וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד טיבי: "עוד ניצחון למסי ולפלסטינים משער עצמי של מירי רגב"

6.6.2018 / 0:44

הפוליטיקאים מגיבים לביטול של ארגנטינה. זחאלקה: "מברך על ההחלטה". יחימוביץ': "כל כך הרבה כסף, קומבינות ושקרים". איציק שמולי: "פארסה גדולה שנותנת תנופה לקמפיין ה-BDS"

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
לצערנו, זה כנראה לא יקרה. מסי/רויטרס

עולם הספורט הישראלי סוער הלילה (רביעי), על רקע הדיווחים בארגנטינה על ביטול משחק הידידות שאמור היה להתקיים ביום שבת בירושלים, בין האלביסלסטה ונבחרת ישראל. גם פוליטיקאים רבים הצטרפו לדיון.

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה הלילה כי היא "מקווה ששחקני נבחרת ארגנטינה לא ייכנעו לאיומי הטרור ולארגוני ה-BDS". לדברי רגב, שחקני נבחרת ארגנטינה ובני משפחותיהם קיבלו מסרונים מאיימים בעקבות ההכרזה על קיום המשחק. "אלה דברי הבל שנותנים לגיטימציה לטרור ולתומכי ה-BDS נגד מדינת ישראל", אמרה השרה.

אחמד טיבי צייץ: "עוד ניצחון למסי (ולפלסטינים), 0:1 משער עצמי של מירי רגב בדקה ה-90". ג'מאל זחאלקה מהרשימה המשותפת הוסיף: "אני מברך את נבחרת ארגנטינה על ההחלטה לבטל המשחק באצטדיון אלמאלחה. העולם צריך ללחוץ על ישראל כדי שתקבל את החלטות האו"ם למען שלום בלי כיבוש".

חבר הכנסת איציק שמולי אמר: "במקום כדורגל- מירי רגב רצתה פוליטיקה- וקיבלה פוליטיקה, ומי שישלם את המחיר הם האוהדים שציפו ככ למשחק ההיסטורי הזה. זאת פארסה גדולה שנותנת תנופה אדירה לקמפיין ה-BDS נגד ישראל. למרות הכל אנחנו עדיין מפצירים בשחקני ארגנטינה- זו טעות. בואו בשביל הכדורגל, עזבו את הפוליטיקה".

חבר הכנסת יואל רזבוזוב מ"יש עתיד" זעם: "קיימו את המשחק כמתוכנן. זו בושה שנכנעתם כך ללחצים הפלסטיניים. חרגתם מהכלל הראשון בספורט - הפוליטיקה מחוץ לספורט".

שלי יחימוביץ' הוסיפה: "אז ארגנטינה מבטלת. כל כך הרבה כסף, קומבינות ושקרים, חיבוק דוב כל כך מסורבל בצרוף לחץ מטורף לשחק בירושלים, ולקינוח המלמול הזועם של רגב "אני רוצה לראות אם מסי לא ילחץ לי ולראש הממשלה את היד". את תראי, את תראי".

עוד בנושא:
דיווחים בארגנטינה: "המשחק נגד נבחרת ישראל יבוטל"

בהכנת הידיעה השתתפה טל שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully