וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה: וילי רוטנשטיינר ייבחר למנהל הטכני של הנבחרות

3.6.2018 / 10:49

הוועדה לאיתור מנהל טכני בראשות אלי אוחנה העדיפה את המועמד האוסטרי על פני פיליפו גאלי האיטלקי, בין היתר בגלל הניסיון שצבר בעבודה דומה במולדתו: "נמצה איתו את התהליך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ועדת האיתור למינוי מנהל טכני לנבחרות ישראל הכריעה הבוקר (ראשון): האוסטרי וילי רוטנשטיינר יועדף על פני האיטלקי פיליפו גאלי, וישמש כמנהל הטכני של נבחרות ישראל. חברי הוועדה בראשות אלי אוחנה לקחו לעצמם פסק זמן בסוף השבוע האחרון למחשבה והתייעצויות אחרי ששלשום נפגשו עם גאלי וביום רביעי שעבר עם רוטנשטיינר, אבל היום הגיעה ההכרעה. שלשום חברי הוועדה קיבלו מצגות אישיות שהכין להם גאלי, אבל לרוטנשטיינר היה יתרון במרוץ לתפקיד, מאחר שהוא עשה דברים דומים בנבחרות בגילאים השונים באוסטריה.

בעניין אחר, אחר הצהריים תיפגש לראשונה ועדת הכשירות שתדון בשאלת הזיקה של שינו זוארץ המועמד היחיד לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. הוועדה שמונה את השופטת בדימוס אסתר דודקביץ', השופט לשעבר אלון רום ונשיא התאחדות המלונות אמיר חייק, תדון בסוגיית הזיקה וניגוד העניינים העתידי שעלול להיווצר כתוצאה ממנה אם זוארץ ימונה לתפקיד.

זוארץ הצטייד בתמיכה גורפת של 93 אחוזים מקבוצות הכדורגל בארץ והוא הגיש תצהיר בו טען כי מעורבותו עד כה בכדורגל הישראלי הסתכמה בהיותו ספונסר של מכבי פתח תקווה, בית"ר ירושלים והפועל מרמורק. חברי הוועדה יצטרכו להכריע האם הוא יכול להתמודד לראשות ההתאחדות לכדורגל.

עוד בנושא:

פיליפו גאלי נפגש עם חברי ועדת האיתור
גם רוטנשטיינר נפגש עם חברי הוועדה
גאלי: "צברתי ידע רב על הכדורגל הישראלי"

פיליפו גאלי, מועמד למשרת המנהל הטכני של נבחרת ישראל. קובי אליהו
הגיע עם מצגת, וגם זה לא עזר. גאלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully