וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הדרבי התל-אביבי: משחקי הפיינל פור יפוצלו לשני ערבים נפרדים

4.6.2018 / 22:53

המנהלת הודיעה כי המפגש בין הצהובים לאדומים יתקיים ביום ראשון הקרוב (21:00). חצי הגמר השני ייערך יממה לאחר מכן. ספאחיה אחרי הניצחון על נס ציונה: "צריך לנוח. נגיע מוכנים לדרבי"

one

מכבי תל אביב השלימה הערב (שני) ניצחון 1:3 על עירוני נס ציונה ועלתה לפיינל פור שם מצפה לה אתגר משמעותי מאוד בדמות דרבי מול הפועל תל אביב. מנהלת הליגה כבר הודיעה כי בשל המפגש בין שתי התל-אביביות יפוצלו משחקי חצי הגמר ויתקיימו בשני ימים נפרדים. הדרבי התל אביבי ייערך ביום ראשון (10.6) בשעה 21:00 וחצי הגמר השני שזהות העולות אליו עדיין לא ידועה ייערך למחרת (שני, 11.6) בשעה 21:00. משחק הגמר יתקיים ביום חמישי (14.6) בשעה 21:00.

שחקני מכבי תל אביב נראו שמחים מאוד הערב לאחר הניצחון שהושג בתוצאה משכנעת (79:96) על עירוני נס ציונה. המאמן נבן ספאחיה אמר: "ברבע הראשון אני לא יודע מה קרה, היו כמה עבירות טכניות והיינו בפיגור 10. הצלחנו לחזור והתחלנו לשחק כדורסל, וכמו במשחק הקודם, רבעים 3-4 היו מצוינים. התכוננו היטב לנס ציונה, וזו התוצאה. נס ציונה עשו עבודה מדהימה, הם הקשו עלינו, והמשחקים הללו ישפרו אותנו לקראת הפיינל פור. אני לא מתבייש להגיד שאני לומד את הקבוצה שלי כל הזמן, עד שהעונה תיגמר".

ספאחיה נשאל על הקשיים בהם נתקלה קבוצתו בסדרה מול נס ציונה ועל כך השיב: "אם דברים קורים לגולדן סטייט זה יכול לקרות גם למכבי, זה לא רק קשור אלינו, גם לנס ציונה יש סגל מצוין ולא תמיד אפשר לעשות מה שרוצים. לציין שחקן טוב הכי טוב מנס ציונה? אני לא יכול להגיד כזה דבר, כי השחקנים שלי, הם השחקנים הכי טובים מבחינתי".


עוד בנושא
בשבוע שעבר פרסמנו: דרבי תל אביבי בחצי גמר הפיינל פור יוביל לפיצול חצאי הגמר
ליגת העל: הפועל תל אביב השלימה 1:3 על אשדוד ועלתה לפיינל פור
דני פרנקו: "התברכתי בזה שבחרתי שחקנים טובים, גאה בעונה הזו"

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקבוצה התאוששה מפתיחה לא טובה. ספאחיה/ברני ארדוב

לקראת חצי הגמר אמר המאמן: "קודם כל צריך לנוח, שיחקנו המון העונה וצריך לנוח. נגיע מוכנים לדרבי".

נוריס קול, שבלט עם 24 נקודות, סיכם: "רציתי להיות אגרסיבי, ידענו שתחילת הרבע השלישי תקבע מה יקרה. רצינו לגמור את זה הערב, שיחקנו הגנה מצוינת ואני שמח שניצחנו. זה המאני טיים, בגלל זה אני כאן, אני רגיל לשחק ברגעים גדולים כל הקריירה והערב רציתי להוות דוגמא עבור הקבוצה. אעשה מה שהקבוצה צריכה ממני".

מנגד, מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין אמר: "היינו נורא קצרים, הפציעה של קוק פגעה בנו. היינו מאוד מוגבלים באופציות ההתקפיות שלנו, התחלנו להכריח דברים ועלשות דברים בצורה נמהרת. נוריס קול עשה רבע שלישי מצוין, אבל עם כל האכזבה על המשחק הזה יש בי גאווה גדולה מאוד על כל מה שעשינו בסדרה הזאת ובעונה הזאת".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נדב זילברשטיין, מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
תמה העונה. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully