וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מורי: "כריס פול חשב שיגרור אותנו לגמר, לקח את ההפסד קשה"

הג'נרל מנג'ר של יוסטון דיבר על האכזבה של הרכז. בוסטון הודיעה שהברגים הוסרו מרגלו של הייוורד, ושיהיה כשיר לאימוני פתיחת העונה. קולאנג'לו על החשדות נגדו: "מנסים להפיל אותי"

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי המשחק החמישי בסדרת גמר המערב, הרגשות ביוסטון היו מעורבים. מצד אחד, הרוקטס עלו ל-2:3 על גולדן סטייט והיו רחוקים ניצחון אחד מלהדיח את האלופה ולעלות לגמר ראשון אחרי 23 שנים. מצד שני, לקראת סיום המשחק נפצע כריס פול וביוסטון ידעו שבלעדיו יהיה להם קשה מאוד להשלים את המשימה, אפילו כאשר המשחק המכריע ייערך אצלם בבית. פול קיווה להיות כשיר למשחק 7, אבל לא באמת היה לו סיכוי, וכעת כנראה שלנצח תישאל השאלה: מה היה קורה אילו לא היה נעדר מהמשחקים הללו.

שלא במפתיע, מסתבר שמי שסוחב עימו יותר מכל את השאלה הזו הוא פול בעצמו. "הוא לקח את זה הכי קשה לדעתי, כי הוא ידע שלא הפציעה חסרת המזל הוא היה גורר אותנו לגמר", אמר הג'נרל מנג'ר דריל מורי ל'יוסטון כרוניקל'.

תזמון הפציעה של פול היה אכזרי במיוחד לנוכח היכולת הנפלאה שהציג בשני המשחקים הקודמים, אותם יוסטון ניצחה. הוא קלע 27 במשחק 4 והוסיף 20, שבעה ריבאונדים, שישה אסיסטים ושלוש חטיפות במשחק 5. רבים מאמינים שיכולתו להכתיב את קצב המשחק הייתה עוזרת לרוקטס להירגע במחציות השניות, בהן איבדו במשחקים 6 ו-7 יתרון גדול.

עוד בנושא

קרי: "לא אכפת לי מה-MVP", לברון: "גאה בכמות המשחקים ששיחקתי"
סקנדל ב-NBA: בריאן קולאנג'לו תקף את כוכבי ומאמן פילדלפיה תחת שם בדוי
לאחרים תספרו טבעות: השנה בה לברון ג'יימס שינה את הדרך בה כולנו שופטים אותו

כריס פול יוסטון רוקטס פצוע. AP
רגע מכריע. הפציעה של כריס פול/AP

בריאן קולאנג'לו הכחיש הלילה (בין רביעי לחמישי) את החשדות כלפיו, לפיהם השתמש בכמה חשבונות טוויטר בשם בדוי כדי להעביר ביקורת על שחקנים בפילדלפיה כמו ג'ואל אמביד ומרקל פולץ ועל המאמן ברט בראון. "מישהו מנסה להפיל אותי", כתב הג'נרל מנג'ר של הסיקסרס בהודעת SMS לכתב של "יאהו", "כמובן שזה לא אני". קולאנג'לו אמר לכתב שהוא אינו בטוח שמדובר בניסיון הפללה מכוון, אך המשיך להתעקש שהחשבונות המדוברים אינם קשורים אליו. "אני מקווה שזה ייפתר בקרוב", כתב.

בינתיים בפילדלפיה, אחרי שבראון סיכם על הארכת חוזה לשלוש עונות נוספות, אדריאן ווז'נראוסקי מדווח כי הוא נפגש עם מונטי וויליאמס שעשוי להתמנות לעוזרו. מאמן ניו אורלינס בין 2010 ל-2015, ששימש גם כעוזר בפורטלנד ובאוקלהומה סיטי, היה בעונה החולפת סגן הנשיא לענייני כדורסל בגולדן סטייט והוא מעוניין לשוב לתחום האימון.

* חדשות טובות לאוהדי בוסטון: הקבוצה הודיעה שגורדון הייוורד, שהחמיץ את העונה כולה לאחר שחתם בסלטיקס בקיץ ונפצע שניות סופות לתוך הופעת הבכורה שלו, נותח על מנת להסיר את הפלטה והברגים מרגלו הפצועה. הוא צפוי לחזור להתאמן תוך 6-8 שועות ולהיות כשיר לחלוטין לאימוני פתיחת העונה. בנוסף, ארון ביינס נותח באפו ויהיה כשיר תוך 2-4 שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully