וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה סיימה ב-1:1 מול הולנד, אינסינייה היה הקפטן הראשון מנאפולי

סימונה זאזה כבש עבור רוברטו מאנצ'יני בדקה ה-67, אבל דומניקו קרישיטו הורחק בחלוף שתי דקות והכתומים השוו מראשו של נתן אקה (88). הקשר מנאפולי עשה היסטוריה ביום הולדתו ה-27

לורנצו אינסינייה קפטן נבחרת איטליה עם השוער מתיאה פרין. GettyImages
כבוד ביום ההולדת. לורנצו אינסינייה עם סרט הקפטן לצד השוער מתיאה פרין/GettyImages

רוברטו מאנצ'יני לא הצליח לרשום ניצחון שני כמאמן נבחרת איטליה, אחרי שהאזורי ספגו הערב (שני) בדקה ה-88 וסיימו ב-1:1 מול הולנד במשחק הידידות בטורינו. המאמן החדש ביצע 10 שינויים לעומת ההרכב שהפסיד 3:1 לצרפת ביום שישי, כשרק ז'ורז'יניו שמר על מקומו. לורנצו אינסינייה היה שחקן ההרכב בעל מספר ההופעות הרב ביותר ולכן גם קיבל את סרט הקפטן. לא רק הקפטן הראשון אי פעם תוצרת נאפולי, אלא גם בדיוק ביום הולדתו ה-27.

סימונה זאזה שחקן נבחרת איטליה כובש מול וירג'יל ואן דייק שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
גלש וכבש. סימונה זאזה/GettyImages

אנדראה בלוטי היה המסוכן ביותר בשורות האיטלקים. חלוצה של טורינו שיגע את בלמי הולנד, כבש שער שנפסל בגלל נבדל והחמיץ עוד פעמיים. גם סימונה ורדי, שערך את הבכורה שלו בנבחרת מול הולנד במרץ 2017, היה קרוב להבקעה ונעצר אצל יספר סילסן, כשההולנדים גם הוסיפו הרחקה מהקו לפני סיום המחצית הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ריאן באבל שחקן נבחרת הולנד מוכשל על ידי דומניקו קרישיטו שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
הרחקה שהחזירה את הולנד למשחק. ריאן באבל מוכשל על ידי דומניקו קרישיטו/GettyImages

בלוטי הוחלף בדקה ה-63, ודווקא המחליף שלו מצא בסופו של דבר את הרשת. סימונה זאזה נזקק לארבע דקות בלבד על המגרש כדי לגלוש ולהמשיך את כדור הרוחב של פדריקו קייזה אל הרשת. שער שני בסך הכול של חלוץ ולנסיה במדי האזורי. אלא שבדקה ה-69, שתי דקות לאחר שער היתרון האיטלקי, דומניקו קרישיטו ספג כרטיס אדום בגלל מניעת מצב כיבוש ודאי מריאן באבל. הולנד לחצה במטרה להשוות והשיגה את ה-1:1 מראשו של הבלם המחליף נתן אקה, אחרי הרמה של סטיבן ברחהאוס שתי דקות לשריקת הסיום. שער בכורה לאקה, רונאלד קומאן עם תיקו שני תוך חמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully