וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפו גאלי נחת בישראל: "צברתי ידע רב על הכדורגל הישראלי"

31.5.2018 / 17:50

המועמד השני לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל, פיליפו גאלי, הגיע ארצה מאיטליה. אתמול רואיין לתפקיד גם ווילי רוטנשטיינר האוסטרי וההכרעה תיפול בקרוב בין שניהם

צילום ועריכה: קובי אליהו

המועמד השני לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל, פיליפו גאלי, נחת בארץ. גאלי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הגיע בהמלצת ההתאחדות האיטלקית. הוא יהיה המרואיין השני מבין שני המועמדים הסופים לתפקיד אחרי שאתמול הגיע לראיון ווילי רוטנשטיינר האוסטרי.

גאלי אמר לאחר הנחיתה: "זו הזדמנות גדולה ואני רוצה להודות להתאחדות הישראלית שנתנה לי את האפשרות להתמודד על התפקיד. מה הסיכויים שלי? אני לא יודע. צריך להיפגש עם ועדת האיתור. צברתי הרבה ידע על כדורגל הישראלי, אבל מוקדם לדבר על זה. בשביל זה אני צריך לזכות בתפקיד".

ווילי רוטנשטיינר הרשים מאוד את הוועדה, שם אמרו כי גאלי יצטרך להרשים מאוד כדי לנצח אותו ולהפוך למנהל הטכני. "הוא השם הנוצץ ברשימה. יצטרך להרשים מאוד אחרי שאתמול רוטנשטיינר נאם כשלוש שעות", אמרו.

עוד בנושא
פיליפו גאלי מועמד לתפקיד המנהל הטכני של נבחרת ישראל
בתום שלוש שעות: הסתיימה הפגישה של וילי רוטנשטיינר בהתאחדות

פיליפו גאלי, מועמד למשרת המנהל הטכני של נבחרת ישראל. קובי אליהו
ירשים את חברי הוועדה? גאלי בישראל/קובי אליהו

האיטלקי והאוסטרי הם בני 55 ובעל ניסיון רב בתחום האימון והנוער ובשלב זה יהיו המרואיינים היחידים לתפקיד.גאלי שימש כמאמן קבוצת הנוער של מילאן וכעוזרו של קרלו אנצ'לוטי בקבוצה הבוגרת. החל מ-2009 הוא עובד במחלקת הנוער של מילאן כמנהל טכני. בוועדת האיתור ראיינו מועמדים רבים לתפקיד, אך גאלי עלה לקו הגמר בגלל הרזומה שלו בעבודה עם מחלקה צעירה בסדר גודל של מילאן. הוא הדריך שחקנים כפייר אמריק אובמיאנג, אלברטו פאלוסקי ומתאו דרמיאן וכשחקן זכה עם מילאן בחמש אליפויות ושלושה גביעי אירופה. הוא גם נחשב לשם המוכר ביותר מבין חמשת המועמדים הסופיים מהם נבחרו שניים.

רוטנשטיינר לא עבד בשנה האחרונה. הוא שיחק בקבוצות קטנות באוסטריה, אימן את לינץ ושימש כמאמן הנבחרת הצעירה של אוסטריה. במקביל עבד גם כמנהל הטכני של נבחרת אוסטריה הבוגרת ובהמשך החזיק שנים ארוכות (2001-2017) בתפקיד המנהל המקצועי של הנבחרת. בתקופה הזו נקרא שש פעמים לשמש כמאמן זמני.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פיליפו גאלי, מועמד למשרת המנהל הטכני של נבחרת ישראל. קובי אליהו
ראש בראש מול המועמד האוסטרי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully