וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בהפועל עכו: מי הוא התורם שהעביר כסף למשכורות חודש מרץ?

25.4.2018 / 10:14

השחקנים נשמו לרווחה אחרי שמשכורות חודש מרץ נכנסו בעקבות תרומה מסתורית. רוב האנשים במועדון לא יודעים מי העביר את הכסף, בקרת התקציבים צפויה לדרוש מהמועדון הבהרות

מערכת וואלה

בווידאו: מוטי איוניר בתכנית "טוכמן וחמי"

אחרי איחור של כשבועיים, שחקני הפועל עכו קיבלו אתמול (שלישי) את משכורות חודש מרץ. בקרב השחקנים נרשמה הקלה גדולה לאחר שהם בדקו את החשבונות שלהם וגילו שהשכר אכן נכנס. כזכור, לפני כחודש נחשף בוואלה! ספורט שהעירייה הפסיקה את התמיכה הכספית, מה שיקשה לשלם משכורות - אך כעת כך טוענים בעכו שמצאו ספונסר שנשא בתשלום.

תשלום המשכורות עדיין לא פותר את המתיחות עם העירייה, שדרשה מדניאל סטנצ'ו לשלם מיידית 350 אלף שקלים כדי להעביר את הקבוצה על שמו. גורם המעורב בפרטים הסביר שהבעיה היא שברגע שהרומני יקבל את הבעלות, הוא יצטרך להפקיד 1.4 מיליון שקל בהתאחדות לכדורגל דבר שהוא לא מוכן אליו בשלב זה. התכנון של סטנצ'ו הוא להשלים את המהלך אחרי המכירות של בן אז'ובל וגבי קניקובסקי.

בינתיים במועדון ישנם לא מעט אנשים שעוסקים בשאלה מי הוא אותו ספונסר שהכניס את הכסף למתן המשכורות. בעכו הבהירו שהכסף נכנס מספונסר חדש, אבל חוץ מאנשים בודדים, אף אחד לא באמת יודע מי הוא. בעכו אמרו שהוא מעוניין להישאר בעילום שם, אך בבקרת התקציבים צפויים לדרוש לדעת מיהו.

דניאל סטנצ'ו, יו"ר הפועל עכו. קובי אליהו
עדיין בקרע עם העירייה. סטנצ'ו/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully