וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיק: "אחרי שמסי לא הגיע, החלטנו לספק חוויה ולהחזיר את גלן רייס"

7.6.2018 / 21:53

הבעלים של הפועל חולון סיפר על ההחלטה להחזיר לארץ את השחקן שסולק בבושת פנים לאחר שהכה את גיא פניני: "הנסיבות השתנו. לא יכולים להופיע לפיינל פור בצורה לא רצינית". דבר החזרה של רייס ג'וניור פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

one

שחקני ואוהדי הפועל חולון חגגו הערב (חמישי) במשך דקות ארוכות את ההעפלה לפיינל פור של ליגת העל. החבורה בצהוב גברה על הפועל אילת 71:82 במשחק מספר 5, השלימה 2:3 בסדרת רבע הגמר ותפגוש את הפועל ירושלים ביום שני. השאלה הגדולה: האם גלן רייס שנחת היום בארץ, יוכל לשחק נגד האלופה, או להשתתף רק בגמר - אם חולון תעפיל אליו.

הבעלים שלמה אייזיק התייחס להחלטה להחזיר את רייס ואמר: "אני יותר ממאושר על זה שהעפלנו לפיינל פור. אני רוצה להקריא הודעה קצרה, אין טעם לענות על שאלות אחרי זה. כידוע שניים משחקני המפתח שלנו - קורי וולדן עם שבר ביד, וג'ו אלכסנדר עם סדק באצבע, לא יכולים לשחק או שמצבם הרפואי מגביל אותם. במהלך העונה סבלנו רבות ממכת פציעות ועבדנו קשה מאוד, אין לנו עניין להגיע לפיינל פור במחסור של שחקנים ולא להיות הכי טובים שאנחנו יכולים ולכן החלטנו להחזיר לארץ את גלן רייס ג'וניור.

אייזק המשיך ואמר: "נתתי אור ירוק למהלך, רק אחרי שכל שחקני הקבוצה, ללא יוצא מן הכלל, הביעו את נכונות למהלך. אחרי שמסי לא הגיע לארץ, אנחנו רוצים לספק לקהל אוהבי הספורט חוויה מהנה. הנסיבות השתנו בצורה מאוד גדולה. לא חושב שהשאלה לגיטימית, זה שיקול ניהולי שלנו, אנחנו לא יכולים להופיע בצורה לא רצינית לפיינל פור".

דן שמיר התייחס לרייס בקצרה: "אני לא אדבר על זה עכשיו. גם אם היינו מפסידים היום - חשבתי שיש לנו מסיבת סיום, אז צריך להביא אותו לפה. הייתה לו עונה מיוחדת, הוא שחקן מיוחד שהיו איתו קשיים, אבל הוא עשה הרבה עם הפועל חולון. גם אם הוא יגיע רק כדי להצטלם איתנו לקראת סוף העונה זה חשוב, אבל נדבר על זה בנפרד".

עוד בנושא:

גלן רייס וצפוי לשחק במדי הפועל חולון בפיינל פור
הפועל חולון ניצחה את אילת ועלתה לפיינל פור

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
חולוניה חוגגת/ברני ארדוב

על המשחק עצמו אמר שמיר: "עברנו הרבה העונה, אי אפשר לסכם הכל בדקה אחת. עברנו הרבה עליות וירידות העונה. עברנו סדרה קשה נגד קבוצה טובה מאוד. הייתה סדרה כיפית. הם היו יותר מסודרים מאיתנו, אבל יתרון הביתיות עשה את ההבדל. הקהל נתן אנרגיות וזה מה ששם אותנו בפיינל פור.

על תמיר בלאט שהצטיין עם 11 נקודות ו-6 אסיסטים, אמר שמיר: "תמיר עבר הרבה שינויים השנה, אבל הוא ענק. זה פחות הכדורסל, זה יותר האופי והמוכנות לשחק בבמה הזאת. נהנתי לאמן אותו".

מנגד, מאמן אילת שרון דרוקר נשמע מאוכזב נוכח ההדחה אך פרגן לשחקניו על עונה יפה. לדברי דרוקר: "היה משחק ספורטיבי. הייתה אווירה. באנו לנצח. גם כשהיינו בלי שחקנים שהיו עם חמש עבירות ניסינו לנצח. יש להם קבוצה טובה עם כישרון. ניסינו לחפות על זה בעבודת צוות. זה היה קצר מדי. השחקנים יכולים להיות גאים במה שעשינו העונה. באתי בדצמבר ועשינו קבוצה קשוחה. לצערי אנחנו מסיימים פה ובהצלחה לחולון. עשינו מה שיכולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל אילת שרון דרוקר. ברני ארדוב
"השחקנים יכולים להיות גאים". שרון דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully