וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "בפלוס 15 התחיל שואו טיים, אלוהי הכדורסל לא אוהב שמזלזלים"

4.6.2018 / 7:13

מאמן ירושלים ביקר את שחקניו שכמעט איבדו יתרון 19 מול גליל: "פתאום עושים סל ולא חוזרים להגנה". אלייז'ה ג'ונסון חשף: "לפני המשחק התבשרתי שסבי נפטר, היתה לי מוטיבציה לשחק עבורו"

one

זה היה כל כך קשה, כל כך דרמטי אבל הפועל ירושלים השיגה אמש (ראשון) ניצחון קשה וסופר חשוב לאחר הארכה, 105:107 על הפועל גלבוע/גליל ועלתה ל-1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. ירושלים איבדה יתרון של 19 הפרש, אבל גליל קיזזה את ההפרש עד ששלשה של ג'ייקובן בראון 2.7 שניות לסיום כפתה הארכה, שבה ירושלים גירדה ניצחון בזכות שלשה גדולה של פרפרוגלו ונקודות עונשין של קינזי ואיבוד של הריסון בהתקפה האחרונה במשחק.

עוד בנושא:

לאחר הארכה ודרמת ענק: ירושלים ניצחה את גלבוע גליל ועלתה ל-1:2 ברבע הגמר
רבע גמר הפלייאוף: הפועל חולון ניצחה את הפועל אילת 81:87 ועלתה ל-1:2

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ניצחון שהוא כמו יציאת מצרים. עודד קטש/ברני ארדוב

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים נשם לרווחה לאחר המשחק: "אני חושב שהיינו קרובים שתי דקות של ריכוז מהמשחק הכי טוב שלנו בסדרה. שיחקנו טוב, חכם, היינו הגנתיים, שלטנו בקצב, ואז בפלוס 15 פתאום התחיל השואו טיים, פתאום עושים סל ולא יורדים להגנה, כמעט כל העונה במשחק אחד".

"את האופי של גלבוע כולם מכירים, דיברנו והזכרנו את זה, כנראה שפשוט עשינו מאותו רגע כל דבר כדי להפסיד. אני די אתיאסט בהוויה, אלוהי הכדורסל לא אוהב שמזלזלים, מהרגע הזה הם קלעו באחוזים יוצאי דופן. לרגע חשבתי שאנחנו נותנים הצהרה היום ומגלים עליונות וכנראה כדי לסיים את זה חייבים לעשות את זה במשחק 4 כי אנחנו לא רוצים משחק 5 למרות הקהל האדיר. מצפה לנו משחק חוץ קשה בגלבוע ואת העבודה נצטרך לעשות שם"

קטש הוסיף: "לפני ההארכה הראש של השחקים היה ברצפה והזכרתי לשחקנים שזה שוויון. צריך להסתכל קדימה ולהראות אופי. בהארכה הוכחנו אופי, יציבות מנטאלית. אני מקווה שהיום למדנו את הלקח"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
זאק לידיי הפועל גלבוע/גליל עם טל קרפלס. ברני ארדוב
כמה שהם היו קרובים. לידיי והחבר'ה מתוסכלים על הספסל/ברני ארדוב

מנגד, אריאל בית הלחמי היה מאוכזב מההפסד אך נהנה כמו כולם ממשחק גדול: "הסדרה הזאת זה מה שהכדורסל שלנו צריך, חווית כדורסל לכל מי שראה. הלוואי שזה ילך לעוד שני משחקים. אני חושב שבמחצית הראשונה ירושלים היו טובים וגרמו לנו לשחק לא טוב, צריך לבדוק מה הם עשו שם לעומק, אנחנו צריכים להיות אנחנו עם השמחה עם האנרגיות ועם השלשות במעבר".

"הייתי מוכן להתחלף איתם ולשחק , העייפות לא משחקת תפקיד, אני בטוח שאם המשחק מחר ב-12 בצהריים היינו משחקים אותו דבר. זה לא תירוץ לחצי הראשון שלנו. אקח את הקרדיט לירושלים הם גרמו לנו לשחק גרוע, מי שרוצה לעבור את זה ולהגיע לפיינל פור צריך ליהנות ממה שקורה".

אלייזה ג'ונסון חשף אחרי המשחק: "בתחילת היום אמא שלי סיפרה לי חדשות רעות שסבי נפטר, וזה הטריד אותי מאוד. אף אחד לא ידע על זה. אני מאמין שהיתה לי מוטביציה מיוחדת לשחק עבורו. עשיתי מה שאני צריך. לא אכפת לי אם אני אקס פקטור, לא אכפת לי, רק רציתי לעזור. פשוט אכפת לי לתרום. אנשים רוצים לראות מאבק, תשוקה, ואם זה מה שאנחנו עושים ואם נעשה את זה, נחזור למשחק חמישי בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully