וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמירם הלוי לשמואל פרנקל: "האיגוד ייקח אחריות במיגור האלימות"

5.6.2018 / 16:36

יו"ר האיגוד שלח מכתב ליו"ר המנהלת, בעקבות התופעות האלימות לאחרונה: "אבקשך להוציא קריאה להמנע מאלימות מכל סוג". פרנקל השיב בחיוב: "יש צורך בבית דין מיוחד לאלימות בספורט"

one

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי שלח היום (שלישי) מכתב ליו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל, בו הוא מבקש ממנו לקרוא לבעלי תגי מנהלת הליגה - אנשים שרשאים להכנס למשחקים השונים - לנהוג באיפוק ולהמנע מאלימות. מכתבו של הלוי הגיע בעקבות התקריות האלימות האחרונות שמציפות את הכדורסל הישראלי.

עוד בנושא

נוריס קול נראה כמו שחקן חדש: "לא רק הנקודות, גם הגנה מצוינת"
בהפועל תל אביב לא מסתפקים בפיינל פור: "תמיד רוצים יותר"
עירוני נהריה: רועי שילינג מונה למנהל מקצועי

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. יוסי ציפקיס
לקח יוזמה. עמירם הלוי/יוסי ציפקיס

"ברצוני לעדכן אותך שבתקופה הקרובה אני מתכוון לכנס ישיבה מיוחדת בנושא האלימות בליגת העל אליה בכוונתי לזמן בין השאר את אב בית הדין של איגוד הכדורסל, גורמי משטרה ועוד", כתב הלוי במכתבו לפרנקל, "אני בדעה שיש להחמיר בענישה של קבוצות, שחקנים, מאמנים ובעלי תפקידים שנוהגים באלימות מכל סוג שהוא. אבקשך להוציא קריאה לאלו המחזיקים בתגית שמנהלת הליגה הנפיקה, לנהוג באיפוק ולהמנע מאלימות מכל סוג, כולל אלימות מילולית. לא ייתכן שכאלו שקיבלו תג המאפשר להם כניסה לכל אולם, והמצאות בשטח המגרש, ינצלו אותו לטובת התנהגות בלתי הולמת וקללות כלפי שופטים או בעלי תפקידים אחרים".

הלוי חותם את מכתבו: "איגוד הכדורסל מתכוון לקחת אחריות בנושא ולפעול כדי למגר כל תופעה של אלימות. אני מתכוון להורות למשקיפים בכל משחק להקפיד על נושא הסדר במגרשים, לדווח על כל תופעה של אלימות פיזית או מילולית או גילויי גזענות ואבקש מתובע האיגוד להגיש כתבי אישום מהירים ככל הניתן. זו חובתנו כולנו להביא להרגעת הרוחות והקטנות הלהבות גם כשהאליפות מונחת על השולחן".

במנהלת הליגה שמחו על מכתב איגוד הכדורסל, והיו"ר שמואל פרנקל ענה להלוי: "אנו במנהלת נשמח לשתף פעולה עם האגוד ואין ספק שיש מקום להפעיל את כל האמצעים למיגור התופעה. אנו הוצאנו הודעה לתקשורת שלשום בנושא ושוחחתי עם יושב ראש מינהלת הכדורגל על הליכה משותפת למשרד המשפטים לשרת הספורט ולמשטרה במטרה להגביר את האכיפה והענישה. אני מאמין שיש צורך בבית דין מיוחד לאלימות בספורט. אני מציע שתחשבו על הפעלת בית הדין של האגוד מהיום למחר על מנת להגביר את האקטואליות של העונש וכמובן להחמיר בענישה. לגבי מחזיקי התגים אנו נוציא היום מייל לכולם ונזהירם לא לנצל את התגים לפעילות אלימה שתשלול להם את התגים מעבר לענישה".

בתגובה לתשובתו של פרנקל כתב הלוי ואמר כי: "מאחר ועל פי חוק הספורט מערכת בתי הדין במוסדות הספורט מנהלת הליכים כמו בית משפט, אי אפשר לקצר הליכים כמו מתן אפשרות תגובה, הבאת עדים וכו'. מעבר לכך, בעקבות המצב שנוצר השנה פניתי לאב בית הדין וליועצת המשפטית בבקשה לבדוק האם וכיצד ניתן לתת מענה במקרים יוצאי דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully