וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה ענה למבקרים: "למסי לא אומרים שהוא הולך על כר הדשא"

קשר נבחרת צרפת ספג בחודשים האחרונים לא מעט ביקורות, בין השאר על סגנון המשחק שלו: "אתם לא יכולים להגיד לי איך לשחק. זה הסגנון שלי והצלחתי איתו בעבר. לא חייביים לאהוב אותי"

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
צרפת צריכה אותו טוב. פוגבה/רויטרס

פול פוגבה ספג במהלך העונה החולפת, ובעצם מאז שהגיע לפני שנתיים למנצ'סטר יונייטד תמורת מה שהיה אז ההעברה היקרה אי פעם, לא מעט ביקורות. הפרשנים תקפו אותו על היכולת שלו ועל סגנון המשחק שלו, ואפילו על הפוסטים שלו ברשתות החבריות ועל צבע השיער שלו, שלא לדבר על השמועות על מערכת יחסים עכורה בינו לבין ז'וזה מוריניו. כשהמונדיאל בפתח, קשר נבחרת צרפת ואחד השחקנים החשובים שלה החליט לענות למבקרים.

"תמיד שיחקתי באותה צורה, גם בהצלחות (עם יובנטוס וצרפת ביורו 2016). זה סגנון המשחק שלי. אף אחד לא מבקר את מסי שהוא הולך על הדשא. הוא הוא כובש שלושער תגידו: 'אבל הוא הלך על הדשא?', לא. אתם לא יכולים להגיד לי איך לשחק. אם אני פה היום, אז זה ככה. אף אחד לא אמר לי איך אני אמור להתנהד. זה הכדורגל שלי וזה הכול. אנשים יכולים לאהוב את זה או לא".

"אני לא מתכוון לחיות על פי מה שאנשים חושבים, כדי שיגידו שאני נחמד, טוב, הטוב ביותר, המושלם. לכל אחד יש את הדעה שלו ואני מכבד את זה. אני משחק כדורגל, עושה מה שאני אוהב. הקרובים אלי תומכים בי, זה יותר חשוב. אי אפשר לאהוב את כולם או שכולם יאהבו אותנו. זה יהיה מושלם ואין דבר מושלם בעולם. אני לא נפגע ממי שלא אוהב אותי, זו זכותו. אתם לא חייבים לאהוב אותי".

עוד בנושא

איטליה סיימה ב-1:1 מול הולנד, אינסינייה היה הקפטן הראשון מנאפולי
סימונה זאזה: "יש לי זיכרונות עצובים מהנבחרת, זה גול מרגש"
סרביה הפסידה 1:0 לצ'ילה במשחק הכנה לקראת מונדיאל 2018

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully