וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בפלייאוף: הפועל ירושלים והפועל חולון רוצות מקום בפיינל פור

4.6.2018 / 17:40

אחרי הניצחון הדרמטי בארנה, תצא האלופה למשחק חוץ מול גלבוע/גליל (21:00, ספורט 5). אלייז'ה ג'ונסון יירשם שוב בסגל. הסגולים ינסו לסיים את הסדרה מול אילת העיקשת (19:00, 5+ לייב)

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (שלישי) עם משחקי מספר 4 בשתי סדרות נוספות. הפועל ירושלים תרצה להבטיח את מקומה בפיינל פור כשתצא לגן נר למשחק חוץ מול גלבוע/גליל ביתרון 1:2 בסדרה. הפועל חולון רוצה מאוד לשוב למעמד השיא של הכדורסל הישראלי, וכדי לעשות זאת כבר מחר היא תצטרך לנצח את הפועל אילת בחוץ, כשהיא מובילה נכון לעכשיו 1:2 בסדרה.

דיאנג'לו הריסון הפועל גלבוע/גליל. ברני ארדוב
יכפר על האיבוד? הריסון/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - הפועל ירושלים (21:00, ספורט 5, 1:2 לירושלים בסדרה)

19 נקודות יתרון הצליחה גלבוע/גליל לסגור אמש נגד הפועל ירושלים בארנה, אך עדיין לא הצליחה לצאת עם הניצחון. השחקנים של אריאל בית הלחמי, מובלים על ידי אלייז'ה ג'ונסון בהופעתו הטובה ביותר בישראל עם 29 נקודות, כבר היו מרחק זריקה אחת מניצחון, אבל במהלך האחרון של הארכה איבד דיאנג'לו הריסון את הכדור ואת המשחק כולו. בגלבוע יודעים כי שני המפתחות לניצחון יהיו השליטה בקצב המשחק וסגירה לריבאונד ההגנה, נתון שבו התקשו בשני ההפסדים לירושלים. ההערכות הן כי כמו במשחק השני בסדרה, גם הפעם האולם בגן נר יהיה מלא וייצר אווירה ביתית לקבוצה של בית הלחמי.

זה לא היה פשוט, אבל הפועל ירושלים הצליחה להפוך את סדרת רבע הגמר מול גלבוע/גליל בעיקר בזכות שני שחקנים - ג'רום דייסון וריצ'רד האוול. דייסון היה האחראי המשמעותי לניצחון במשחק השני בסדרה בגן נר, והאוול היה כמעט בלתי ניתן לעצירה מול משחק הפנים הדליל של הקבוצה מגן נר. בירושלים רוצים מאוד להמנע מחזרה לארנה למשחק חמישי ומכריע, וכדי לעשות זאת הם יצטרכו לעצור את משחק הריצה הנהדר של גלבוע.

דימיטריוס טרידוול שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
ישחק לא כשיר? טרידוול/מגד גוזני

הפועל אילת - הפועל חולון (19:00, 5+ לייב, 1:2 לחולון בסדרה)

הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה למשחק הרביעי בסדרה כשהיא עם הגב לקיר, ויודעת שהפסד ביתי יגמור לה את העונה. אילת הציגה רבע אחד חלש במשחק החוץ בחולון אתמול, ולמרות שהצליחה לחזור מפיגור 15 לשיוויון, 2 דקות לסיום, לא ידעה לצאת עם הניצחון. למרות זאת, דרוקר אמר בסיום כי יש לו הרבה מאוד דברים טובים לקחת מההפסד במשחק השלישי, ביניהם הרוח והאופי שהפגינו השחקנים שלא ויתרו ורשמו קאמבק מרשים. דמטריוס טרידוול עלה לשחק במשחק השלישי למרות שעדיין לא קיבל את כל האישורים כי הוא כשיר לשוב, ובמועדון מעריכים כי הרצון שלו לשחק יגבור על כל חשש והוא יתלבש וישחק גם במשחק הקרוב.

הפועל חולון רחוקה ניצחון אחד מחזרה לפיינל פור אחרי שש שנים. הקבוצה של דן שמיר ידעה לשמור על הבית בפעם השנייה ברציפות, וקיבלה משחק נהדר משלושת הגבוהים הדומיננטיים שלה - ג'ו אלכסנדר, ג'ורדן המילטון וטיישון תומאס. בחולון יודעים כי המפתח לניצחון במשחק ובסדרה כולה יהיה לעצור את משחק הריצה של אילת ולמנוע מהקבוצה הביתית לייצר מומנטום כפי שעשו במשחק השני. בחולון החליטו לשנות את יום ההגעה למשחק וינחתו באילת רק מחר בשעות הצהריים, ינוחו בעיר ויצאו למשחק. כ-200 אוהדים סגולים צפויים לדחוף את השחקנים של דן שמיר בהתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully