וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל עכו לשעבר תוקף אחרי הירידה ללאומית: "הניהול כושל"

30.4.2018 / 11:37

רפי סולטן נגד ההנהלה ("שיחקרו ויגלו מי מנהל את המועדון"), שלומי דורה מתחרט ("איתי היה אפשר להישאר בליגה"). רוכש פוטנציאלי העביר מסר לעירייה: אכנס למו"מ אם ההסכם הנוכחי יבוטל

שלומי דורה מאמן הפועל עכו חוגג. אדריאן הרבשטיין
היה משאיר את עכו בליגה? שלומי דורה בימים אחרים/אדריאן הרבשטיין

למרות שהתאכזבו מאוד מהניצחון 0:1 של מ ס אשדוד על הפועל אשקלון אמש (ראשון) שהוריד אותם סופית ליגה, בעכו כבר ידעו שהנשירה ללאומית בלתי נמנעת. כעת בקבוצה יעסקו בעונה הבאה, כשהשאלה העיקרית היא האם המנכ"ל דניאל סטנצ'ו ימשיך. הרומני מצהיר שהוא מעוניין להישאר בקבוצה גם בליגה הלאומית, אבל במקביל בעירייה ממשיכים לבדוק האם ניתן לצאת מההסכם שנחתם בקיץ האחרון. לוואלה! ספורט נודע שאיש עסקים שלח מסרים לעירייה שיהיה מוכן להיכנס למגעים באופן מיידי לרכישת הקבוצה, אם ההסכם אכן יבוטל.

בעירייה לא מעבירים כספים כך שגם משכורות חודש אפריל עשויות להתעכב. אם סטנצ'ו ימשיך, עשויים חלק מהשחקנים - כולל דילן דמראווי ואליקו באלה וסם אלישע - להישאר בקבוצה גם בלאומית. גבי קניקובסקי ובן אז'ובל יימכרו, וגם סיראז' נסאר בכל מקרה לא יישאר. רם שטראוס גם כן לא צפוי להישאר.

דניאל סטנצ'ו, הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יישאר גם בעונה הבאה? סטנצ'ו/אדריאן הרבשטיין

לא מעט אנשים מאשימים את ההנהלה הנוכחית של המועדון בירידה לליגה הלאומית. מאמן הקבוצה בתחילת העונה שלומי דורה אמר לוואלה! ספורט הבוקר: "אחרי עונה נפלאה מבחינתי ומבחינת המועדון בליגה לאומית עם העפלה לליגת העל נגד כל הציפיות, חבל לי מאוד שהקדנציה שלי בליגת העל נקטעה במחזור השביעי. לא קיבלתי את הצ'אנס לעזור לקבוצה לשרוד בליגת העל, וזה בהחלט היה אפשרי".

גם היו"ר לשעבר דודי רוזנפלד דיבר על התחושות הקשות: "באמת בשנה שעברה עשינו מאמצים גדולים מאד לחזור לליגת העל בתוך עונה אחת, ואכן לשמחת כולם הצלחנו במשימה. העונה הזו הייתה עונה גרועה מאוד בלשון המעטה. לא יהיה מכובד מבחינתי כאשר אני לא במערכת למצוא אשמים. לדעתי התחברו יחד מספר גורמים שגרמו בסופו של דבר לתוצאה הזו. נקווה שהעונה הבאה תהיה יותר טובה".

מי שהיה יותר מיליטנטי הוא המנכ"ל לשעבר רפי סולטן, שאמר: "עבדנו קשה כדי להעלות את הקבוצה לליגת העל, אבל הביאו העונה שחקנים צעירים שלרובם אין מקום בליגת העל. הניהול של המועדון כושל. מקווה שגם בעירייה וגם בקרב חברי העמותה יסיקו את המסקנות. אין מקום להנהלה שעולה הרבה כסף על חשבון משלם המיסים. אני מקווה שמודיעין אזרחי יחקור כמו שצריך ויגלה סוף סוף מי מנהל את המועדון מאחורי הקלעים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully