וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חברת ההפקה הארגנטינאית יצא לברצלונה כדי לשכנע את מסי עם מתווה חדש

6.6.2018 / 13:12

ניסיון אחרון למנוע את ביטול המשחק בטדי: לליאונל מסי יוצע מתווה לפיו ארגנטינה תנחת בישראל ותגיע ישירות להתמודדות בירושלים, ללא הביקור המוקדם שתוכנן. המארגנים מאמינים כי עדיין יש סיכוי קטן לקיום המשחק

רויטרס

האם עדיין יש סיכוי לקיום המשחק מול נבחרת ארגנטינה? לוואלה! ספורט נודע כי בשעות הצהריים ינחת בברצלונה מנכ"ל חברת "טורנאוס" הארגנטינית, זו שמפיקה עבור האלביסלסטה את סיבוב המשחקים שכולל את הביקור בישראל. זאת כדי לשכנע את יושב ראש ההתאחדות הארגנטינית ואת ליאונל מסי להגיע לישראל.

המתווה שיוצע להתאחדות הארגנטינאית הוא הגעה ביום שבת ישירות למשחק בירושלים, ללא הביקור המוקדם שהיה אמור להיפתח ביום חמישי בלילה.

בפגישה יהיה נוכח גם נוכח נציג מקבוצת "קומטק" הישראלית והוא יצטייד בחומרים שימחישו למסי עד כמה ישראל כולה מאוכזבת מאי הגעתו ועד כמה נעשתה שטיפת מוח מתוזמנת שמטרתה להטיל פחד על נבחרת ארגנטינה כדי שלא תגיע לישראל.

בשלב הזה עדיין מאמינים המארגנים שיש עוד סיכוי קטן לקיום המשחק מאחר שמדובר בהסכם מסחרי בגובה של מילוני דולרים. לוואלה! ספורט נודע שלא פחות מ-70 מדינות ביקשו לשדר את הביקור של נבחרת ארגנטינה בישראל ועשרות תחנות שידור שילמו עשרות מיליונים כדי לשדר את ביקור מסי במקומות הקדושים ואת המשחק עצמו.

ממשרד הספורט נמסר: "במהלך השעות האחרונות, מתנהל מו"מ בנוגע לקיום המשחק. לכשיסתיים, תמסור שרת התרבות והספורט מירי רגב את הצהרתה. אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לעדכנכם בזמן אמת, אך מבקשים להיאזר בסבלנות".

עוד בנושא
דוברת קומטק: "אין קשר לירושלים. ארגנטינה לא תבוא בגלל לחץ של המשפחות"
ג'יבריל רג'וב: "מירי רגב אחראית לאסון הזה. זה מה שמגיע לכם"
עבאס סואן: "הפוליטיקאים הרסו את הספורט, היה עדיף שלא יתערבו"

ליאונל מסי עם סרחיו אגוארו באימון של נבחרת ארגנטינה. רויטרס
ישתכנע? מסי באימון ארגנטינה היום/רויטרס
אנחל די מריה, ליאונל מסי, אימון נבחרת ארגנטינה. רויטרס
יגיעו בכל זאת? שחקני ארגנטינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully