וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ערך אימון אישי, הפועל חולון מערערת על החלטת האיגוד

8.6.2018 / 12:32

באיגוד משוכנעים שמשחק 4 מול אילת לא נחשב חלק מההרחקה למרות שהפועל חולון הודיעה על חזרתו לפניו. בקבוצה אופטימיים. דן שמיר: "לא אוהב את הטהרנים, זו לא ספרייה ציבורית"

one

(עדכון ראשון: 7:22)

הפועל חולון העפילה אמש (חמישי) לפיינל פור של ליגת העל אחרי שגברה במשחק החמישי ברבע גמר הפלייאוף על הפועל אילת 71:82 ותשחק ביום שני הקרוב נגד הפועל ירושלים בחצי הגמר (21:00, ספורט 5). בחולון חגגו עם האוהדים ביציעים כחצי שעה אחרי המשחק את החזרה למעמד השיא של הכדורסל הישראלי, והיום תחל מחירת הכרטיסים לאוהדי הקבוצה, שצפויים לקנות את כל 4,700 הכרטיסים שהוקצו להם.

אלא שעם כל הכבוד לניצחון על אילת, הסיפור הגדול בחולון מגיע ממקום אחר לגמרי. אתמול חשפנו בוואלה! ספורט כי גלן רייס ג'וניור, ששוחרר מחולון בתחילת אפריל לאחר שחבט בגיא פניני, נחת בישראל ועשוי לשחק בפיינל פור. בחולון החליטו להחזיר את השחקן לקבוצה עוד לפני המשחק הרביעי בסדרה נגד הפועל אילת, והודיעו על כך בהודעה לתובע של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור. רייס ג'וניור החל לעשות את דרכו לארץ בשלישי, כשיצא ממיאמי לביתו באטלנטה, ארז את דבריו והמריא לישראל. אתמול הוא לן בבית מלון בכפר המכביה ולא הגיע למשחק, והיום כבר התייצב באולם של הקבוצה לאימון אישי.

רייס ג'וניור מורחק משני משחקים על פי הסדר הטיעון שהגיע עו"ד אור מול סוכנו אורי ברנע העונה, אלא שכאן מתחילה הבעיה. על פי טענת ברנע ואנשי חולון, מהרגע שהקבוצה הודיעה על חזרתו לארץ, הספירה של המשחקים צריכה להיחשב, ולכן הוא רשאי לשחק כבר בפיינל פור.

איגוד הכדורסל, לעומת זאת, הבהיר בהודעה רשמית שהספירה נחשבת מהרגע שרייס ג'וניור נכנס לארץ ולכן עליו לרצות משחק הרחקה נוסף ורק אם חולון תעפיל לגמר הוא יוכל להיות חלק מהסגל של דן שמיר. היום המועדון הגיש ערעור לבית הדין של איגוד הכדורסל וביקש לערוך דיון דחוף בנושא.



עוד בנושא

חשיפת וואלה! ספורט: גלן רייס נחת בישראל, עשוי לשחק עם חולון בפיינל פור
הפועל חולון בפיינל פור אחרי 71:82 על אילת שסגר ניצחון 2:3 בסדרה
פניני: "גלן קיבל את העונש שלו. מי כמוני יודע שסולחים לך אחרי טעויות"

גלן רייס, שחקן הפועל חולון. אתר רשמי הפועל חולון, אתר רשמי
התחיל לעבוד. רייס באימון האישי היום/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חולון

חזרתו של רייס ג'וניור הפתיעה רבים, לאחר שהבעלים שלמה אייזיק התייחס מספר פעמים לאפשרות כי יחזור ואמר: "גלן רייס הוא היסטוריה בהפועל חולון". מאחורי הקלעים הדברים נעו בצורה אחרת. המאמן דן שמיר ורוב חברי ההנהלה היו בעד חזרתו גם לאחר שג'ורדן המילטון, מחליפו, הגיע לארץ. אלא שאייזיק לא היה מוכן להשתכנע. השינוי הגיע לאחר ההפסד במשחק מספר 2 בסדרת רבע הגמר. שחקני הקבוצה ערכו ישיבה, בה היה דומיננטי בצורה מפתיעה ג'ו אלכסנדר. המתאזרח שחפץ מאוד בזכייה באליפות, ביקש מהשחקנים לגלות חזית אחידה בחזרתו של רייס וקיבל את הסכמתם. הישיבה הגיעה לידיעתו של אייזיק שהתלבט במשך מספר ימים. בסופו של דבר, לאחר שאלכסנדר נפצע בידו, ואמנם יכול לשחק אך מוגבל מאוד, וקורי וולדן לא יכול לחזור לשחק העונה, הוחלט ללכת על המהלך.

שחקני הקבוצה לא עודכנו על דבר הגעתו של רייס ג'וניור כשהיחידים שהיו מעורבים הם אייזיק, היו"ר איתן לנציאנו, המנכ"ל רועי דבורה, חברי הנהלה בודדים והמאמן דן שמיר. ההנחה הייתה שאם הקבוצה תפסיד לאילת רייס יהיה חלק ממסיבת הסיום של העונה של חולון. בכל מקרה, בחולון אופטימיים לגבי הסיכוי כי רייס ג'וניור ישחק בחצי הגמר, וכי בשל המצב המסובך שנוצר, יאפשרו בסופו של דבר באיגוד הכדורסל לשחקן לעלות על הפרקט כבר ביום שני.

בריאיון לספורט 5, שמיר אמר: "כל הדברים שאנחנו עושים הם אחרי דיונים ארוכים. נושא גלן רייס זה משהו שדיברנו עליו כמה פעמיים בחודשים האחרונים. כמה שבועות אחרי שחתכנו אותו, ביקשתי ישיבה כדי לדבר על להחזיר אותו. לפעמים נסיבות משתנות בחיים. גלן הוא לא 'קליינט קל'. אני לא רוצה להכפיש אף אחד אחר, אבל אני לא אוהב את הטהרנות של אנשים. בכדורסל שאני מכיר קרו כל כך הרבה דברים. אנחנו לא מדברים על הספרייה הציבורית, זה מגרש עם הרבה אמוציות, זה העולם שלנו".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
גם הם הופתעו. שחקני חולון חוגגים/ברני ארדוב

חגיגות ההעפלה בחולון המשיכו גם באזור חדר ההלבשה: "לא חושב שזה קשור לסגירת מעגל, מה שעשינו היום גדול בשביל חולון, אני פה 7 שנים, הייתי בשנה הראשונה בפיינל פור ומאז לא יצא לנו", סיפר הקפטן שלומי הרוש, "מאוד שמח שיצא לנו להגיע למעמד הזה, לבסס את המעמד שלנו בטופ של הכדורסל הישראלי. יש פה עבודה של שחקנים ומאמנים, רואים את התוצאות. יש פה משהו מיוחד, הביאו שחקנים ברמה מאוד גבוהה השנה, אנחנו הקבוצה הכי טובה ששיחקתי בה פה בחולון, אני שמח שאנחנו מביאים תוצאות עם כל ההשקעה של ההנהלה".

גיא פניני, שאמר אתמול כי על טעויות סולחים בהקשרו של רייס, סיפר על ההישג של קבוצתו: "אנחנו כרגע בישורת האחרונה של העונה הכי גדולה בהיסטוריה של חולון. גביע, פיינל פור אחרי שש שנים שלא היינו, השילוב הזה וכל הדרך, מרחק משחק ממקום ראשון בליגה הסדירה. יש לנו עוד שני משחקים מלהגשים את החלום האמיתי. הייתה סדרה אש מול אילת, הם נתנו הכל ולא נשברו לרגע, סדרה מאוד פיזית, גם מבחינת לוח הזמנים, היה להם מאצ'אפ טוב איתנו, שמח שהדברים הקטנים ניצחו את המשחק. הלוואי ויהיו עוד הרבה סדרות כאלה, שיחזירו את הסדרות כבר. כמובן שלא זרמנו כמו כל העונה שנתנו הצגות, יש קבוצה שנלחמה ולא הפסידה ארבעה חודשים בבית, אנחנו טיפה פצועים ונצטרך לטפל בזה עד יום שני, מבחינה מורלית כולם בשיא ובמומנטום ובביטחון. אני לא בטוח כמה רוצים לפגוש אותנו בפיינל פור, אנחנו קבוצה מסוכנת, לא יהיו חיים קלים לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully