וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שמחון ייעדר כחודש ולא יהיה בסגל הנבחרת לבריטניה ויוון

8.6.2018 / 19:33

פורוורד הפועל אילת סובל מקרע קטן ברצועה הצידית בברכו לאחר שנפצע מול הפועל חולון. רשם העונה 14.1 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק וצפוי להיות מבוקש בשוק ההעברות

one

עמית שמחון עבר היום (שישי) בדיקת MRI בברכו, שהעלתה כי הוא סובל מקרע קטן ברצועה הצידית בברכו, והוא יהיה חייב מנוחה של חודש.שמחון נפצע במשחקה של הפועל אילת אמש מול הפועל חולון, לאחר שביצע תנועה לא טובה, ויצא מהמגרש כשהוא נעזר באנשי הקבוצה כדי להגיע לחדר ההלבשה. המשמעות של הפציעה של שמחון היא שהוא לא יעמוד לרשותו של המאמן הלאומי עודד קטש לקראת המשחקים נגד בריטניה ויוון במסגרת מוקדמות אליפות העולם בסוף החודש.

עוד בנושא

פארגו נבחר לשחקן המצטיין של הפלייאוף, שמחון בחמישיית העונה
גלן רייס ערך אימון אישי, הפועל חולון מערערת על החלטת האיגוד
הפורץ מגשר הזיו: כך הופך תומר גינת לסינדרלה של הכדורסל הישראלי

שחקן הפועל אילת עמית שמחון נפצע. ברני ארדוב
שמחן נפצע מול חולון/ברני ארדוב

שמחון לא זומן במפתיע לסגל הנבחרת בשני החלונות הקודמים, מה שעורר ביקורת חריפה על קטש, וגם אם היה רוצה לתקן את הרושם ולזמן אותו, כעת הוא לא יכול לזמן את מי שנבחר לחמישיית העונה בליגת העל היום.

שמחון (28, 1.98) רשם העונה 14.1 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים בממוצע למשחק. במשחק מספר 2 בפלייאוף נגד חולון הוא התפוצץ עם 29 נקודות, שיא קריירה עבורו, אך המשחק הזה גם סימן נקודת מפנה בסדרה, כאשר שחקן חולון ג'ורדן המילטון ירק עליו ומאז הוא התקשה לשחזר את יכולתו. שמחון מסיים את חוזהו באילת וצפוי להיות אחד השחקנים הבולטים בשוק השחקנים הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully