וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "גלן קיבל את העונש שלו. מי כמוני יודע שסולחים לך אחרי טעויות"

7.6.2018 / 22:48

שחקן הפועל חולון שהוכה על ידי הפורוורד הפרובלמטי התייחס להחלטה המפתיעה של ההנהלה להחזיר את גלן רייס ג'וניור לקבוצה: "הוא כוח רציני. יש לנו מטרה לקחת אליפות והוא יעזור לנו"

one

רבים מאנשי הכדורסל בארץ הופתעו הערב (חמישי) לאחר חשיפת וואלה! ספורט כי גלן רייס ג'וניור נחת בישראל וישחק במדי הפועל חולון בפיינל פור. זאת חודשיים בלבד לאחר שהשחקן הפרובלמטי הכה את גיא פניני לאחר ההפסד לגלבוע/גליל, סולק בבושת פנים מן המועדון ועזב את ישראל. הבעלים שלמה אייזק שנשבע רק לפני כחודשיים כי גלן רייס לא ישחק יותר בהפועל חולון נשמע הערב אחרת כשאמר: "הנסיבות השתנו, אי אפשר להופיע בפיינל פור בצורה לא רצינית". מי שקולו לא נשמע עד כה בעניין הוא גיא פניני עצמו. הישראלי הוותיק התייחס הערב, לאחר ההעפלה לפיינל פור, באופן סלחני לשחקן שהכה אותו בחדר ההלבשה והביע תמיכה בהחלטה להחזיר את רייס ג'וניור למועדון.

עוד בנושא
חשיפת וואלה! ספורט: גלן רייס ג'וניור נחת בישראל, ישחק בפיינל פור
אייזיק: "אחרי שמסי לא הגיע, החלטנו לספק חוויה ולהחזיר את גלן רייס"
הפועל חולון השלימה 2:3 על הפועל אילת והעפילה לפיינל פור

גיא פניני, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
"זה בא לנו בהפתעה". פניני/ברני ארדוב

פניני התייחס לשובו של גלן רייס ג'וניור ואמר: "האמת שזה בא לנו בהפתעה. אף אחד לא אמר לנו כלום לפני המשחק (מול הפועל אילת). הבנו מהתקשורת. אנחנו שמחים על זה שהוא חוזר לעזור לנו בפיינל פור. יש לנו מטרה לקחת אליפות וגלן הוא כוח רציני. הייתה ישיבה בין השחקנים אחרי ההפסד הראשון באילת ועלתה אופציה כזו שיהיה לנו כוח בסטנד ביי. לא רצינו שנגיע למצב שבו ניפול מהרגליים ולא יהיה מי שיחליף. לכל קבוצה יש כח כזה וגם אנחנו רצינו. העברנו את זה להנהלה והיום קיבלנו את התשובה".

פניני המשיך ואמר: "אין ספק שאף קבוצה בארץ לא הייתה נוקטת בצעד כזה ישר וכל כך מהר. גלן עשה משהו שלא יעשה וההנהלה הגיבה. הוא קיבל את העונש שלו. לאחר מכן הוא הבין את מה שהוא עשה והוא התנצל. מי כמוני יודע שאחרי טעויות שאתה עושה סולחים לך ואתה חוזר לדרך הישרה ודברים טובים יכולים לקרות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גלן רייס ג'וניור שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
שוב יחד. גיא פניני וגלן רייס ג'וניור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully