וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות לקליבלנד: קווין לאב כשיר למשחק 1 בסדרת הגמר

הפורוורד שנתקל עם ראשו בזה של ג'ייסון טייטום והחמיץ את משחק מספר 7 של גמר המזרח חוזר בדיוק בזמן. לברון ג'יימס דרוך לקראת הווריירס: "מקווה שאוכל להמשיך באותה יכולת גם בגמר"

עריכת וידאו:ניר חן

גמר ה-NBA יחל הלילה (בין חמישי לשישי) ומספר שעות לפני כדור הביניים הראשון, קיבלה קליבלנד חדשות טובות: קווין לאב, שסבל מזעזוע מוח, יעמוד לרשות טיירון לו. הפורוורד נתקל עם ראשו בזה של ג'ייסון טייטום במשחק מספר 6 מול בוסטון, החמיץ את משחק מספר 7 ושיתופו בתחילת הסדרה הנוכחית גם כן היתה בספק, אולם לאחר שעבר סדרה של בדיקות, נמצא שיהיה כשיר.

עוד בנושא

אנדרה איגודאלה הפצוע לא כשיר למשחק מספר 1 של סדרת הגמר
לברון ג'יימס מגיע כאנדרדוג מוחלט לגמר, טיירון לו לא פוחד
סקנדל ב-NBA: בריאן קולאנג'לו תקף את כוכבי ומאמן פילדלפיה תחת שם בדוי

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
חוזר בדיוק בזמן. לאב/AP

24 שעות לפני כן ערכו גולדן סטייט וקליבלנד ימים פתוחים לתקשורת. סטפן קרי, שזכה פעמיים ב-MVP של העונה הסדירה ב-NBA אבל עוד לא זכה בתואר האישי עבור יכולתו בגמרים, נשאל על כך ולא ממש הופתע.

"כבר בשאלה השנייה נשאלתי על כך, אז אני די בטוח שהנראטיב הזה עומד לתפוס תאוצה, כמו שהיה מאז 2015, אמר כוכב הווריירס, "אבל זה לא עומד לעשות או להרוס את הקריירה שלי במבט לאחור. אם נזכה באליפות ולא אהיה ב-MVP של הגמר, אני עומד לחייך בדיוק עם אותו חיוך רחב וגדול. אפילו האנשים שקרובים עלי לא מדברים על זה. ככה זה, תמיד מסתכלים מה עוד לא השגת ומצפים ממך לעשות עוד ועוד".

בגמר של 2015, אנדרה איגודלה שייעדר לפחות מהמשחק הראשון בשנה בשל פציעה זכה בתואר האישי, כאשר גולדן סטייט ניצחה את קליבלנד בגמר שהתחיל את רצף המפגשים בין הקבוצות בקרב על התואר. שנה לאחר מכן היה זה לברון ג'יימס, שהיה ה-MVP הברור לאחר שהוביל את קליבלנד לאליפות היסטורית עם יכולת פנומנלית. בשנה שעברה קרי "הפסיד" את התואר לחברו לקבוצה, קווין דוראנט.

"אני יכול להבטיח לכם שקרי לא ער עד מאוחר בלילה בגלל מחשבות על זכייה ב-MVP", אמר דריימונד גרין, "כולנו רוצים לזכות באליפות נוספת. אם הוא יזכה בתואר, הוא יזכה, אבל זה לא מה שהוא או אף אחד אחר בקבוצה משחקים עבורו".

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. רויטרס
לא מתעייף. לברון ג'יימס/רויטרס

קרי אומר שזה בסדר מבחינתו שבמקרים אותו על היעדר הזכייה בתואר האינדבדואלי. "זה חלק מהעניין, אבל אף פעם לא ממש הדגשתי את הדברים האלה", טען, "אפילו לפני שזכיתי ב-MVP על העונה הסדירה, אך פעם לא תקפתי את זה כמטרה. אני חושב על המשחק שלי ודברים טובים בדרך כלל קורים לי ולקבוצה כשאני חושב ככה. אני עומד לשחק אגרסיבי ועם ביטחון שעם האנרגיה הקבוצה אעזור לקבוצה לנצח. אם זה אומר שאהיה ה-MVP, למי איכפת?".

לברון ג'יימס דיבר עם התקשורת בעיקר על הגיל שלו ועל העונה הארוכה שעברה עליו. "תמיד אמרו שהשיא של שחקני NBA הוא בגילאים 27 עד 31-32, וזה אם יש לך מזל", אמר המלך, "אני לא יודע, אף פעם לא ממש קניתי את זה. לא קונה את הרעיון של תקרה שאי אפשר לעבור ותמיד אמרתי את זה. אני רק רוצה לעשות כמה שיותר ולהיות הכי טוב שאני יכול".

ג'יימס בן ה-33 ישבור במשחק הראשון את השיא האישי שלו למשחקים בעונה סדירה פלוס פלייאוף, כשיעלה על הפרקט בפעם ה-101 העונה. השיא הקודם (100 משחקים) נקבע בעונת 2010/11, ואז הוא הפסיד בשישה משחקי גמר לדאלאס, במדי מיאמי. "זה מה שגורם לי הכי הרבה גאווה העונה, שיכולתי להיות זמין עבור החברים שלי בכל יום. אני לא יודע אם האמינו לי כשאמרתי במרץ שאני מרגיש הכי טוב שהרגשתי כל הקריירה. מאז המשכתי לשחק ברמה הכי גבוהה שלי עד לסיום העונה. מקווה שאוכל להמשיך כך גם בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully