וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן המילטון: "זה הדבר הכי גרוע שעשיתי בחיים שלי"

4.6.2018 / 7:19

פורוורד הפועל חולון, שהצטיין בניצחון במשחק השלישי ברבע הגמר נגד הפועל אילת, סיפר על התקרית עם עמית שמחון: "עשיתי את הדבר הכי מטופש שאני יכול לעשות". על ההצטיינות שלו: "הביאו אותי במקום שחקן שעשה עבודה גדולה"

one

הפועל חולון עשתה אמש (ראשון) צעד משמעותי לעבר הופעה ראשונה בפיינל פור מאז עונת 2011/12 כשגברה בביתה 81:87 על הפועל אילת ועלתה ליתרון 1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הסגולים זקוקים לניצחון נוסף בסדרה כדי לשים מאחוריהם את הטראומה של העונה שעברה שכללה הדחה מפתיעה ברבע הגמר למרות שסיימו את הליגה הסדירה במקום הראשון בטבלה.

חולון רשמה אמש רבע שני יוצא מן הכלל, אותו ניצחה 18:30, לקחה יתרון משמעותי מול אילת, ולמרות שהקבוצה הדרומית סגרה את הפער ואף השוותה, שתי דקות לסיום, ידעו השחקנים של דן שמיר לסגור את המשחק בעזרת כמה מהלכים גדולים. ג'ורדן המילטון היה הכוכב הגדול של המשחק כשקלע 23 נקודות ב-4 מ-7 מחוץ לקשת אליהן הוסיף 10 ריבאונדים. כזכור, הפורוורד האמריקאי הגיע למשחק לאחר כמה ימים סוערים, בעקבות היריקה בפניו של עמית שמחון במשחק השני בסדרה, הקנסות שקיבל, וההתנצלות בפני שמחון.

עוד בנושא

הפועל חולון גברה 81:87 על אילת ועלתה ל-1:2 בסדרה
הערב: מכבי תל אביב והפועל תל אביב יבטיחו מקום בפיינל פור?

שחקן הפועל חולון, ג'ורדן המילטון. קובי אליהו
"זה לא מי שאני וזה לא מייצג את המשפחה שלי". ג'ורדן המילטון/קובי אליהו

"שמתי את התקרית מאחוריי, התקשרתי לעמית, הוא הבהיר את מה שהוא אמר, שזה לא מה שאני שמעתי בהתחלה", סיפר המילטון אמש, "עשיתי את הדבר הכי מטופש שאני יכול לעשות, אני מקווה שאני יכול לשים את זה מאחוריי. העובדה שזה צולם בטלוויזיה והגיע אליי הביתה פגעה בי מאוד, זה הדבר הכי גרוע שעשיתי בחיים שלי, זה לא מי שאני וזה לא מייצג את המשפחה שלי". על המשחק אמש והמשך הסדרה הוסיף הפורוורד: "באנו היום להתחרות, שתי הקבוצות שמרו על הכדור, ניסו להיות איתי פיזיים, ובסוף המשחק החברים שלי לקבוצה עשו מהלכים גדולים. הביאו אותי במקום שחקן שעשה עבודה גדולה בשבילם, באתי להכנס לנעליים האלה, לנצח כמה שיותר משחקים, ובתקווה לעבור סיבוב. המשחק באילת יתחיל בהגנה, אסור ששחקנים שלהם יכנסו לתוך המשחק, אם נעצור אותם הגנתית, נוכל לעבור לסיבוב הבא".

בחולון החליטו לצאת למשחק מחר באילת רק בבוקר המשחק, כשהם מוותרים על אימון הקליעות בבוקר המשחק. במועדון מעריכים כי למעלה מ-200 סגולים יעשו איתם את הדרך לעיר הדרומית בתקווה לחזור עם הכרטיס לפיינל פור ולהמנע ממשחק חמישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully