וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות סקנדל הציוצים: פילדלפיה שוקלת לפטר את בריאן קולאנג'לו

ראשי המועדון החלו בחקירה של הג'נרל מנג'ר אחרי התחקיר שחשף איך הוא מבקר את המאמן מהשחקנים בחשבון טוויטר בדוי. בהנהלה חוששים שהישארותו תפגע קשות בתדמית של הקבוצה בעתיד

ב-NBA כולם מתמקדים כרגע כמובן בסדרת הגמר בין גולדן סטייט לקליבלנד, אך בפילדלפיה הרוחות סוערות בעקבות התפוצצותה של פרשת בריאן קולאנג'לו, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה שעל פי החשד ביקר ותקף את כוכביו ואת מאמנו ברט בראון באמצעות חמישה חשבונות טוויטר תחת שם בדוי.

נשיא המועדון וההנהלה הבכירה חוקרים את הפרשה הזו, כאשר החקירה עדיין נמשכת אך הסיפור הזה שנחשף ב'דה רינגר' מכה גלים והכה בתדהמה ומבוכה את הנהלת המועדון. לפי הדיווח קולאנג'לו דיבר עם ההנהלה על האפשרות שאשתו ברברה בוטיני היא זו שאחראית לציוצים הללו, אך במועדון שוקלים לפטר את הג'נרל מנג'ר בעקבות המקרה הזה.

עוד בנושא:

סקנדל ב-NBA: בריאן קולאנג'לו תקף את כוכבי ומאמן פילדלפיה תחת שם בדוי
גולדן סטייט פתחה את גמר ה-NBA עם 114:124 על קליבלנד בהארכה
ג'יי אר סמית' עם הסבר ביזארי לטעות המכרעת, טיירון לו זועם על השופטים

בריאן קולאנג'לו, פילדלפיה סיקסרס. AP
ישלם בכסאו על הסקנדל? קולאנג'לו/AP

בעוד שחלק מאנשי הצוות של קולאנג'לו תומכים בפיטוריו, חלק עדיין סבורים שהוא יצליח לשרוד את הפרשה הזו ולהיאחז בתפקידו למרות הסערה שנוצרה. כזכור, על פי החשד, קולאנג'לו השתמש בחשבונות הטוויטר הבדויים כדי לבקר לעתים קרובות את השחקנים ואת המאמן. בנובמבר בשנה שעברה, הוא צייץ כביכול נגד ברט בראון ורמז לכך שמרקל פולץ לא משחק כדי לשמור על משרתו. "זה ייתן לו אליבי להפסדים, לכן הוא מושיב אותו בחוץ", נכתב באחד מהחשבונות שנחשדים כמזויפים.

במקרה אחר, ביקר את קולאנג'לו את ג'ואל אמביד, שנחשב לתקווה הגדולה של הפרנצ'ייז. זה קרה לאחר שפורסם תיעוד של אמביד רוקד ללא חולצה בהופעה של הראפר מיק מיל כשהוא מושבת בשל פציעה, ומבקר במרומז את ההתנהלות של הסיקסרס. "חבל שאמביד רקד כמו טיפש ושכל האסון הזה התרחש. בפעם הבאה הוא יחשוב פעמיים לפני שיתקוף את הקבוצה שלו"

הבעלים של פילדלפיה חוששים מכך שהמשך העסקתו של קולאנג'לו יפגע קשות בתדמיתו של המועדון בעיקר בחודש יולי שבו הקבוצה מתכוונת להפעיל לחץ על שחקנים חופשיים כמו לברון ג'יימס ופול ג'ורג' שעשויים לחבור לכוכבים צעירים שיש במועדון הזה כמו ג'ואל אמביד ובן סימונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully