וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "לא משנה מי תנצח בגמר, אף קבוצה לא תרצה לבקר בבית הלבן"

קינג ג'יימס התייחס להחלטה של נשיא ארה"ב לבטל את הביקור של אלופת ה-NFL פילדלפיה: "זה טיפוסי, אני לא מופתע". סטפן קרי הסכים: "מקווה לזכות באליפות, אבל אני מניח שלא נגיע"

עריכת וידאו: מתן חדד

אמש (שני) החליט דונלד טראמפ לבטל את הגעת אלופת ה-NFL פילדלפיה לבית הלבן, ובלי קשר לזהות הקבוצה שתנצח בגמר ה-NBA הנוכחי - ייתכן מאוד שגם היא לא תבקר אצל נשיא ארצות הברית.

"זה טיפוסי למי שהוא. אני לא מופתע", ירה לברון ג'יימס, שביקר גם בעבר את המדיניות של טראמפ. "אני יודע שזה לא משנה מי תנצח בסדרה הזאת, אף אחד לא רוצה לקבל הזמנה". ג'יימס התייחס גם לכך שאלופת ה-WNBA מינסוטה אפילו לא קיבלה הזמנה לבית הלבן, ואמר: "זה מגוחך. זה כמו המשפט ההוא, אתה צוחק כדי להפסיק לבכות. בואו לא ניתן למישהו שלא מזמין אותך לבית שלו לגרוע משהו מהאליפות. לזכות באליפות זה הרבה יותר גדול מלקבל הזמנה לבית הלבן, בעיקר כשהוא שם".

סטפן קרי, שבעצמו השמיע דברים נגד דונלד טראמפ לפני מספר חודשים וביחד עם גולדן סטייט כולה לא הגיע לבית הלבן, הוסיף: "אני מקווה לזכות באליפות ויודע מה מגיע עם זה, אבל אני מסכים עם לברון. אני מניח שנמשיך לעשות מה שעשינו בעונה שעברה" - כלומר, לזכות באליפות, אך לא לבקר במשרדו של טראמפ.

כאמור, זו לא הפעם הראשונה ששני הכוכבים יוצאים נגד הנשיא. בשנה שעברה, כשטראמפ הודיע שלא ירצה ששחקני הווריירס יגיעו לבית הלבן, צייץ לברון ג'יימס: "יא אפס (U Bum), להגיע לבית הלבן היה כבוד גדול עד שהגעת".

עוד בנושא:

המאבק נמשך: דונלד טראמפ ביטל את הגעת אלופת ה-NFL לבית הלבן
דיווח בארה"ב: טורונטו ראיינה את שרונאס יאסיקביצ'יוס לתפקיד המאמן הראשי
דיווח: הכאבים של אנדרה איגודלה חלפו, צפוי לקחת חלק בהמשך סדרת הגמר

נשיא ארה"ב טראמפ בוושינגטון, 25 במאי 2018. רויטרס
המאבק עם גדולי הספורטאים נמשך. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully