וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "התברכתי בזה שבחרתי שחקנים טובים, גאה בעונה הזו"

4.6.2018 / 21:41

מאמן הפועל תל אביב חגג את ההעפלה לפיינל פור: "יש לי סיפוק כל כך גדול, נתנו לי לעבוד והלכו איתי". תומר גינת: "כיף לעשות את זה בשביל האוהדים". הבונוס: האדומים ישובו לאירופה

one

לראשונה מאז עונת 2004/05, הפועל תל אביב תהיה בפיינל פור, אחרי שגברה 1:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף על מכבי אשדוד. האדומים הצליחו לצלוח את הסדרה למרות שהגיעו אליה ללא ביתיות ולמרות שנתקלו ביריבה עיקשת שהרשימה מאוד לאורך העונה, ומלבד ההזדמנות לזכות באליפות יזכו לבונוס נוסף: חזרה למפעלים האירופיים. אם תניף את הצלחת, הקבוצה תשחק ישר בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, אחרת תשחק במוקדמות בעוד הפועל חולון תשחק בבתים. אגב, בסיום המשחק הערב נלקחו רביב לימונד, ג'רל מקניל, נמרוד לוי וסק הנרי לבדיקות סמים.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל תל אביב השלימה 1:3 על אשדוד ועלתה לפיינל פור

לימונד מאושר/קובי אליהו

התגובות

"במחצית אמרתי לשחקנים שאני מאוד שמח שאנחנו רק בפיגור שמונה, כי אנחנו צריכים רק להירגע", אמר בסיום המאמן המאושר דני פרנקו, "שחקנים הם בני אדם, כשאתה מוביל 1:2, כולם כבר רואים וחושבים על שבוע הבא. אם לא הייתי חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה, לא הייתי בא לאמן בהפועל תל אביב. הם רצו שאני אוביל אותם למקום הזה. עבדנו בשקט, לשחקנים הייתה את הבמה לעבוד כמו שצריך ולבנות את עצמם כמו שצריך. שיחקנו מול אחת הקבוצות היותר טובות העונה בליגה. הייתי מוטרד מהסדרה הזאת, אני גאה בשחקנים שלי שדווקא מול יריבה כמו אשדוד ידעו לעשות את הכדורסל הכי טוב שלנו".

"לקבוצה הזאת מגיע לפיינל פור ואני שמח שאנחנו כאן", הוסיף, "התברכתי בזה שבחרתי שחקנים טובים, צוות טוב ומפה מותר לנו לחלום לנסות לנצח עוד משחק אחד לפחות. הפועל תל אביב חזרה לפיינל פור, לבמה שהיא רוצה להיות בה. אני גאה בעונה הזאת. יש לי סיפוק כל כך גדול שאנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים, זה מה שליווה אותי. באתי לפה כדי להיות בפיינל פור, היום אנחנו פה. נתנו לי לעבוד והלכו איתי והגענו".

תומר גינת: "המועדון הזה לא כמו כל מועדון בליגה, זה מועדון מיוחד עם אוהדים שהם חלק גדול מהמועדון. כיף לעשות זה בשבילם ולחגוג איתם 20 דקות אחרי המשחק. יש לנו כמה ימים לנוח, ואני מקווה שנבוא מוכנים בראשון או שני לפיינל פור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צילום ועריכה: קובי אליהו

בראד גרינברג הודה: "הם שיחקו יותר טוב בסדרה הזאת, היום היה משחק קשה, שלטנו קצת במשחק והם ידעו לצאת מזה. השלשה של מקי שברה את הלב. אני גאה בקבוצה הזאת, כיף להיות איתם. הם לא אנוכיים והם הפכו את העבודה שלי לקלה יותר. המטרה שלנו הייתה להיות בפלייאוף השנה, התקשינו בהתחלה ואבל בשלב מסוים היינו הקבוצה הכי טובה בליגה. איבדנו קצת מומנטום לקראת הפלייאוף, לא יצאנו מהשביתה כמו שצריך. צריך לתת קרדיט לקבוצות שמצליחות. הפועל הקשתה מאוד על סק, לא פתרנו את זה כמו שאנחנו רצינו.

"זאת עונה של הרבה רגעים יפים, הגענו לחצי גמר הגביע, לפלייאוף, אני מרגיש שיש הרבה דברים שאנחנו צריכים להיות גאים בהם, אבל מצד שני קצת מאוכזבים. אני לא חושב על העונה הבאה עדיין, האנשים באשדוד נהדרים, אני אחזור הביתה, אדבר עם הבוס, אשתי ואז נראה. אני צריך להיות עוד כמה ימים גם בקוסובו. בתקווה שאני אחזור לישראל".

מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג. קובי אליהו
מאוכזב. בראד גרינברג/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully