וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרג פופוביץ' נחוש לשכנע את לברון ג'יימס לחתום בסן אנטוניו"

בארצות הברית מדווחים על אופציה חדשה לג'יימס אחרי הסיקסרס, הרוקטס והלייקרס: "אל תתפלאו אם הוא וכריס פול יעברו יחד לקבוצה שאינה יוסטון". וגם: הפרשנים עוקצים, ותיקי הווריירס רומזים לצרות בחדר ההלבשה

גרג פופוביץ' עם לברון ג'יימס. GettyImages
לברון סוף סוף ישחק תחת מאמן גדול? ג'יימס עם פופוביץ'/GettyImages

זה לא מפתיע, אבל בקליבלנד טוענים כי אם לברון ג'יימס לא יהיה בקאבס בעונה הבאה, הקבוצה תנסה למצוא קבוצה חדשה גם לקווין לאב. "הם יתחילו מחדש", אמר כתב ESPN בריאן ווינדהורסט על הנהלת קליבלנד, שתרצה להיבנות מחדש, "הם יהפכו את קווין לאב לפנוי, ואני בטוח שהם יחפשו לקבל במקומו בחירת דראפט סיבוב ראשון. הוא בשנה האחרונה לחוזה שלו, כך שהם לא ירצו כסף".

ווינדהורסט הוסיף ואמר ש"ממה שאני מבין, ייתכן שבעונה הבאה, בלי קשר להחלטה של לברון, כל הסגל ישתנה. השחקן היחיד שמקומו בסגל מובטח הוא השחקן שייבחר על ידי הקאבס בדראפט. חוץ מזה, כולם סחירים וכולם מועמדים לעזוב".

על אף שלברון לא אמר במפורש שהוא עוזב, ההערכה בקליבלנד היא שהוא בדרך החוצה, לקבוצה עם סיכוי גבוה יותר להצלחה. האפשרויות העיקריות שהועלו על השולחן הן פילדלפיה, הלייקרס ויוסטון, אולם אמש התווספה עוד קבוצה לקלחת: סן אנטוניו. האפשרות שג'יימס יצטרף לספרס הייתה עד כה בגדר שמועה בלבד, אולם נראה שמדובר באופציה ממשית. מארק סטיין כתב ב"ניו יורק טיימס" ש"כולנו שמענו על האפשרות שלברון יעבור לפילדלפיה, יוסטון או הלייקרס, אבל ממה שאני מבין, גם גרג פופוביץ' נחוש לנסות לשכנע את ג'יימס לעבור לסן אנטוניו. הוא מתכוון להכריח אותו, פחות או יותר, לקיים פגישה עם הספרס ולמכור לו את הרעיון לחבור אליו".

עוד בנושא

לברון ג'יימס חשף ששיחק בגמר עם יד שבורה, ומסרב להתחייב בנוגע לעתידו
שמחת חיים כאמצעי שליטה: סוד ההצלחה של שושלת גולדן סטייט
אנשי המטאטא, המדריך המלא: הטוב מ-7 על סוויפ האליפות המוחץ של גולדן סטייט

כריס פול, יוסטון רוקטס. GettyImages
דמות המפתח בהחלטה. כריס פול/GettyImages

כמובן שאם האפשרות הזו תמומש והמהלך ייצא לפועל, זאת תהיה אמירה מבחינת ג'יימס, שצבר בשנותיו בקריירה מוניטין של כוכב שלא מתחבר עם מאמניו ולעיתים אף מחבל בסיכוייהם להצליח. סנגוריו יטענו שבניגוד למייקל ג'ורדן או קובי בריאנט, ששיחקו תחת פיל ג'קסון, ג'יימס לא זכה להתאמן אצל מאמן בעל שיעור קומה. אם ישתף פעולה עם פופוביץ', שנחשב למאמן הטוב בעולם כיום, זה יהיה נרטיב חדש לחלוטין עבורו.

כך או כך, סטיין ציין ש"כריס פול יהיה בכל מקרה דמות מכריעה בהחלטה של לברון. אם פול יישאר ביוסטון הם יהפכו למועמדת חזקה מאוד להנחית את לברון, בלי קשר לעד כמה מסובך יהיה לעשות את זה מבחינת כללי תקרת השכר. אבל אל תתפלאו אם בסופו של דבר ג'יימס ופול יעברו יחד לקבוצה שיכולה להרשות לעצמה שני סופרסטארים, כמו הליקירס למשל. ג'יימס ופול עד כדי כך קרובים".

לא משנה מה לברון יחליט, כמובן שהפרשנים כבר מחכים לו מעבר לפינה. אמש, אחרי ההפסד, אמר צ'ארלס בארקלי לרשת TNT שאחרי ההופעה של ג'יימס בגמר הזה, "צריך לתת סטירה לכל מי שמשווה אותו למייקל ג'ורדן".

"מהיום, כל עיתונאי או פרשן שינסה לספר לי שלברון ג'יימס טוב יותר או ברמה שווה למייקל ג'ורדן, אני הולך לתת לו סטירה כזאת שלא ישכח בחיים. הבן אדם הבא שיגיד לי 'לברון ג'יימס, הוא מדהים כמו מייקל' או שיטען שלברון התחרה כמו ג'ורדן, אני הולך לתת לו מכות. ושמבתי המשפט והמשטרה ינסו לעצור אותי".

כל זה נאמר, אגב, זמן קצר אחרי שסטיב קר בעצמו השווה בין השניים ואמר ש"כל הזמן שואלים אותי מי גדול יותר, לברון או מייקל. כל מה שאני יודע זה שמדובר בשני השחקנים הכי גדולים שיצא לי לראות. הם שונים מאוד, אבל צריך לדרג אותם, הייתי שם אותם ביחד, בשורה אחת".

גם סקיפ ביילס, פרשן רשת 'פוקס' ומי שידוע באיבה ובחוסר ההערכה לג'יימס, לא פספס הזדמנות להצליף בו וביקר בצורה חריפה את הטענות של לברון לפציעה שפגעה בו במהלך הסדרה. "לא מפתיע שלברון ואנשיו אמרו לתקשורת שהוא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים בסדרה עם שבר ביד. זה התירוץ שהוא היה צריך לשתול. רוץ עם זה, תעוור את עינינו", כתב בסדרת ציוצים. "אחרי ההתרסקות של לברון מול בוסטון ב-2010, מקורביו שתלו את הסיפור שמה שהפריע לו זה כל מיני עניינים עם חבר לקבוצה בחדר ההלבשה (הכוונה היא לשמועות על כך שחברו לקבוצה דלונטה ווסט ניהל רומן עם אימו). כמובן שהבעלים דן גילברט מיד הכחיש והאשים את לברון בוויתור על הגמר, לפני שעבר למיאמי".

ביילס הוסיף ש"היד השבורה של לברון, במרכאות, לא מנעה ממנו לבכות על חלב שנשפך על הספסל לפני ההארכה במשחק 1 בגמר, להשליך מגבת על הרצפה, לדכא את חבריו, להימנע מלזרוק במשך שתיים וחצי דקות לתוך ההארכה, ואז לסיים אותה עם 0 מ-4 מהשדה. ה'פציעה' קרתה אחרי המשחק, כמובן. היה כמעט קומי לראות את ג'יימס מגיע למסיבת העיתונאים אחרי משחק 4 עם חבישה על היד, כאילו שהיה פצוע. קומדיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. GettyImages
מבחינתו כמובן שהמעבר השתלם. קווין דוראנט/GettyImages

כמעט שנתיים חלפו מהיום בו הדהים קווין דוראנט את אוהדי ה-NBA ואת הליגה כולה, כאשר החליט לחבור לקבוצת הכוכבים של גולדן סטייט, והוא עדיין צריך להתמודד עם טענות על חוסר תחרותיות. למעשה, הזכייה של הווריירס באליפות השנייה מאז הצטרף, ועוד בסוויפ מוחץ על לברון ג'יימס וקליבלנד, רק הגבירה את אותן טענות ועושה רושם שלדוראנט נמאס. בראיון שהעניק הלילה (בין שבת לראשון) ל"יאהו", KD החליט להשיב אחת ולתמיד לכל מבקריו.

"אני הרסתי את ה-NBA? יש לי אחריות רק כלפי עצמי, אני לא מודאג לגבי ה-NBA. לא משלמים לי מספיק כדי לדאוג", אמר דוראנט, "אם הכול עלי אז גם צריכים לשלם לי יותר כסף. האחריות שלי היא כלפי הקבוצה, כל השאר לא קשור אלי. כל ה שאני רוצה לעשות בחיים, כל עוד אני בריא, זה לשפר את המשחק שלי וליהנות ממנו ללא דאגות. הקבוצה הזו מאפשרת לי את זה. זה המקום הכי טוב עבורי פשוט לשחק, לעבוד ולא לדאוג לגבי נושאים ששאר הסופרסטארים בליגה מוטרדים לגביהם".

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט, דריימונד גרין. רויטרס
מצא את מקומו בגולדן סטייט. דוראנט והחברים/רויטרס

על זכייתו השנייה ברציפות בתואר ה-MVP של סדרת הגמר, למרות שרבים חשבו שסטפן קרי ראוי יותר לזכות בתואר, אמר KD: "כמו כל השחקנים הטובים ביותר, גם אנחנו רוצים רק לשחק טוב. אני יודע שלסטף לא אכפת מדברים כאלה. לא ציפיתי לזה, רק ניסיתי לנצח. MVP או לא, אני חושב ששנינו שיחקנו נהדר".

"קובי, MJ, לברון, קארים - האנשים האלה דוחפים אותי קדימה בכל יום כדי להגיע לרמה שלהם, בתקווה להגיע למצב שיום אחד אוכל לשבת ולדבר איתם על כדורסל", סיפר, "אני מרגיש שזה קל להיות השחקן הטוב ביותר כשאין שחקנים טובים מסביבך. זה קשה יותר לבלוט כשאתה מוקף בשחקנים מצוינים. אני גאה בזה שאני בולט לא משנה איפה אני נמצא. אני גאה בעבוה הקשה שלי, ואני מרגיש שאנשים פה אימצו אותי לחיקם. אני מרגיש כמו וורייר".

גם אם מה ששחקני גולדן סטייט מספרים על האידיליה בחדר ההלבשה נכון, נראה שבמהלך העונה היו בקיעים בכימיה הקבוצתית. במהלך חגיגות האליפות סיפר דייויד ווסט, ספק במכוון ספק בפליטת פה, ש"המון דברים התרחשו מאחורי הקלעים בקבוצה העונה, דברים שאם היו יוצאים החוצה, היו משאירים את כולם בהלם".

הפורוורד הוותיק טען ש"אנחנו כל כך קרובים זה לזה, שאף אחד לא יודע מה באמת עברנו. העיתונאים מנסים לברר, לרחרח. אבל אין לנו אף מלשין בקבוצה". שון ליבינגסטון, עוד אחד מוותיקי הקבוצה, הוסיף שמן למדורה כשאמר ל-ESPN ש"מגיע לסטיב קר כל הכבוד על איך שהוא התמודד עם כל הבולשיט של השחקנים השנה".

שחקני גולדן סטייט. רויטרס
צרות בגן עדן? שחקני הווריירס חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully