וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה זאזה: "יש לי זיכרונות עצובים מהנבחרת, זה גול מרגש"

שנתיים אחרי שהחמיץ פנדל בצורה מביכה ברבע גמר יורו 2016, חלוץ נבחרת איטליה כבש ב-1:1 הידידותי עם הולנד: "רגע שלילי שעזר לי לצמוח". על האזורי: "יש לנו נבחרת צעירה ונלהבת"

שחקן נבחרת איטליה סימונה זאזה חוגג. GettyImages
זאזה מאושר/GettyImages

נבחרת איטליה נפרדה אמש (שני) ב-1:1 מנבחרת הולנד, במשחק ידידות במגרשה של יובנטוס בין שתי הנבחרות המאכזבות והמאוכזבות, שלא נזכה לראות בהמשך החודש בגביע העולם. האירוע המשמעותי ביותר במשחק היה עלייתו של לורנצו אינסינייה לכר הדשא עם סרט הקפטן על ידו, מה שהפך אותו לשחקן נאפולי הראשון אי פעם שמשמש כקפטן האזורי (ועוד ביום הולדתו ה-27).

סימונה זאזה, שכבש את השער של איטליה ארבע דקות לאחר שעלה מהספסל, אמנם סיים לאחרונה עונה טובה מאוד במדי ולנסיה, אבל בסיום לא היה יכול שלא להיזכר בזמנים פחות טובים עבורו. "אני שמח שכבשתי כי יש לי זיכרונות די עצובים מהנבחרת", נזכר החלוץ בפנדל שהחטיא ביורו 2016, בדו קרב הפנדלים שהפסידה איטליה ברבע הגמר מול גרמניה, והפך אותו מושא ללעג בשל הריצה המוזרה שלו לפני הבעיטה. "היה לי ממש קשה ויש זיכרונות רעים, אז אני קצת נרגש. רגעים שליליים, לא רק הפנדל ההוא אלא גם התקופה שלי במדי ווסטהאם, עזרו לי לצמוח. אני מודה למי שהיה לצידי וממשיך קדימה".

על הנבחרת: "אני שמח מההופעה שלנו. אנחנו סגל צעיר ולצערנו, במידה מסוימת, יש לנו זמן רב להתכונן עד לטורניר הבא. אני אולי משוחד, אבל אני חושב שיש לנו נבחרת צעירה ונלהבת עם הרבה איכות ואפילו יותר פוטנציאל, שיתממש עם הזמן".

עוד בנושא

איטליה סיימה ב-1:1 מול הולנד, אינסינייה היה הקפטן הראשון מנאפולי
סרביה הפסידה 1:0 לצ'ילה במשחק הכנה לקראת מונדיאל 2018
הפתעה גדולה: לירוי סאנה מחוץ לסגל הסופי של גרמניה למונדיאל

סימונה זאזה, שחקן נבחרת איטליה, מתכונן לבעוט פנדל. GettyImages
זאזה מתכונן לפנדל ביורו/GettyImages
סימונה זאזה שחקן נבחרת איטליה מחמיץ פנדל. רויטרס
ומאוכזב אחרי הבעיטה הנוראית שלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully