וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.6: יונייטד הודיעה כי פרד סיכם, ליכטשטיינר בארסנל

השדים האדומים הודיעו על סיכום עם שחטאר בנוגע לברזילאי, שיירכש תמורת כ-50 מיליון ליש"ט. דאלוט בן ה-19 עבר בדיקות ויחתום גם הוא. וגם: דרישות השכר המופרעות של כריסטיאנו רונאלדו

עריכה: מתן חדד

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה הערב (שלישי) כי הגיעה לסיכום עם שחטאר דונייצק בנוגע להעברתו של פרד. קשר נבחרת ברזיל בן ה-25 עבר את הבדיקות הרפואיות ויחתום רשמית לחמש שנים, כשהשדים האדומים ישלמו לשחטאר כ-50 מיליון ליש"ט.

* ארסנל הודיעה באופן רשמי על צירופו של המגן הימני הוותיק סטפן ליכטשטיינר (34) מיובנטוס. קפטן נבחרת שוויץ שוחרר מהגברת הזקנה בקיץ האחרון וחתם על חוזה לעונה אחת עם אופצייה לעונה נוספת.

* סנטי קאסורלה שסיים את דרכו בארסנל ייקח חלק במחנה האימונים של קבוצת נעוריו ויאריאל, בניסיון להתאושש מהפציעה הקשה שעבר בתחילת העונה שעברה.

* שטרסבורג רכשה מגנט את הבלם הסרבי סטפן מיטרוביץ' תמורת 3 מיליון יורו. מיטרוביץ' למעשה עובר לצרפת כחצי שנה אחרי שההעברה שלו לסנט אטיין בוטלה בגלל שנכשל בבדיקות רפואיות.

* שחקן הכנף טורסטן רושר, שהצטיין העונה במדי שטורם גראץ האוסטרית, נרכש על ידי אינגולשטאדט (בונדסליגה 2) תמורת 1.25 מיליון יורו.

* ספרטק מוסקבה הודיעה כי השלימה את רכישת מגן גנט הבלגית סמואל ז'יגו. שחקן ההגנה בן ה-24 חתם בשורות ספרטק לארבע שנים.

עוד בנושא:

העברות בעולם - 4.6: חמד עשוי לעבור לאייבר, סאדיו מאנה היה סגור בריאל?
ליאונל מסי: "אני לא מחשיב את עצמי כשחקן הטוב בעולם"
הבדיקות קבעו: לוריס קאריוס סבל מזעזוע מוח בגמר ליגת האלופות

שמועות

* על פי תחנת רדיו בספרד, כריסטיאנו רונאלדו מעוניין בחוזה עצום כדי להישאר בריאל מדריד. כמה עצום? 75 מיליון יורו לעונה (כרגע, יש לציין, הוא מרוויח 30 "בלבד"), עם חוזה לשש שנים.

* מלבד פרד, רכש נוסף שמתקרב לשדים האדומים הוא דיוגו דאלוט, המגן השמאלי בן ה-19 של פורטו, שעל פי דיווחים כבר עבר בדיקות רפואיות. בחוזהו בקבוצת הפאר הפורטוגלית סעיף שחרור בגובה 20 מיליון יורו.

* ברומא מדווחים על הצעה בסך 60 מיליון יורו שהגישה צ'לסי על השוער הברזילאי אליסון, שישתכר כ-4.5 מיליון יורו לעונה אם יעבור, אבל המנהל הספורטיבי מונצ'י צפוי לסרב להצעה.

* "ספורט" הקטלאני מדווח על נכונות של ברצלונה להחזיר את טיאגו אלקנטרה, קשר באיירן מינכן שעשה את המעבר מבארסה בקיץ 2013.

* בצרפת טוענים כי הדרישות הגבוהות של מרואן פלאיני מונעות עסקה עם פריס סן ז'רמן, ובפני הקשר הבלגי עומדות נכון לעכשיו שתי הצעות: אחת של 5 מיליון יורו לעונה מבשיקטאש ועוד אחת של 20 מיליון יורו מקבוצה סינית שזהותה לא ידועה. גם ארסנל הצטרפה למירוץ, על פי "טיימס".

* ליברפול שוקלת להגיש לבאיירן לברקוזן הצעה של 80 מיליון יורו על הקשר הצעיר והמוכשר לאון ביילי.

* על פי דיווח באיטליה, מונאקו פנתה ליובנטוס בנוגע לאפשרות רכישתו של גונסאלו היגואין.

* אינטר מנסה לפתות את קשרה הבלגי של רומא, ראג'ה נאינגולן, ומוכנה להציע עבורו 40 מיליון יורו.

* רומא עצמה מגבירה את המאמצים לצרף את קשרה ההתקפי של פורטו יאסין בראהימי, שסיפק העונה 12 שערים ו-10 בישולים. פורטו דורשת עבורו כ-30 מיליון יורו.

* צ'לסי מביעה עניין בקשר מארסיי מורגן סאנסון.

עוד באותו נושא

העברות בעולם - 4.6: חמד עשוי לעבור לאייבר, סאדיו מאנה היה סגור בריאל?

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני. רויטרס
הצעות מגוונות. פלאיני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully