וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זינדין זידאן התפטר בגלל מחלוקות לגבי אדן הזאר ודויד דה חאה"

על פי דיווח באנגליה, המאמן עזב את ריאל מדריד בשל חילוקי דעות עם פלורנטינו פרס, שלא הסכים להחתים את כוכב צ'לסי וניסה לכפות את החתמת השוער. וגם: מי יהיה המאמן הבא? הבלאנקוס פנו לאלגרי ולפוצ'טינו, שסירבו להגיע. בספרד דווח: "השוער המחליף כמעט הכה את זידאן"

עריכה: מתן חדד

(עדכון ראשון 7:13)

עולם הכדורגל הוכה בתדהמה בשבוע שעבר, כאשר זינדין זידאן הודיע ללא כל התרעה מוקדמת כי הוא עוזב את ריאל מדריד, רגע אחרי שהוביל אותה לזכייה שלישית ברציפות בליגה האלופות. מדוע הוא עשה את זה? ובכן, על דיווחים בכלי התקשורת באנגליה היו אלה מחלוקות בינו לבין פלורטינו פרס שגרמו למאמן לעזוב.

ראשית, זידאן מאוד רצה לחזק את הסגל שלו על ידי צירופו של אדן הזאר, לנוכח הכישלון של ריאל בעונה החולפת במסגרת הליגה הספרדית, אך הבעלים לא היה מוכן לאשר את רכישתו. אגב, עבור צ'לסי מדובר בחדשות מצוינות.

חילוקי דעות נוספים נתקלעו בין השניים על רקע רצונו של פרס להחתים את דויד דה חאה - בו הוא מעוניין כבר מספר שנים - רצון שנתקל בהתנגדות של זידאן, שמעריך מאוד את קיילור נבאס. הדיונים סביב הנושאים הללו נמשכו תקופה ארוכה, ונגמרה כאשר זידאן אמר לפרס: "אני סיימתי. עכשיו אתה תדאג לקבוצה".

עוד בנושא

העברות בעולם, 5.6: פרד עבר בדיקות רפואיות ביונייטד, פלאיני לארסנל?
פול פוגבה ענה למבקרים: "למסי לא אומרים שהוא הולך על כר הדשא"
הבדיקות קבעו: לוריס קאריוס סבל מזעזוע מוח בגמר ליגת האלופות

זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד היוצא. רויטרס
זידאן מודיע על עזיבה/רויטרס

אז מי יהיה המחליף של זידאן?

ריאל עדיין מתקשה למצוא מחליף לזיזו. גם "סקיי איטליה" וגם "גאזטה" מאשרים שריאל מדריד פנתה למסימיליאנו אלגרי, פנייה שנעשתה דרך אדריאנו גליאני שהוא חבר טוב של אלגרי ופלורנטינו פרס, אבל המאמן האיטלקי של יובנטוס דחה את ההצעה מאחר שהוא מעדיף להישאר בקבוצתו בטורינו "מתוך כבוד למועדון".

כמו כן, ריאל פנתה למאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו, אבל "דיילי מייל" מדווח כי על פי מקורבים למאמן, "הוא דחה את המשרה שהייתה חלום חייו מאחר שהוא יודע שמעבר כזה יטיל ספק בנאמנות שלו... הוא הראה מחויבות גדולה לטוטנהאם כשחתם בחודש שעבר על חוזה לחמש שנים נוספות במועדון, והוא יודע שאם יעזוב את קבוצתו שבועות ספורים אחרי שחתם על חוזה ל-8.5 מיליון ליש"ט לשנה, זה יפגע לו בדימוי... מאז שחתם על החוזה החדש בטוטנהאם, הוא שוחח עם שחקני מפתח בקבוצה וביקש מהם לעקוב אחריו ולהתחייב למועדון (ביניהם אריקסון, קיין ועלי). כעת הוא יודע שאם יעזוב, זה יפגע לו בשם, במוניטין ובתדמית".

כזכור, גם יוגי לב היה מועמד לריאל, אבל האריך את החוזה בנבחרת גרמניה. מאוריציו סארי עדיין פנוי, אחרי שעזב את נאפולי, אבל בריאל לא מתלהבים, במיוחד לאור ההדחה המוקדמת של נאפולי מליגת האלופות. שני שמות נוספים הוזכרו - ארסן ונגר ואנטוניו קונטה (שעדיין לא עזב רשמית את צ'לסי) - אבל גם הם לא מעוררים התלהבות בברנבאו. בריאל שוקלים למצוא מאמן מבפנים - סולארי או גוטי - אבל עדיין לא שכנעו כיורשים ראויים לזידאן.

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
מהלך שיפגע לו בתדמית. פוצ'טינו/רויטרס

"עימות בין קאסיאה לזידאן"

בספרד מדווחים היום כי קיקו קאסיאה, השוער המחליף של ריאל מדריד, היה מעורב בעימות עם זידאן בעקבות ההחלטה של המאמן להציב בין הקורות את בנו, לוקא זידאן, במשחק מול ויאריאל. הבן של זידאן בן ה-20 קיבל הזדמנות לרשום הופעת בכורה ודקות ראשונות בין הקורות ב-2:2 של הבלאנקוס, במשחק חסר חשיבות, ועיתונאי ספרדי דיווח ש"קאסייה רצה להכות את זידאן" בעקבות ההחלטה. קאסייה, 31, המחליף של קיילור נבאס, רצה לקבל את ההזדמנות, גם מכיוון שאילו היה משחק - היה ראוי לקבל בונוס של 600 אלף יורו בגלל סעיף בחוזה שנוגע למספר הופעות. יש לציין כי בסביבתו של קאסיאה מכחישים את הדיווח.

קיקו קסיאה שוער ריאל מדריד. GettyImages
החלטה שעלתה לו 600 אלף יורו? קאסייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully