וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבאס סואן: "הפוליטיקאים הרסו את הספורט, היה עדיף שלא יתערבו"

6.6.2018 / 12:37

שחקן הנבחרת לשעבר מצר על ביטול משחק הידידות מול ארגנטינה ומאשים: "שני המגזרים רצו לראות מקרוב את ליאו מסי, אבל הפוליטיקאים סיבכו את העניינים. גם המעבר לטדי היה פוליטי"

צלמים זמניים מורשים

משחק הכדורגל בין ארגנטינה לישראל העמיד, כך לדברי גורמים בנבחרת, חלק משחקני הנבחרת במצב לא נעים. "מצד אחד, הכדורגלנים הערבים שומעים את התגובות במגזר ומצד שני מאוד רוצים לשחק", אמר אתמול (שלישי) גורם בנבחרת.

שחקן הנבחרת לשעבר, עבאס סואן, התייחס הבוקר לתחושות של שחקני הנבחרת מהמגזר בנוגע לביטול המשחק וקרא להוציא את הפוליטיקאים מהספורט.

"אני בדרך כלל משתדל לא להיכנס להיבט הפוליטי, אבל דבר אחד ברור - שני המגזרים, יהודים וערבים, רצו לראות מקרוב את האגדה מסי. בל נשכח שיש הרבה אנשים שתכננו את היום הזה בשביל הילדים והמשפחות. חבל, זו הייתה צריכה להיות חגיגה להרבה ילדים", אמר סואן.

עוד בנושא

שגרירות ישראל בארגנטינה הודיעה: בוטל המשחק בין הנבחרות
גונסאלו היגואין אחרי ביטול המשחק: "סוף סוף התקבלה החלטה נכונה"
אחמד טיבי: "עוד ניצחון למסי ולפלסטינים משער עצמי של מירי רגב"

שחקן נבחרת הוותיקים של ישראל עבאס סואן. יוסי ציפקיס
נהרסה החגיגה, גם שלו. עבאס סואן/יוסי ציפקיס

"שחקן כדורגל הוא לא ערבי או יהודי, הוא קודם כל שחקן", התייחס סואן להיבט הפוליטי. "כל אחד מהשחקנים הערבים בנבחרת היה רוצה לעבור את החוויה הזאת. זה חשוב להם לקריירה. זה מפגש ראשון להרבה שחקנים בנבחרת. אני יודע שהם מאוכזבים. אתה שואל הסיבה לביטול המשחק? לא אכנס לשם. אני לא אוהב להיכנס לפוליטיקה, אבל האנשים האלה הרסו את הספורט. הרבה פוליטיקאים נכנסו לספורט בשנים האחרונות, הם ורק הם אלה שסיבכו את העניינים".

על נבחרת ארגנטינה אמר: "אני חושב שמלכתחילה ארגנטינה לא רצתה לבוא לפה. הם לא רוצים לסכן שחקנים לפני המונדיאל והלוגיסטיקה מסובכת. אם המשחק היה בחיפה, זה משהו אחר. אני חושב שהמעבר לטדי הוא פוליטי. הייתי מעדיף שאף אחד לא היה מתערב בנושא הזה. ההתאחדות ניהלה משחקי ידידות בצורה טובה בעבר, חבל שהפוליטיקאים נכנסו לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully