וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס שוב מקניט: "לברון כדורסלן טוב בהרבה מג'ורדן"

שחקן העבר האגדי, שמסוכסך עם MJ, טוען: "רק קארים וראסל היו דומיננטיים כמוהו". סוכנויות ההימורים לא נותנות לג'יימס סיכוי מול הווריירס, קרי "שונא" את חוסר הכבוד לצוות המסייע של הקאבס, וגם: הסיכוי שלברון יעבור ליוסטון גדל?

אימג'בנק GettyImages

לברון ג'יימס כבר מתורגל היטב במפגשים עם גולדן סטייט, אבל הפעם נראה שהאתגר שיעמוד בפניו יהיה גדול מאי פעם. הלילה (בין שני לשלישי) נקבע כי הווריירס יהיו היריבה שלו ושל הקאבס בגמר ה-NBA, בפעם הרביעית ברציפות. אין ספק שג'יימס ייחל לניצחון של הרוקטס, שלא רק חסרי נסיון במעמד, אלא גם סבלו מפציעה של כריס פול שהייתה עשויה לגרום לו להחמיץ את פתיחת הסדרה.

אבל הווריירס ניצחו, ועל הסיכויים של לברון לצאת מהסדרה שתחל בלילה שבין חמישי לשישי עם טבעת רביעית בקריירה אפשר ללמוד מהיחס שקבעו סוכנויות ההימורים. בווגאס קבעו שהיחס לזכייה של קליבלנד באליפות הוא 650+, מה שמציב אותה כאנדרדוגית הגדולה ביותר בסדרת גמר מזה 16 שנה.

עוד בנושא

גולדן סטייט ניצחה ביוסטון 92:101 במשחק 7 ועלתה לגמר ה-NBA
לברון שוב מחכה בגמר: "לא ספרו אותנו, אבל עשיתי סוויץ' בראש"
אסף רביץ על המשחק שהמחיש במה לברון שונה מאגדות אחרות

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

לברון ג'יימס, טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הכי אנדרדוג שהיה אי פעם. לברון/GettyImages

זהו גם היחס הכי גרוע של לברון אי פעם בגמרים. לשם השוואה, לסדרת הגמר בעונה שעברה הוא הגיע כשהיחס של קליבלנד לזכייה באליפות עומד על 250+. אבל הווריירס נותנים הרבה כבוד לסגנית האלופה, ולא רק בגלל לברון.

"אני שונא שאומרים שזאת רק הקבוצה של לברון", אמר סטף קרי עוד לפני משחק 7 הלילה. "אל תזלזלו בשחקנים האחרים שלהם. הם נלחמו, הם עשו מהלכים גדולים, יש להם חלק גדול בזה שקליבלנד הגיעה לגמר. הם שחקני NBA טובים מאוד. כן, לברון מדהים, הוא עשה פלייאוף אדיר וסחב את הקבוצה על הגב, והשליטה שלו במזרח היא עוד יותר מדהימה. אבל בתור אוהד כדורסל, בתור צופה נייטרלי, קשה לי לראות את היחס שנותנים לחברים שלו לקבוצה".

ג'יימס יגיע לסדרה כשעננה גדולה מרחפת מעל ראשו. עם סיום העונה תהיה לו אופציה להשתחרר מהחוזה בקליבלנד, וזו אפשרות שהולכת ונעשית ממשית ככל שהזמן עובר. כעת, כך נראה, האפשרות לעבור ליוסטון ולחבור לחברו הטוב כריס פול בטקסס, נראית קורצת מתמיד.

"לאן יוסטון הולכת מכאן? אני אגיד לכם לאן היא הולכת - היא הולכת לגייס את לברון ג'יימס", אמר פרשן ESPN המפוקפק סטיבן איי סמית'. "הוא וכריס פול מדברים מדי יום, לברון היה הסנדק של הבן שלו, ואם אתה CP3 או ג'יימס הארדן, אתה רוצה את לברון נואשות לצידך עכשיו. הוא האיש שיכול לעזור לכם לעבור את המשוכה. הוא זקוק לשחקנים טובים לידו, אתם זקוקים לשחקן נהדר לצידכם, ואם יש מישהו בליגה הזאת שמסוגל לגייס אותו, זה אחד החברים הכי טובים שלו, כריס פול. זה חייב להיות הטון שלהם בפגרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בעלי קליבלנד דן גילברט, שיחסיו עם לברון עדיין קרירים למדי אם לשפוט על פי לחיצת היד הרפה אמש אחרי הניצחון במשחק 7 מול בוסטון, אמר בנוגע לעתיד ש"כמו לברון, גם אני לא מרוכז בזה עכשיו. זאת לא התחמקות, זאת האמת. אנחנו מרוכזים בגמר עכשיו. אני לא חושב שאף אחד אצלנו בכלל מדבר על העתיד של לברון".

התקווה של לברון היא שאנדרה איגודלה, השומר שהוצמד לג'יימס בסדרות הקודמות ומי שנחשב לאחד השחקנים שהכי מקשים עליו בליגה, יחמיץ גם את פתיחת סדרת הגמר. הפורוורד נעדר מארבעת המשחקים האחרונים מול יוסטון, והפציעה המסתורית שלו עדיין לא התאחתה. "האם אני מתקדם לכיוון חזרה למגרשים? הממ, איך מגדירים מתקדם?", אמר איגודלה ל'מרקורי ניוז' אחרי משחק 7. "אני מסוגל ללכת בלי יכאב לי. אבל לרוץ אני עוד לא מסוגל. יש דברים שאין לי שליטה עליהם".

במקביל, הדיונים על גדולתו של לברון לעומת ג'ורדן נמשך. באופן לא מפתיע, שחקן העבר אייזאה תומאס שוב נקט בעמדה פרו-לברונית, ואמר הלילה ש"אנחנו עדים לכוכב ששומר על דומיננטיות מדהימה לאורך תקופה ארוכה. לא ראיתי אף שחקן עושה את זה חוץ משניים: קארים עבדול ג'באר וביל ראסל".

תומאס, שמסוכסך מזה שנים עם ג'ורדן זכר ליריבות הגדולה בין שיקגו של MJ לחבורת הבד בויז של דטרויט, אמר ש"כולם אומרים שאני שונא את ג'ורדן, אבל זה לא קשור לעניין. אם אני מסתכל על יכולות נטו, על כמה לברון דומיננטי בכל האספקטים, אני חושב שברור שלברון כדורסלן הרבה יותר טוב ממייקל ג'ורדן".

לוח הזמנים המלא של הגמר

משחק 1: 31 במאי, בין חמישי לשישי (4:00)

משחק 2: 3 ביוני, בין ראשון לשני (3:00)

משחק 3: 6 ביוני, בין רביעי לחמישי (4:00)

משחק 4: 8 ביוני, בין שישי לשבת (4:00)

משחק 5 (אם יהיה צורך): 11 ביוני, בין שני לשלישי (4:00)

משחק 6 (אם יהיה צורך) - 14 ביוני, בין חמישי לשישי (4:00)

משחק 7 (אם יהיה צורך) - 17 ביוני, בין ראשון לשני (3:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully