וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הארכה: הפועל ירושלים ניצחה 105:107 את גלבוע/גליל ועלתה ל-1:2

דרמת ענק בארנה: החבורה של עודד קטש כבר הובילה ב-19 הפרש, אבל יכולת אדירה של אלייז'ה ג'ונסון (26 נק') ושלשה גדולה של ג'ייקובן בראון 2.6 שניות לסיום כפו הארכה. נקודות מהקו של טרנס קינזי שש שניות לסיום ומהלך הגנתי של ריצ'רד האוול העניקו לירושלים את הניצחון

one

הפועל ירושלים ניצחה הערב (ראשון) את גלבוע/גליל 105:107 לאחר הארכה ועלתה ליתרון של 1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. כעת החבורה של עודד קטש זקוקה לעוד ניצחון כדי להעפיל לפיינל פור.

על הפרקט בארנה התפתחה דרמת ענק: אחרי פתיחה צמודה, הפועל ירושלים פתחה מבערים ועלתה להפרש של 19 נקודות (47:66) באמצע הרבע השלישי.

האורחת הציגה לראווה את אלייז'ה ג'ונסון שנרשם במפתיע בטופס המשחק במקום ג'אקורי וויליאמס, וג'ונסון הוביל קאמבק אדיר אותו השלים ג'ייקובן בראון עם שלשה גדולה 2.6 שניות לסיום ששלחה את המשחק להארכה.

דיאנג'לו הריסון הפועל גלבוע/גליל מול ריצ'רד האוול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ירושלים חגגה בסיום. ריצ'רד האוול מול דיאנג'לו האריסון/ברני ארדוב

בתוספת הזמן גלבוע/גליל כבר עלתה ליתרון של נקודה (100:101) אבל בסופו של דבר זה היה ערב של טרנס קינזי וריצ'רד האוול. הפורוורד קלע שתיים מהקו שש שניות לסיום, הסנטר מצידו ביצע מהלך הגנתי שעצר את ההתקפה האחרונה של גלבוע/גליל והקבוצה הביתית חגגה את הניצחון. כל המעורבים בדרמה האדירה הזאת ראויים למחמאות. אבל בשורה התחתונה ירושלים היא זו שנמצאת במרחק נגיעה מארבע האחרונות. המשחק הבא בסדרה ייערך ביום שלישי. יהיה מעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'רום דייסון הפועל ירושלים עם טרנס קינזי. ברני ארדוב
טרס קינזי עם ג'רום דייסון./ברני ארדוב

מהלך המשחק

גלבוע/גליל פתחה טוב יותר את המשחק כששלשה של דיאנג'לו הארסיון העלתה את האורחים ליתרון 5:10. ירושלים התעוררה, הלכה פנימה וחדירה של בר טימור העבירה את היתרון לקבוצה הביתית - 12:13. טימור המשיך להיות לוהט - כשלשלה שלו העלתה את מאזנו האישי ל-14 נקודות וקבעה 19:22 לזכות ירושלים. לאחר עשר דקות של משחק הקבוצה הביתית הובילה 21:24. בר טימור סיים רבע של 14 נקודות.

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים בארנה/ברני ארדוב

זאק לידיי פתח את הרבע השני בטירוף, ירושלים המשיכה להחטיא זריקות עונשין ואחרי שתי דקות של משחק לוח התוצאות הראה 28:28. בשלב הזה על הפרקט היו בעיקר הרבה עצבים תוך הפגנת אגרסיביות משני הצדדים. רונלד רוברטס סגר ריצה של 0:10 לזכות ירושלים מהקו שהעלתה את הקבוצה של עודד קטש ל-33:40. המגמה נמשכה כששלשה של קיילין לוקאס קבעה פער דו ספרתי -37:47 כשמנגד ג'ייקובן בראון התקשה מאוד להיכנס למשחק (מחצית ללא נקודות). סל של הלפרין עם הבאזר העלה את היתרון של ירושלים לאחר 20 דקות של משחק ל-37:51. גלבוע/גליל עם 13 איבודי כדור.

שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מתח ועצבים על המגרש/ברני ארדוב

נקודת עונשין של בר טימור סגרה ריצה של 4:24 לזכותה של ירושלים שטיפסה ל-37:54 ובהמשך ל-47:66. גלבוע/גליל ניסתה לעשות קולות של קאמבק אבל ליאור אליהו בגויאבה אופיינית הטיס את ירושלים ל-45:60. ג'רום דייסון החטיא דאנק, גלבוע/גליל הגיבה בריצה מרשימה כששתי שלשות של אלייז'ה ג'ונסון צימקו את הפער ל-61:68 בלבד. ג'אמפ של קיילין לוקאס קבע את תוצאת הרבע: 63:70. הכול פתוח לפני עשר הדקות האחרונות.

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עודד קטש מנהל דיון עם השופט/ברני ארדוב

בתחילת הרבע האחרון גלבוע/גליל ספגה מכה כשדיאנג'לו האריסון הרגיש את הקרסול ונטש את הפרקט. מנגד, אליהו ניפק סל וקיילין לוקאס הוסיף שלשה אדירה בדרך ליתרון 63:75. אבל לגלבוע/גליל היה את אלייז'ה ג'ונסון שצימק ל-81:76 כשעל השעון נותרו ארבע וחצי דקות. ירושלים לא התרגשה, יצאה למיני ריצה משלה ושלשה של סטרטוס פרפרוגלו העלתה את המקומיים ל-78:88 ואותתה על הכיוון הצפוי של המשחק. נגמר? ממש לא. גלבוע/גליל שוב הגבירה קצב ועוד שלשה של אלייז'ה ג'ונסון צימקה ל-89:92 לירושלים כשעל השעון 55 שניות. בהתקפה הבאה ירושלים איבדה את הכדור, ג'ונסון נשלח לקו וצימק ל-91:92. מנגד, גם ריצ'רד האוול נשלח לקו וקבע 91:94 חצי דקה לסיום. ג'ייקובן בראון קלע שתיים וזה 93:94. דרמת הענק הגיעה לשיאה כשבראון קלע שלשה 2.6 שניות לסיום וקבע 96:96 בדרך להארכה.

בר טימור, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בר טימור בדרך לעוד שתיים/ברני ארדוב

בתחילת ההארכה ריצ'רד האוול ניפק מהלך של סל ועבירה וסחט חמישית מזאק לידיי. ירושלים עלתה ל-98:100. מנגד ג'ייקובן בראון קלע אחת מהקו. טרנס קינזי החטיא מן העבר השני ואלייז'ה ג'ונסון בעוד שתיים מהקו העלה את האורחים ליתרון מדהים 100:101. ירושלים שוב הלכה על האוול שהפעם לא עמד בלחץ והחטיא שתיים מהקו. האורחים לא הצליחו לנצל זאת. ירושלים הלכה הפעם על פרפרוגלו שבשלשת ענק קבע 101:103 לירושלים.

דיאנג'לו האריסון שחזר לשחק עם קרסול פגוע קבע שוויון 103:103. האוול שוב נשלח לקו והפעם סיים עם שתיים בפנים. מן העבר השני האריסון החטיא מן הקו כשנותרה דקה לסיום. בשלב הזה שתי הקבוצות ביצעו כמה טעויות של עייפות והכדור עבר לגבלוע/גליל 13.8 שניות לסיום. ירושלים שלחה את האריסון לקו והוא השווה ל-105:105. גלבוע/גליל שלחה את טרנס קינזי לקו והפורוורד קלע שתיים. האורחת יצאה להתקפה אחרונה אך איבדה את הכדור בזכות פעולה גדולה של האוול. ירושלים ניצחה 105:107 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה. איזה משחק!

סטרטוס פרפרוגלו, שחקן הפועל ירושלים, טל קרפלס, שחקן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
פרפרוגלו מנהל דיון עם טל קרפלס/ברני ארדוב

קלעו להפועל ירושלים: ריצ'רד האוול 24, 9 ריבאונדים, 4 חטיפות, רונלד רוברטס 16, בר טימור 15, טרנס קינזי 14,סטרטוס פרפרוגלו 10, קיילין לוקאס 8, ג'רום דייסון (6 אסיסטים ו-6 איבודים) ויותם הלפרין 7, ליאור אליהו 6 ו-7 אסיסטים.

קלעו לגלבוע/גליל: זאק לידיי 29 ו-8 ריבאונדים, אלייז'ה ג'ונסון 26, דיאנג'לו הריסון 19 ו-9 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 13 (8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים), חואקין שוכמן 8 ו-6 אסיסטים, בן אלטיט 6, ספנסר וייס 3,טל קרפלס 1.

ריצ'רד האוול, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שריקה לבלתי ספורטיבית/ברני ארדוב
זאק לידיי הפועל גלבוע/גליל מול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
זאק לידיי בפעולה/ברני ארדוב
זאק לידיי הפועל גלבוע/גליל עם טל קרפלס. ברני ארדוב
שחקני גלבוע/גליל מאוכזבים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully