וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל ב-NBA: בריאן קולאנג'לו תקף את כוכבי ומאמן פילדלפיה תחת שם בדוי

בארצות הברית פורסם תחקיר מפורט שממחיש כיצד נשיא הסיקסרס ביקר את ברט בראון (שבינתיים האריך חוזה), ג'ואל אמביד ועוד שחקנים וקולגות בעילום שם בטוויטר. קולאנג'לו הכחיש, אך "מעמדו הפך מעורער"

אימג'בנק GettyImages

סקנדל גדול ב-NBA: תחקיר ארוך ומפורט של 'דה רינגר' מעלה את החשד שג'נרל מנג'ר פילדלפיה בריאן קולאנג'לו ביקר ותקף את כוכביו ואת מאמנו ברט בראון באמצעות חמישה חשבונות טוויטר תחת שם בדוי. הלילה (בין שלישי לרביעי) דווח כי בראון סיכם על חוזה לשלוש עונות נוספות על הקווים, אולם זמן קצר לאחר מכן התברר כי ככל הנראה, הדיווח שדלף לתקשורת בנוגע למאמן היה מכוון במטרה להסית את הדיון מהחשיפה בנוגע לקולאנג'לו.

על פי החשד, קולאנג'לו השתמש בחשבונות הטוויטר הבדויים כדי לבקר לעתים קרובות את השחקנים ואת המאמן. בנובמבר בשנה שעברה, הוא צייץ כביכול נגד ברט בראון ורמז לכך שמרקל פולץ לא משחק כדי לשמור על משרתו. "זה ייתן לו אליבי להפסדים, לכן הוא מושיב אותו בחוץ", נכתב באחד מהחשבונות שנחשדים כמזויפים.

עוד בנושא

כח עליון: ניתוח משחק 7 בגמר המערב בין יוסטון לגולדן סטייט
קר "עמד להתפטר", השחקנים קיללו: רגע המפנה של גולדן סטייט
אייזאה תומאס שוב מקניט: "לברון כדורסלן טוב בהרבה מג'ורדן"

בריאן קולאנג'לו, פילדלפיה סיקסרס. AP
ישלם בכסאו? קולאנג'לו/AP

במקרה אחר, ביקר את קולאנג'לו את ג'ואל אמביד, שנחשב לתקווה הגדולה של הפרנצ'ייז. זה קרה לאחר שפורסם תיעוד של אמביד רוקד ללא חולצה בהופעה של הראפר מיק מיל כשהוא מושבת בשל פציעה, ומבקר במרומז את ההתנהלות של הסיקסרס. "חבל שאמביד רקד כמו טיפש ושכל האסון הזה התרחש. בפעם הבאה הוא יחשוב פעמיים לפני שיתקוף את הקבוצה שלו", כתב. בפעם אחרת, במהלך משחק של פילי בעונה הרגילה, נכתב בציוץ של חשבון אוהדים של פילי כי "ג'ואל עושה עבירות מתוך תסכול". בתגובה, החשבון של קולאנג'לו צייץ כביכול: "אני בטוח שקשה לו לעכל את העובדה שעכשיו זאת הקבוצה של בן סימונס. לכן הוא הוא עושה הצגות. האגו שלו עולה לנו ביוקר!"

כמו כן, חשבונות הטוויטר המזויפים ביקרו את הרוקי מרקל פולץ ואת מאמנו האישי. "המנטור של מרקל מכריח אותו לשנות את סגנון הזריקה שלו", נכתב, "יש תיעוד של הבחור הזה מכריח את מרקל לזרוק בזמן שהוא יושב על כיסא, עם הגב לסל. ובכל זאת, מרקל מכחיש שהמאמן האישי שלו גורם לו לשנות את סגנון הזריקה, ומאשים את הצוות של פילדלפיה בכך. למה אף אחד לא מדווח על זה?"

קולאנג'לו ביקר כביכול את מאמנו האישי של פולץ פעם נוספת וחשף פרט רכילות עסיסי, כשטען ש"פולץ הולך אחריו באש ובמים רק כי הוא יוצא עם אמא שלו. מבחינתו, הוא משמש דמות אב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

התגובה של אמביד

בנוסף, בחשבונות הטוויטר הללו נמתחה ביקורת על דמויות נוספות בליגה. נרלנס נואל, ששיחק בפילי והעובר בטרייד לדאלאס בפברואר 2017, כונה באחד החשבונות הללו "פרחח אנוכי". גם סם הינקי, האיש אותו קולאנג'לו החליף בפילדלפיה, ומסאי יוג'ירי, הג'נרל מנג'ר שירש אותו לאחר שעזב את תפקידו הקודם בטורונטו, ספגו ביקורת.

קולאנג'לו לא הכחיש בצורה גורפת את התחקיר, ואישר כי אחד החשבונות שהוזכרו בתחקיר אכן שייך לו והוא אכן עומד מאחוריו. לגבי ארבעה חשבונות אחרים, מהם צויצו רוב הציוצים הפוגעניים, הוא הכחיש את מעורבתו. זאת למרות שכאשר כתב 'דה רינגר' פנה לסיקסרס כדי לקבל תגובה רשמית בנוגע לסיפור, הגדרות הפרטיות של שלושה מהחשבונות הללו שונו וציוצים רבים נמחקו.

"כמו הרבה קולגות בעולם הספורט, אני משתמש ברשתות החברתיות כדי להישאר מעודכן", אמר קולאנג'לו בתגובה רשמית שפרסם לתחקיר. "עשיתי שימוש בחשבון אחד שהוזכר בכתבה, אבל מעולם לא צייצתי ממנו אלא רק התעדכנתי במידע. אני לא מודע לאף חשבון נוסף, וכמובן שאיני האיש שעומד מאחורי החשבונות שנטען שאני עומד מאחוריהם".

מרקל פולץ, פילדלפיה סיקסרס. GettyImages
גם הוא חטף. פולץ/GettyImages

כמובן שפילדלפיה סוערת אחרי התחקיר, וייתכן שלא יהיה מנוס מלשקול להיפרד מקולאנג'לו, שנכנס לתפקיד הנשיא לענייני כדורסל בחודש אפריל 2016. ג'ואל אמביד הגיב בחריפות לפרסומים וצייץ בין היתר: "סם הינקי טוב יותר וחכם יותר ממך". זאת למרות שסיפר שקולאנג'לו התקשר אליו אישית כדי להכחיש את ההאשמות. "דיברתי איתו והוא הכחיש שכתב את כל הדברים האלה" אמר אמביד לאדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN. "הוא התקשר אליי כדי להכחיש הכל, ועד שיוכח אחרת אני מאמין לו. אבל אם הוא באמת אמר את זה, זה רע, רע מאוד".

על פי מארק סטיין, "הסיקסרס בהחלט שוקלים את צעדיהם כרגע, וניתן לומר שהכיסא של קולאנג'לו לא מאוד יציב כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully