וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: רועי שילינג מונה למנהל מקצועי

5.6.2018 / 11:28

מי ששימש בעבר כעוזר המאמן של הסגולים יהיה האיש שיקשר בין המאמן להנהלה. בראד גרינברג, מיקי גורקה ורועי חגאי ברשימת המועמדים לתפקיד המאמן. שולדבראנד ונסטרנקו מחזיקים בחוזה וצפויים להמשיך

אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה הודיעה היום (שלישי) על מינויו של רועי שילינג למנהל המקצועי של הקבוצה לעונה הבאה. שילינג, שהיה חלק מהמערכת של נהריה במשך שנים רבות, הצטרף במהלך העונה הנוכחית לצוות של אריק אלפסי ושי סגלוביץ' כיועץ מנטאלי ועזר לקבוצה להשאר בסופו של דבר בליגת העל. הגדרת תפקידו הרשמית תהיה האיש שיקשר בין המאמן שייבחר לקבוצה להנהלה.

שילינג היה נחשב ליד ימינו של אבי אשכנזי בשנותיו בנהריה והיה עוזר המאמן בקבוצה במשך חמש שנים. במקביל עבד במחלקת הנוער של המועדון, אותה עזב לפני מספר שנים ולאחר מכן עבד במשך מספר שנים בתחום התקשורת.

בנהריה צפויים למנות בימים הקרובים מאמן לקבוצה. בין המועמדים לתפקיד נמצא מאמנה של מכבי אשדוד/באר טוביה בראד גרינברג, עוזר המאמן של הפועל ירושלים בעונה שעברה מיקי גורקה, ומאמנה לשעבר של נהריה רועי חגאי. שני שחקנים מחזיקים בחוזה לעונה הבאה - הסנטר איגור נסטרנקו והפורוורד יהונתן שולדבראנד. בנהריה רוצים לחזור לצמרת אחרי העונה הקשה שעברה עליהם ומקווים שביחד עם שילינג והמאמן שייבחר יוכלו לרשום עונה מוצלחת בהרבה.

שילינג אמר: "אני מודה להנהלה על האמון ושמח לחזור לעבוד במלוא הקצב במועדון בו ביליתי את מירב שנותי. בשנים האחרונות סייעתי בתחום המנטלי, ובחודשיים האחרונים הגברתי את פעילותי ונשאבתי בחזרה לתחום. תפקיד המנהל המקצועי שמהוה את החולייה המקשרת בין ההנהלה לצוות המקצועי הוא מעניין ומאתגר, ואני מבטיח לעבוד קשה בכדי שנצליח לבנות קבוצה שתתמודד בצורה טובה בעונה הבאה".

רועי שילינג מנהל מקצועי עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
רועי שילינג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully