וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בפלייאוף: מכבי והפועל תל אביב רוצות להבטיח דרבי בפיינל פור

3.6.2018 / 18:07

הצהובים ינסו לסגור עניין במשחק הרביעי בנס ציונה (20:30, ספורט 5), דיברתולומאו שוב ינוח. האדומים, עם 3,500 אוהדים בדרייב אין, יארחו את מכבי אשדוד (19:00, 5+ לייב) בתקווה לחזור למעמד לראשונה מאז 2005

one

בווידאו: ניצחונה של מכבי תל אביב על עירוני נס ציונה ביום שבת

רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשך מחר (שני) עם שני משחקי מספר 4, שעשויים להוליד מפגש ראשון בפיינל פור 2018. אחרי הניצחון הלא פשוט ביד אליהו 93:102, מכבי תל אביב תנסה להבטיח עוד הופעה בפיינל פור כשתצא למשחק חוץ מול עירוני נס ציונה. הפועל תל אביב תחפש הופעה ראשונה בפיינל פור מאז 2005 כשתארח את מכבי אשדוד/באר טוביה ביתרון 1:2 בסדרה.

שחקן מכבי תל אביב כרם משעור. מגד גוזני
חוזר לסגל. כרם משעור/מגד גוזני

עירוני נס ציונה - מכבי תל אביב (20:30, ספורט 5, 1:2 למכבי תל אביב בסדרה)

אכזבה גדולה נרשמה בנס ציונה, שדווקא אחרי משחק טוב נוסף שלה לא הצליחה להפוך את הסדרה. כעת חוזרת הקבוצה למשחק ביתי אחרון העונה, בתקווה לשלוח את ההכרעה למשחק חמישי ביד אליהו ביום חמישי. האכזבה בנס ציונה הגיעה דווקא מכיוונו של קאליף וואייט, קולע סל הניצחון מהמשחק השני בסדרה, שרשם משחק חלש מאוד משני צדי המגרש, כשבקבוצה אומרים שביום טוב יותר שלו, סביר להניח שהיו יוצאים עם ניצחון. הכתומים רוצים לתת לקהל הביתי רגע נוסף של גאווה העונה, כשהיכל לב המושבה צפוי להיות מלא גם מחר. מי שינסה להמשיך להתעלות הוא הסנטר טאליב זאנה שרשם בשבת משחק יוצא מן הכלל עם 21 נקודות ו-19 ריבאונדים.

למרות יכולת הגנתית לא טובה, מכבי תל אביב קיבלה משחק התקפי משובח מלא מעט שחקנים ותוכל לסגור עניין במשחק הרביעי. בזכות הניצחון החליטו בצוות המקצועי להעניק מנוחה נוספת לקפטן ג'ון דיברתולומאו, שלא שיחק מהמשחק השני בסדרה, כדי שיוכל להיות כשיר לפיינל פור, או למשחק החמישי אם יהיה לכך צורך. מצד שני, נבן ספאחיה יקבל לסגל בחזרה את כרם משעור ששב השבוע לאימונים. מי שלא יתלבשו גם הפעם הם פייר ג'קסון, ארט פרחוסקי וג'ונה בולדן, כשדשון תומאס, שהיה טוב במשחק האחרון ביום שבת, ימשיך לקבל קרדיט מהמאמן הקרואטי. במכבי תל אביב ינסו להימנע ממשחק חמישי ברבע הגמר, כשבפעם האחרונה שזה קרה להם, הם עברו בקושי את בני השרון ודן שמיר.

שחקן הפועל תל אביב אדריאן בנקס. לירון מולדובן
מככב בסדרה. אדריאן בנקס/לירון מולדובן

הפועל תל אביב - מכבי אשדוד/באר טוביה (19:00, 5+ לייב, 1:2 להפועל תל אביב בסדרה)

בפעם השנייה מאז עלתה בחזרה לליגת העל בעונת 2012/13, רחוקה הפועל תל אביב ניצחון אחד מפיינל פור. בפעם שעברה, לפני שנתיים, נעצרו האדומים במשחק החמישי בירושלים עם החטאה דרמטית של רוברט רוטברט, והפעם הם מגיעים כפייבוריטים ברורים להשלים את המשימה ולהגיע לארבע הגדולות של הכדורסל הישראלי לראשונה מאז עונת 2004/5. למרות שניצחו בצורה משכנעת מאוד בשני המשחקים האחרונים בסדרה, בהפועל חוששים מאוד מירידת מתח ומבקשים מהשחקנים לבוא באותה אינטנסיביות מהפתיחה כדי להמנע ממצבים לא נעימים. דני פרנקו יקווה להמשיך לקבל יכולת טובה מאדריאן בנקס, שקולע 20.6 נקודות למשחק בסדרה עד כה. כל הכרטיסים לקהל האדום נמכרו, כך שלראשונה יהיו 3,500 אוהדי הפועל תל אביב בדרייב אין.

אחרי עונה ארוכה וטובה, מכבי אשדוד/באר טוביה קרובה מאוד לסיים את העונה ללא הישג משמעותי. השחקנים של בראד גרינברג נראו לא טוב בשני המשחקים האחרונים בסדרה, כשהם מאפשרים להפועל תל אביב לקלוע 98.5 נקודות בממוצע, ובדקות רבות לרוץ ולשטוף את המגרש. אם היכולת הלא טובה לא מספיקה, אז באשדוד גם מפגינים חוסר שקט גם מצד הצוות המקצועי אך גם מצד השחקנים שמרבים להתווכח עם השופטים ולספוג עבירות טכניות. למרות המצב הקשה, בקבוצה מאמינים ביכולתם לנצח בדרייב אין, הישג שרשמו בעונה הסדירה, ויודעים כי המפתח יהיה לפתוח את המשחק טוב, דבר שלא עשו בשני המשחקים האחרונים. גם במשחק הנוכחי, כמו במשחק הקודם בדרייב אין, צפויים אוהדי אשדוד להדיר את רגליהם מהאולם, כשנכון לעכשיו לא לקחו את הכרטיסים המיועדים להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully