וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפו גאלי נפגש עם חברי ועדת האיתור, החלטה תתקבל בשבוע הבא

המועמד לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הציג את משנתו בשפיים, אך עדיין לא התקבלה החלטה אם ללכת עליו או למנות את ווילי רוטנשטיינר, שהיה יותר כריזמתי ונראה שיש לו יתרון קל במירוץ

צילום ועריכה: קובי אליהו

פגישת חברי ועדת האיתור עם פיליפו גאלי, המועמד לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות, הסתיימה והחלטה לגבי הבחירה בינו לבין האוסטרי ווילי רוטנשטיינר נדחתה ותתקבל עד אמצע השבוע הבא. במשך למעלה משעתיים הציג הבוקר גאלי את משנתו בבית הנבחרות בשפיים מול חברי הוועדה. הפעם נכח בפגישה גם חבר הוועדה עורך הדין מורן מאירי, אשר היה במהלך השבוע החולף בברצלונה ולפגישה עם רוטנשטיינר שלשום בערב היה שותף מספרד באמצעות הסקייפ.

פיליפו גאלי, מועמד למשרת המנהל הטכני של נבחרת ישראל. קובי אליהו
הציג את משנתו. פיליפו גאלי/קובי אליהו

בדומה לרוטנשטיינר, גאלי הציג מצגת איכותית ואף הגדיל לעשות כאשר חילק מצגת אישית לכל אחד מחברי הוועדה על מנת שזה יוכל להמשיך ולתהות על קנקנו גם במהלך סוף השבוע. גאלי היה יותר שיטתי מרוטנשטיינר והוא נהנה מהילת כדורגלן העבר ששיחק במילאן, אבל דווקא האוסטרי היה קצת יותר כריזמטי ונראה שיש לו יתרון קל במירוץ לתפקיד. יתכן כי ההכרעה בנוגע לזהות המנהל הטכני הבא לא תתקבל לבסוף בהצבעת פה אחד.

שני המועמדים נשאלו במהלך הפגישות מה דעתם בנוגע לזהות מאמן הנבחרת ושניהם הבהירו כי מבחינתם אין שום מניעה למינוי מאמן ישראלי וכי אין להם העדפה למאמן זר. טווח השכר שהוצע לשניהם זהה, כך שלא נראה שמה שיכריע בין השניים הוא גובה החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully