וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ישראל: "ניסיון לגרור את השיח למקומות שאינם רלוונטיים"

4.6.2018 / 15:15

אחרי גל פרסומים בהם הוצג אחד השוטרים מהתקרית בין משטרת לכיש לאוהדי הפועל תל אביב במשחק באשדוד כאוהד בית"ר ירושלים, הגיבו במשטרה בתקיפות: "ניסיון פסול לעשות שיימינג כלפי שוטר שביצע את תפקידו במקצועיות"

לירון מולדובן

החל משעות הלילה (בין ראשון לשני) החל גל של פרסומים מצד אוהדי הפועל תל אביב ובו הם מציגים את אחד השוטרים מהתקרית שלשום, במשחק החוץ נגד מכבי אשדוד, כאוהד בית"ר ירושלים. על פי הפרסומים ברשתות החברתיות השונות, אותו שוטר, שמצולם מהאירוע מחוץ לאולם הקריה לפני שהוא ככל הנראה התיז גז מדמיע לעבר האוהדים, פרסם פוסטים בחשבון הפייסבוק שלו בו הוא מכנה את קבוצת הפועל תל אביב בכינוי גנאי שונים, מה שעורר את זעמם של האוהדים האדומים.

בתשובה לפניית וואלה! ספורט על אותם פרסומים מסרו ממשטרת ישראל כי: "אין כל קשר בין הקבוצה ששוטר זה או אחר אוהד, לבין תפקידו לשמוע על הסדר הציבורי ועל ביטחון האוהדים. מדובר בניסיון פסול לעשות שיימינג כלפי שוטר שביצע את תפקידו במקצועיות ביחד עם שוטרים אחרים בעקבות התפרעויות אלימות שהתרחשו במקום. היינו מצפים לגינוי אלימות בספורט במקום להטיל דופי ולהכפיש שוטר שנתקל ביריקות, דחיפות וקללות מצד ההמון, ועל כן נאלץ להרחיק אותם באמצעות שליפת גז מדמיע כמתבקש. למותר לציין כי אהדה לקבוצת כדורגל ו/או השתייכותך שוטר בחייו הפרטיים לקבוצה או מגזר כלשהו באוכלוסייה אינם מהווים, ואסור שיהוו לעולם, כל שיקול בשיבוצו למשימות המשטרה השונות".

עוד בנושא:

היסטוריה של אלימות (אבל אף פעם לא באשמתנו): העונה הסוערת של הפועל תל אביב
מנהלת הליגה בקריאה לרשויות: "לא נסכים כי אוהדי ספורט ירגישו מאויימים"
בהפועל ירושלים מרוצים מהניצחון הדרמטי: "הראינו אופי ברגעי הלחץ"

שוטר שהואשם על ידי אוהדי הפועל תל אביב שהוא אוהד בית"ר שתקף אותם. אתר רשמי
שוטר שהואשם על ידי אוהדי הפועל תל אביב שהוא אוהד בית"ר שתקף אותם/אתר רשמי

"גם השימוש בדברים שפירסם כאזרח, שנים רבות טרם גיוסו למשטרה - מעיד על הניסיון לגרור את השיח למקומות שאינם רלוונטיים כלל ועיקר במקום לעסוק במהות האירוע שהיא התפרעות אלימה ופסולה של אוהדי הפועל תל אביב", נכתב בתגובת המשטרה, "צר לנו כי אוהדים אלו אינם שומרים על אווירה ספורטיבית במגרשים ומחוצה להם ומשטרת ישראל כמי שאמונה על שלום הציבור ועל הסדר הציבורי, תמשיך לפעול בנחישות כלפי גילויי אלימות אלו".

כזכור, בסיום המשחק בין הקבוצות שלשום התרחשה תקרית בין אוהדי הפועל תל אביב למשטרת ישראל, לאחר שלטענת האוהדים האדומים ילד כבן 10 נעצר בצורה אלימה על ידי השוטרים, והם ניסו למנוע מהניידת שבה שהה לצאת מתחומי האולם. האוהדים חסמו את מעבר הניידת והתיישבו על הרצפה, ובין הצדדים החלה מהומה במהלכה נפתח גז מדמיע לעבר האוהדים. במשטרה הכחישו כי ילד כבן 10 היה מעורב באירוע. שני אוהדי הפועל תל אביב עוכבו לחקירה במהלך האירוע, ואוהדים נוספים נקראו לחקירה אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully