וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל בורחל: "בא סוכן שחקנים והפך לבעלים של קבוצת כדורגל"

מגן הפועל עכו בעונה החולפת תקף בחריפות את התנהלותו של דודו דהאן במועדון: "די לקומבינות ולאינטרסים, נמאס כבר. הכדורגל צריך להיות אמיתי ולקדם את השחקנים שבאמת טובים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקנה של הפועל עכו בעונה החולפת, דניאל בורחל, תקף היום (שישי) בחריפות בחשבון הפייסבוק שלו את סוכן השחקנים דודו דהאן בעקבות העונה האחרונה שהסתיימה כזכור בירידת ליגה.

בורחל כתב: "פעם ראשונה שאני מסיים עונה ואין לי מה לרשום. בא לי פעם אחת לרשום מה שאני חושב ומרגיש על הכדורגל ולא רק אני חושב ככה, 90% בדעה הזאת. כשהייתי ילד החלום היה להיות שחקן כדורגל, התחלתי להתאמן בגיל 7 בקבוצה, לא ידעתי לאיזה מקצוע אני הולך להיכנס. נוכחתי לדעת שבמשך כל הקריירה, מאז שאני קטן ועד עכשיו, שכל הכדורגל הזה מונע מאינטרסים, לא משנה איפה שיחקתי - ליגה א', לאומית ועל, בכל מקום היו בעיות כאלה ותמיד מצאתי את עצמי נלחם נגד כולם לבד ומנצח".

עוד בנושא:

עיריית עכו מאשימה: "סטנצ'ו משך לעצמו סכום מופרז מקופת המועדון"
מנכ"ל הפועל עכו לשעבר תוקף אחרי הירידה ללאומית: "הניהול כושל"
תעלומה בהפועל עכו: מי הוא התורם שהעביר כסף למשכורות חודש מרץ?

דניאל בורחל הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בעכו הוא כבר לא יישאר. דניאל בורחל/אדריאן הרבשטיין

המגן הוסיף: "העונה הזאת שוב הייתה לי את הבעיה הזאת עם הפועל עכו, כשבא סוכן שחקנים ונהפך להיות בעלים של הקבוצה ולא נתן לאף שחקן מלבד מי שהוא מיצג להיות בקבוצה. כנראה שבעונה הבאה הוא כבר לא יהיה שם כי עלו על הבלוף כבר. אבל אולי מספיק, אולי די לקומבינות, לאינטרסים, לדברים האלה, נמאס כבר. הכדורגל לא צריך עוד מתקנים או עוד מאמנים וכל השטויות שאתם הפרשנים מברברים מאינטרסים (רק בישראל הכדורגל הוא ספורט לא הישגי). לא יכול להיות ששחקן אחרי משחק אומר לי הייתי הכי גרוע על המגרש אני בדיכאון אבל מה שלפחות מעודד אותי שהבנתי שהפרשנים שמרו עליי בשידור".

וסיכם: "הכדורגל צריך להיות אמיתי עם עצמו ולקדם את השחקנים שבאמת טובים. לא מי שההורים תורמים/שיש לו סוכן שמקושר עם הבעלים. בגלל זה כל שחקן חושב על לעשות כמה שיותר כסף ולא להישאר סמל במקום אחד כי הוא יודע שברגע אחד יתהפכו עליו ולא יספרו אותו מאיזשהו אינטרס אז הוא דואג לעתיד שלו. זה היה תמצית ממה שעלה לי לראש ברגע זה. מקווה לפתוח עונה הבאה במקום מסודר שרוצה להצליח עם אנשים טובים שזה הכי חשוב ואני בטוח שיהיה טוב כי אני יודע מה אני שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully