וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון השלימה 2:3 על הפועל אילת והעפילה לפיינל פור

הקבוצה של דן שמיר השיגה 71:82 ביתי מול הקבוצה הדרומית ותפגוש ביום שני את הפועל ירושלים בקרב על המקום בגמר. טו הולוואי הצטיין עם 22 נקודות, ג'ורדן המילטון הוסיף 16. מנגד,17 של ג'ורדן לויד לא הספיקו לאילת

one

בווידיאו: תקציר הניצחון של הפועל חולון על הפועל אילת

הפועל חולון השלימה הערב (חמישי) ניצחון 2:3 על הפועל אילת בסדרת רבע גמר הפלייאוף והעפילה לפיינל פור שייערך בשבוע הבא. ביום שני בהיכל תתמודד הפועל חולון מול הפועל ירושלים בקרב על המקום בגמר. הערב חולון ניצחה את היריבה הדרומית 71:82 וחגגה ניצחון מוצדק בסדרת רבע הגמר. אחרי פתיחה צמודה, הפועל חולון השתלטה על המשחק וטו הולוואי (ערב של 22 נקודות), ג'ורדן המילטון (16) וג'ו אלכסנדר (14) החלו לייצר נקודות ולפתוח פער מול החבורה של שרון דרוקר שהתקשתה להביא לידי ביטוי את שחקני המפתח שלה.

ברבע השלישי חולון עלתה לפער דו ספרתי, הצליחה לסכל את כל ניסיונות הקאמבק ולא הביטה לאחור עד הבאזר. מנגד, עמית שמחון הציג ערב קליעה רע (7 נק', 1 מ-9 לשלוש) ונפצע לקראת הסיום. אריק גריפין וג'ורדן לויד יצאו בחמש עבירות בדקות ההכרעה ולאילת פשוט לא נשארו כלים להתמודד עם הקבוצה הביתית. בסיכומו של דבר, הפועל חולון מסיימת סדרה קשה עם ניצחון מוצדק ועדיין יכולה להשלים דאבל העונה. השאלה אם זה יהיה עם גלן רייס או בלעדיו? הפועל אילת סוגרת עונה מוזרה שהחלה רע והסתיימה במרחק נגיעה מארבע הגדולות.

עוד בנושא
חשיפה: גלן רייס ג'וניור נחת בישראל, יוכל לשחק בפיינל פור אם חולון תעפיל אליו
אייזיק: "אחרי שמסי לא הגיע, החלטנו לספק חוויה ולהחזיר את גלן רייס"

seperator
גיא פניני, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
מה הוא חושב על שובו של גלן רייס?/ברני ארדוב
ג'ורדן המילטון, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
המילטון שמח עם האוהדים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

האורחת פתחה חזק את הרבע הראשון וג'אמפ של אייזק רוזפלט העלה את אילת ל-7:10 אחרי שלוש וחצי דקות של משחק. אבל חולון לא נבהלה והקפיצה את הקהל עם דאנק של ג'ו אלכסנדר שקבע יתרון ביתי ראשון - 10:11. המשחק הצמוד נמשך עם הגנות חזקות מהרגיל ואחרי עשר הדקות הראשונות חולון הובילה 17:19. אירוע משמעותי נרשם כשג'ו אלכסנדר נפגע בקרסול וירד לקבלת טיפול על הספסל.

מאמן הפועל אילת שרון דרוקר. ברני ארדוב
מאמן הפועל אילת שרון דרוקר/ברני ארדוב

ברבע השני שתי הקבוצות המשיכו להציג הגנה מציקה ולוחצת. ג'ו אלכסנדר חזר לפרקט לאחר קבלת הטיפול הרפואי והמשחק המשיך להיות צמוד. שלשה של תמיר בלאט העלתה את חולון ל-23:26 ארבע דקות בתוך הרבע. טיישון תומאס ניפק מהלך של סל ועבירה וחולון כבר עלתה ליתרון השיא שלה - 24:29. אילת נרדמה, חולון הגבירה את הקצב בהגנה ועלתה ל-31:39, לא מעט בזכות אסיסטים של תמיר בלאט. במחצית עמד היתרון החולוני על 35:41. טיישון תומאס הוביל את קלעי הקבוצה הביתית עם 12 נקודות וג'ו אלכסנדר תרם 10. מנגד, דימיטריוס טרידוול קלע 8 לזכות אילת. לעמית שמחון היו 2 נקודות בלבד עם 1 מ-8 מהשדה.

שחקן הפועל חולון ג'ורדן המילטון עם הקהל. ברני ארדוב
ג'ורדן המילטון והקהל של חולון/ברני ארדוב

הדקות הראשונות של הרבע השלישי התאפיינו בפעולות אישיות כושלות ומשחק מפוזר מצד שתי הקבוצות. חולון הייתה ראשונה לצאת מן ההלם עם ג'אמפ של תמיר בלאט ועוד שלשה של טרל הולוואי שקבעו פער דו ספרתי לחולון -40:50. אילת ניסתה להשיב אש, אבל אריק גריפין ספג עבירה רביעית חמש דקות בתוך הרבע וירד לספסל. שלשה של תמיר בלאט הטיסה את חולון ל-44:56 והאורחת הזעיקה פסק זמן. אחרי החזרה לפרקט אילת אמנם עצרה את הסחף אך חולון סיימה את הרבע ביתרון מבטיח של 51:63.

שחקן הפועל אילת דרווין קיצ'ן עם שחקן הפועל חולון ג'ו אלכסנדר. ברני ארדוב
דרווין קיצ'ן מחפש את הסל מול ג'ו אלכסנדר/ברני ארדוב

בפתיחת הרבע האחרון הפער הדו ספרתי לזכות חולון נשמר, אריק גריפין האורח ביצע עבירה חמישית והסתמן כיוון ברור אליו הולך המשחק. דאנק של המילטון סגר מתפרצת מהירה, הטיס את חולון ל-60:75 והספקות בנוגע לזהות המנצחת הוסרו באופן כמעט סופי. ארבע דקות לסיום המשחק עמית שמחון החליק על הפרקט ונפל כשהוא מחזיק את הקרסול.
הוא פונה מהמגרש על ידי הצוות הרפואי של אילת כשהמצב לא נראה מעודד. במשחק עצמו אילת עוד צימקה ל-66:75 אבל ג'ורדן לויד מיד ספג עבירה חמישית וחולון ניצלה זאת לנקודות חשובות מהקו שעצרו את המומנטום הדרומי.

אילת הגיבה בחמש נקודות רצופות משלה וצימקה ל-71:77 דקה וחצי לסיום. אבל דווקא אז, החבורה שלדרוקר הציגה הגנה חדירה ואישפרה להמילטון לחגוג עם מהלך של סל ועבירה בדרך ל-71:80 חולוני דקה לבאזר. תוצאת סיום: 71:82 להפועל חולון שעלתה לפיינל פור ותפגוש את הפועל ירושלים בקרב על המקום בגמר.

קלעו להפועל חולון: טו הולוואי 22 נק' (3 מ-6 לשלוש), ג'ורדן המילטון 16, ג'ו אלכסנדר 14, טיישון תומאס 13, תמיר בלאט 11 נק' ו-6 אסיסטים, שלומי הרוש 6, גיא פניני, טי ג'יי קליין וחנן קולמן שיחקו ולא קלעו

קלעו להפועל אילת: ג'ורדן לויד 17 נק', דימיטריוס טרידוול 13, אריק גריפין 8, אייזק רוזפלט, פרדריק בורדיון ועמית שמחון 7 נק' כ"א, דרווין קיצ'ן 6 ואפיק ניסים 6 נק' כ"א, ניב ברקוביץ' שיחק ולא קלע.

שחקן הפועל אילת פרדריק בורדיון מול שחקן הפועל חולון תמיר בלאט. ברני ארדוב
פרדריק בורדיון מול תמיר בלאט/ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון מריחים פיינל פור/ברני ארדוב
ג'ו אלכסנדר, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
ג'ו אלכסנדר עולה לסל/ברני ארדוב
טרל הולוואי, טי ג'יי קליין, הפועל חולון,. ברני ארדוב
טו הולוואי וטי ג'יי קליין/ברני ארדוב
דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
יש סיכוי לדאבל. אנשי חולון חוגגים בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully