וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר רולאן גארוס בראשון: מלך החימר נדאל מול היורש הפוטנציאלי

הספרדי ינסה לשמור על מאזן מושלם בגמרים בפריס ולזכות בתואר בפעם ה-11. מולו יתייצב תים, היחיד שגבר עליו על חימר בשנתיים האחרונות, בתקווה להדהים בדרך לגרנד סלאם ראשון בקריירה

טניסאי ספרדי רפאל נדאל, טניסאי אוסטרי דומיניק תים. GettyImages
נדאל ותים אחרי שהספרדי ניצח בחצי הגמר אשתקד/GettyImages

גמר רולאן גארוס שיפגיש מחר (ראשון, 16:00) לקרב על התואר את רפאל נדאל ודומיניק תים, נראה על פניו כמשחק עם תוצאה די ברורה מראש. הרי הראשון בעולם הוא "מלך החימר" הבלתי מעורער ובארון שלו כבר עשרה תארים מפריס ו-16 תארי גרנד סלאם, בעוד האוסטרי בן ה-24 העפיל רק אתמול לראשונה בחייו לגמר גרנד סלאם. ובכל זאת, תים כבר הוכיח בעבר (אפילו הלא רחוק) שהוא מסוגל לעצור את השור ממאיורקה, והוא לא יוותר בקלות על החלום להשיג תואר מייג'ור ראשון בקריירה באופן הכי סנסציוני שניתן להעלות על הדעת.

עוד בנושא

הוא מעולם לא נהנה ככה: דל פוטרו היווה אימון קל עבור נדאל
סימונה האלפ זכתה ברולאן גארוס אחרי ניצחון על סלואן סטיבנס
סימונה האלפ מאושרת: "חייתי בשביל הרגע מאז שהייתי ילדה בת 14"

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
רוצה גרנד סלאם 17. רפאל נדאל/רויטרס

נדאל התקשה מעט במערכה הראשונה בחצי הגמר, מול חואן מרטין דל פוטרו, אבל החל מהשנייה דרס וזכה ב-14 מ-17 המשחקונים האחרונים בדרך לניצחון שרק הדגיש את העליונות שלו בטורניר. הוא שמר על מאזן מושלם של 11 מ-11 בחצאי הגמר (וינסה לשחזר את זה גם בגמר) ומחזיק במאזן בלתי נתפס של 2:110 במשחקים של הטוב מחמש מערכות על חימר (ו-2:85 ברולאן גארוס). בשנתיים האחרונות, כולל משחקים של הטוב משלוש, נדאל ניצח 49 משחקים והפסיד רק שניים. על שני ההפסדים אחראי תים.

הניצחון הראשון של תים הגיע בטורניר רומא בשנה שעברה והשני רק לפני כחודש בטורניר מדריד וגם הוא יודע ש"אם אני רוצה לנצח אני צריך לשחק כמו שם, אבל משחקים של הטוב מחמש מערכות זה סיפור אחר". גם בשנתיים הקודמות האוסטרי היה בחצי הגמר בפריס, אך הפסיד לשני האלופים שבדרך (נובאק דג'וקוביץ' ונדאל). הפעם הוא הצליח לעשות עוד צעד קדימה, האם הוא יכול ללכת עד הסוף? "אני יודע איך לשחק מולו", הבטיח אחרי הניצחון בחצי הגמר על סינדרלת הטורניר מרקו צ'קינאטו, "יש לי תוכנית". אם יעמוד במילה שלו, לנו כנראה מצפה קרב אדיר בפיליפ שארטייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully