים אחרי עונה מעניינת, שונה מיתר הקבוצות. היו שינויים, היו תקופות שדברים באו יותר בקלות, הובלנו את הליגה בכל הקטגוריות ההתקפיות ואז עברנו שינויים ודברים באו בקושי. אין טעם להיכנס לעניין גלן רייס כי זו תולדה של עניינים עמוקים אצלנו ומי שהיה צריך לקחת החלטות, חשב עליהן טוב. לאורך כל הדרך חשבתי שלהחזיר אותו זה הדבר הנכון".

שחקן הפועל חולון, שלומי הרוש: "אנחנו שמחים להיות פה אחרי בצורת של כמה שנים. הפיינל פור הוא משחק אחד ואחר כך גמר - הכל יכול להיות. הפועל ירושלים שנפגוש ביום שני היא קבוצה יותר טובה מזו שניצחנו בחצי גמר הגביע".

שחקן הפועל חולון, גלן רייס. שלומי גבאי
הגיע לטקס. רייס/שלומי גבאי

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה: "מכבי תל אביב טובה מספיק כדי להתמודד עם כל סוג כדורסל של הפועל תל אביב. הלחץ במועדון הזה הוא תמיד אותו דבר, אין משמעות לזה שלא זכינו באליפות בשלוש השנים האחרונות".

שחקן מכבי תל אביב, ג'ון דיברתולמאו: "המטרה היא אותה מטרה והיא לנצח ולעלות לגמר. לא משנה אם אתה פייבוריט או אנדרדוג, אתה צריך להגיע באותה מוכנות".

מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו: "מבחינתי להגיע למעמד הזה זה וי גדול מאוד שרציתי להשיג עם המועדון הזה. פייבוריטית? השיטה של פיינל פור נועדה מלכתחילה לטרפד פייבוריטיות. יש הרבה התרגשות מהחזרה של הפועל תל אביב לקדמת הבמה".

שחקן הפועל תל אביב, רביב לימונד: "פארגו שחקן איכותי ומוכח, אבל אנחנו מגיעים לפיינל פור - זה משחק אחד ואי אפשר לדעת איך הדברים יתפתחו. ננסה להגיע מוכנים, לשלוט במה שאנחנו יכולים לשלוט. נעשה את המיטב כדי לנטרל את פארגו כי הוא גורם משמעותי במכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully