וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים מרוצים מהניצחון הדרמטי: "הראינו אופי ברגעי הלחץ"

4.6.2018 / 9:25

בבירה לא אהבו את איבוד היתרון בניצחון בהארכה על גלבוע/גליל, אבל יצאו מעודדים: "לא תמיד אפשר לצאת ממצב כזה". ריצ'רד האוול: "זה משוגע לאבד יתרון כזה ולהיכנס להארכה"

one

"זה היה משחק דרמטי, ללא ספק. טוב שהשגנו את הניצחון", כך סיכמו אמש (ראשון) בהפועל ירושלים את הניצחון הביתי 105:107 לאחר הארכה על הפועל גלבוע/גליל שהעלה את ירושלים ל-1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. בירושלים מאוד לא אהבו את הדרך בה הקבוצה איבדה יתרון של 19 הפרש, אך טענו ש"לא תמיד אפשר לצאת ממצב כזה. הראינו אופי ברגעי הלחץ".

ריצ'רד האוול סיכם: "לא הרגשנו שהמשחק גמור במחצית. גלבוע קבוצה חזקה עם שחקנים שיכולים טובים, אני חושב שכשזה הלך צמוד קצת נלחצנו, הלכנו צעד אחורה במקום להתקדם וזאת חוויית למידה וחייבים להמשיך הלאה". האוול המשיך ואמר: "במהלך האחרון הראש שלי נע קדימה ואחורה. המאמן צרח עליי שאני חייב להכריח את דיאנג'לו לצד שמאל אז הייתי חייב לקחת את הכדור". במהלך ההארכה עודד קטש ניסה להרגיע את השחקנים ואמר להם :"אנחנו בשוויון", האוול סיפר על כך: "צוות האימון וג'רום שמרו אותנו עם הראש למעלה בסוף הרבע הרבע הרביעי כי לאבד כזה יתרון ולהיכנס להארכה זה ממש משוגע וכאן צוות האימון נכנס לתמונה".

עוד בנושא:

קטש: "בפלוס 15 התחיל שואו טיים, אלוהי הכדורסל לא אוהב שמזלזלים"
לאחר הארכה: הפועל ירושלים ניצחה 105:107 את גלבוע/גליל ועלתה ל-1:2
ג'ורדן המילטון: "זה הדבר הכי גרוע שעשיתי בחיים שלי"

שחקן הפועל ירושלים רונלד רוברטס. לילך וייס, מערכת וואלה!
"שמח שהצלחנו לגלות תושייה". רונלד רוברטס/מערכת וואלה!, לילך וייס

בבירה יחלו בהכנות לקראת משחק החוץ מחר, שלגביו אמר האוול: "המפתח לניצחון במשחק הרביעי הוא ההגנה. את ההתקפה נקבל אבל הגנה זה משהו שאנחנו חייבים לשמור בה על יציבות. לעשות הגנת שעון 24 ולקחת ריבאונד, הדברים הקטנים קובעים. אם נטפל בזה נהיה בסדר. היינו צריכים לשחק באגרסיביות מתחילת העונה, יש לנו גארדים וביג מן אגרסיביים וזה משהו שהיינו צריכים להיות ממוקדים בו מתחילת העונה ואני מרגיש שאנחנו עדיין מתחברים מנסים לבנות את היחידה האחת. כולם מנסים למצוא את הקצב וזה יגיע".

רונלד רוברטס הוסיף: "זה היה משחק נהדר. הלך להארכה, היינו צריכים לעשות כמה דברים במשחק, ואני שמח שהצלחנו לגלות תושייה. גליל שיחקה מצוין, ג'ונסון שיחק מצוין כשהוא עלה מהספסל, עוד ניצחון אחד ואנחנו עוברים לשלב הבא. עכשיו צריך לנוח, להתאושש קצת ולהתכונן למשחק הבא ביום שלישי. גליל לא נכנעו והיו מאוד פיזיים, אבל גם אנחנו כישרוניים ופיזיים ויכולים לעשות לא מעט דברים. לא ניכנע ואין לנו כוונה להיכנע. לא שיחקתי במשחק עם אווירה כל כך חמה ועם אוהדים שמרגישים מעורבים בצורה חיובית. אני שמח שהשגנו ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully