וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: העירייה הפסיקה את הזרמת הכספים. הקבוצה תתקשה לשלם משכורות

8.4.2018 / 18:35

גורם בעיריית עכו טוען כי העברת הכסף למועדון הופסקה בשל הצורך לבדוק האם הרוכשים המיועדים עומדים בהסכם עליו חתמו בתחילת העונה. לדברי הגורם: "כרגע נראה שהתשובה לכך היא שלילית"

עריכה: מתן חדד

עיריית עכו החליטה היום (ראשון) להקפיא את הזרמת הכספים להפועל עכו. גורם בכיר בעירייה אמר כי ההחלטה נתקבלה בשל הצורך לבדוק האם הרוכשים המיועדים של המועדון אכן עומדים בסיכומים שהושגו איתם בתחילת העונה הנוכחית. כיוון שכך, בעירייה העבירו היום מסר לקברניטי המועדון לפיו הזרמת הכספים העירוניים תיפסק עד שמנהל הכספים של העירייה יבדוק את פרטי ההסכם ואת הביצוע בפועל.

"אכן הוקפאו הכספים", אישר גורם בכיר בעירייה. לדבריו: "אנחנו צריכים להבין אם הרוכשים המיועדים אכן עומדים בהסכם ולמראית עין נכון לעכשיו נראה שהתשובה לשאלה זו היא שלילית". המהלך של העירייה מהווה מכה קשה למועדון. גורם המקורב להפועל עכו העריך שאם הכספים מהעירייה לא יגעו המועדון יתקשה לשלם משכורות המגיעות לשחקנים ולאנשי צוות המועדון עד לסיום העונה.

הפועל עכו הגיבה לידיעה: "אתר וואלה שם לו למטרה את הפועל עכו. הוא לא חדל לנסות ולחבל במועדון מתחילת העונה. הפועל עכו עמדה בכל ההתחייבויות שלה לכל גורם מתחילת העונה. המועדון שלנו הוא מודל ודוגמה להתנהלות כספית וזכה לשבחים גם מבקרת התקציבים וגם בדוח הכספי השנתי שנעשה על ידי רואה חשבון חיצוני. אנחנו רוצים לאכזב שוב את אתר וואלה ולהודיע שנעמוד בכל ההתחייבויות שלנו כפי שעשינו עד היום".

שחקני הפועל עכו חוגגים. מגד גוזני
לא יקבלו כסף? שחקני הפועל עכו/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully