וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן המילטון יועמד לדין ביום חמישי, יחמיץ את הפיינל פור?

4.6.2018 / 17:32

שחקן הפועל חולון צפוי לעונש משמעותי בעקבות היריקה על עמית שמחון מהפועל אילת. הפועל תל אביב תועמד לדין בשל קריאות גזעניות לעברו של סק הנרי והשלכת מצת לעבר השופט במשחק מול אשדוד

one

איגוד הכדורסל הודיע היום (שני) כי שחקן הפועל חולון ג'ורדן המילטון יועמד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל. זאת לאחר שירק על שחקנה של הפועל אילת, עמית שמחון, במהלך משחק פלייאוף בין שתי הקבוצות. משקיף המשחק משה בלומנטל ציין בדוח שלו כי בסיום הרבע השני ניגש המילטון לאנשי המזכירות ואמר להם: "Fuck you all". "הנייר לא סובל את חריפות הדברים", ציין המשקיף. בחולון מודאגים מכך שהמילטון עלול להחמיץ את הפיינל פור.

במקביל הודיע האיגוד על העמדה לדין של קבוצת הפועל תל אביב בשל אירועים שהתרחשו בסדרה מול מכבי אשדוד. האדומים יועמדו לדין על פי סעיף של "קריאות גזעניות" בעקבות קריאות אוהדים לעברו של הנרי סק. במקביל תועמד הקבוצה לדין בסעיף של "התנהגות בלתי ספורטיבית" בשל השלכת מצת לעברו של שופט המשחק.

עוד הודיע איגוד הכדורסל כי יעמיד לדין משמעתי את יושב ראש הפועל תל אביב רמי כהן ועידן פלדה המשמש בתפקיד ניהול במחלקת הנוער של המועדון. זאת בשל התנהלותם במשחק נערים א' של המועדון. על פי הדוח לאחר הפסד האדומים למכבי ראשון לציון פרצו כהן ופלדה לפרקט. פלדה אף הטיח בשופט: "אתה גנבת את המשחק! אתה צריך להתבייש! אתה זה שהכרעת את המשחק! זה ביזיון!". רמי כהן מצידו סרב ללחוץ את ידו של השופט בטקס חלוקת המדליות וסינן לעברו "עוף מכאן".

עוד בנושא
שלישי בפלייאוף: הפועל ירושלים והפועל חולון רוצות מקום בפיינל פור
משטרת ישראל: "ניסיון לגרור את השיח למקומות שאינם רלוונטיים"
בהפועל ירושלים מרוצים מהניצחון הדרמטי: "הראינו אופי ברגעי הלחץ"

שחקן הפועל חולון, ג'ורדן המילטון. קובי אליהו
העונש שלו ישפיע מאוד על הפועל חולון. המילטון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully