וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוריס קול נראה כמו שחקן חדש: "לא רק הנקודות, גם הגנה מצוינת"

5.6.2018 / 7:31

במכבי תל אביב מתלהבים מהשחקן שנראה חדור מוטיבציה לאחרונה וקלע 25 נקודות במשחק העלייה לפיינל פור. ספאחיה: "הוא משחק כדורסל אחר". ג'ון דיברתולומאו יהיה כשיר לדרבי בחצי הגמר

one

לאחר חודשים קשים ומלאי אכזבות וטלטלות, לא מעט לחץ השתחרר אמש (שני) בסביבת מכבי תל אביב וראשיה בעקבות ההעפלה לפיינל פור הישראלי. הצהובים גברו 79:96 על עירוני נס ציונה והשלימו 1:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, וכעת השחקנים יזכו לחופשה קצרה בת יממה מהאימונים ואפילו יתפנו לצלם פרסומת, לפני שיחלו בהכנות לקראת הדרבי החם מול הפועל תל אביב בחצי הגמר. לשחקנים יובהר שוב החשיבות של זכייה באליפות ושל ניצחון בדרבי. ג'ון דיברתולומאו, שנעדר בשל פציעה ברגלו, יהיה כשיר למשחקי ההכרעה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 79:96 את נס ציונה ועלתה לפיינל פור
בשל הדרבי התל-אביבי: משחקי הפיינל פור יפוצלו לשני ערבים נפרדים
היום בפלייאוף: הפועל ירושלים והפועל חולון רוצות מקום בפיינל פור

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
מגיע חם לפיינל פור. נוריס קול/ברני ארדוב

נבן ספאחיה סיכם: "עשינו את זה כמו שצריך, אבל אחרי 10 דקות של לא מעט בלבול ותגובות לא טובות. נרגענו, חזרנו ושיחקנו את הרבע השלישי והאחרון כמו שאנחנו צריכים, אם אנחנו רוצים להיות מועמדים לזכות באליפות. הפועל תל אביב? עוד תהיינה הזדמנויות לדבר על היריבה עד המשחק".

בעוד פייר ג'קסון, שלא ימשיך בעונה הבאה, נראה מדוכדך מאחורי הספסל במהלך המשחק, מי שנראה חדור מוטבציה במשחקים האחרונים הוא נוריס קול, שסיים אמש את המשחק עם 25 נקודות. ספאחיה החמיא לקול: "נוריס משחק כדורסל אחר, מצוין. כולם ידברו על הנקודות שהוא קלע במשחק, אבל אני רוצה דווקא לציין את ההגנה המצוינת שלו".

ג'רמי פארגו ,שסיים עם 8 נקודות ו-15 אסיסטים, אמר: "הדבר הכי חשוב עבורנו היה לנצח. טוב ששיחקנו בצורה קבוצתית, ביחד. יש עוד דברים לשפר, אבל אני בטוח שנתאמן לקראת המשחק הבא מול הפועל תל אביב. נעבוד קשה על מה שצריך לעבוד ונדאג להיות מוכנים למשחק ביום ראשון". מייקל רול הוסיף: "מרגש להגיע לפיינל פור. זה מה שבאנו לעשות ועשינו את זה, עכשיו נתחיל להתכונן.יצאנו למחצית השנייה מרוכזים והתחלנו לשחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully