וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון ג'יימס ופול ג'ורג' שוקלים ברצינות לעבור יחד ללייקרס

ב-ESPN טוענים כי קינג ג'יימס מעדיף את הלייקרס על פני הרוקטס, הסיקסרס והקאבס, אבל נחוש לצרף לצידו עוד כוכב על. יוסטון גם בעקבות ג'ורג', כריס פול לא יתפשר על פחות מחוזה מקסימום

עריכת וידאו: מתן חדד

סדרת גמר ה-NBA עדיין בעיצומה, ומחר (בין רביעי לחמישי, 4:00, ישיר בספורט 5) ייערך משחק מספר 3, אבל למרות זאת, השאלות סביב עתידו של לברון ג'יימס הולכות ומתרבות. אם ירצה בכך, קינג ג'יימס יכול להפוך בסיום העונה לשחקן חופשי, ועד כה הוזכרו שלוש קבוצות פוטנציאליות שיכולות לצרף אותו - פילדלפיה, יוסטון ולוס אנג'לס לייקרס.

נטיית ליבו של ג'יימס, כך נראה, היא לאופציה האחרונה. אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN דיווח הבוקר (רביעי) כי לברון "שוקל ברצינות" לשוחח עם פול ג'ורג', שאף הוא שחקן חופשי כעת, ולנסות לרקום מהלך שבסופו שניהם ישלבו כוחות וישחקו יחדיו בלייקרס.

"ג'ורג' לא מאוד מעוניין להישאר באוקלהומה סיטי", דיווח ווג', "התוכנית שלו מלכתחילה היתה לעזוב את אינדיאנה כדי לחזור הביתה, ללוס אנג'לס. וכמובן שאם הוא יעבור לבד, זה לא יהפוך את הלייקרס לקונטנדרים. אם לברון יהיה איתו, זה כבר סיפור אחר לחלוטין. שניהם יצטרכו לשקול את האופציה הזאת ברצינות".

עוד בנושא

לברון: "לא משנה מי תנצח בגמר, אף קבוצה לא תרצה לבקר בבית הלבן"
דיווח בארה"ב: טורונטו ראיינה את יאסיקביצ'יוס לתפקיד המאמן הראשי
דיווח: הכאבים של איגודלה חלפו, צפוי לקחת חלק בהמשך סדרת הגמר

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר פול ג'ורג'. רויטרס
בעונה הבאה הם יכדררו יחד בסטייפלס סנטר? לברון ופול ג'ורג'/רויטרס

עם או בלי קשר, קבוצות נוספות כבר מחזרות בצורה נואשת אחר ג'ורג'. ווג'נראוסקי דיווח כי גם יוסטון מתכוונת "ללכת עליו בכל הכוח".

סוגיה פתוחה נוספת לקראת הקיץ של הרוקטס היא עד כמה עמוק היא תצטרך לפתוח את הכיס כדי להשאיר את כריס פול. ווג'נראוסקי טען הלילה ש"CP3 לא יתפשר על פחות מחוזה מקסימום ולא יסכים לחוזה נמוך יותר", למרות גילו המתקדם (33) והעובדה שהוא מועד לפציעות. "זה אומר שהרוקטס יצטרכו לשלם לו 46 או 47 מיליון דולר כשהוא יתקרב לגיל 40, אבל הם מוכנים לעשות את זה כי הם רוצים לזכות באליפות עכשיו, ורק אחר כך לחשוב על העתיד".

עוד ביוסטון: הג'נרל מנג'ר דריל מורי, שאמר במהלך העונה ש"אנחנו אובססיביים במרדף שלנו אחרי גולדן סטייט" וספג הרבה ביקורת על האמירה, אמר הלילה ש"אני לא מבין איזה קבוצות לא אובססיביות בנוגע לגולדן סטייט. כדי לזכות באליפות, אתה חייב לעבור אותם. כל קבוצה צריכה לפענח איך היא יכולה לנצח את הווריירס. וכן, זה מה שאנחנו עובדים עליו כל היום וכל הלילה".

* פילדלפיה צפויה לקבל החלטה בנוגע לעתידו של הנשיא בריאן קולאנג'לו "ב-24 השעות הקרובות", דווח הלילה ב-ESPN. הסיקסרס שכרו חברת חקירות פרטית כדי להבין את הנסיבות שבהן קולאנג'לו צייץ, כביכול, נגד שחקנים ומאמנים במועדון וכן הסגיר מידע סודי על מצבם הרפואי של שחקנים או על טריידים שנרקמים. במהלך החקירה הועלתה האפשרות שחשבונות הטוויטר המדוברים הופעלו על ידי אשתו של קולאנג'לו, והיא נחקרה במשך שעות ארוכות במשרדי המועדון.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בריאן קולאנג'לו, פילדלפיה סיקסרס. AP
יפוטר? קולאנג'לו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully