וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה איגודאלה הפצוע לא כשיר למשחק מספר 1 של סדרת הגמר

הפורוורד שנפצע במשחק מספר 3 של גמר המערב ומאז לא שב לפרקט, ייבדק מחדש לפני משחק מספר 2 מול קליבלנד. דיווח: כריס פול כבר החל לחזר אחר לברון ג'יימס, אורלנדו מינתה את סטיב קליפורד

שחקן גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודאלה. AP
חדשות רעות לאלופה. איגודאלה/AP

גמר ה-NBA ייצא לדרך מחר בלילה (בין חמישי לשישי) באוקלנד, עם משחק מספר 1 בין גולדן סטייט וקליבלנד. מי שלא יוכל לקחת בו חלק הוא אנדרה איגודאלה, שעדיין לא הצליח להתגבר על הפציעה ממנה הוא סובל. ה-MVP של סדרת הגמר ב-2015 לא שיחק מאז משחק מספר 3 בגמר המערב מול יוסטון, לאחר שנתקל בברכו של ג'יימס הארדן. מצבו יוערך מחדש לפני משחק מספר 2, אך לא מן הנמנע שיחמיץ גם אותו.

"הוא מתוסכל", אמר אמש סטיב קר על הפורוורד המגוון שלו. "הגוף שלו לא הגיב טוב לפציעה בינתיים". עד כמה משמעותי איגודאלה לגולדן סטייט? קשה להגיד, אך קל יותר להסביר את החשיבות שלו בהגנה על לברון ג'יימס. בגמר של 2015, כשאיגי ולברון היו על הפרקט באותן דקות, גולדן סטייט היתה בפלוס 18.8 נקודות, ובמינוס 15.5 כשלברון היה על הפרקט ואיגודאלה לא; ב-2016 בפלוס 21.4 ובמינוס 1.5 כשאיגודאלה היה על הספסל, ואשתקד בפלוס 13.2, ובמינוס 13.6 כשאיגי על הספסל ולברון על הפרקט.

* על פי מארק שטיין מ"ניו יורק טיימס", "כריס פול כבר החל את החיזור שלו במטרה להביא את לברון ג'יימס ליוסטון". קינג ג'יימס עתיד להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב, והשמועות לגבי עזיבה אפשרית את קליבלנד לא פוסקות. סוכנות ההימורים Bovada פרסמה הערב יחס הימורים לשאלה "באיזו קבוצה לברון ג'יימס יפתח את העונה הבאה", וכך נראו היחסים:

קליבלנד 9/5
פילדלפיה 19/10
יוסטון 11/4
לוס אנג'לס לייקרס 3/1
גולדן סטייט 16/1
לוס אנג'לס קליפרס 25/1
מיאמי 25/1
סן אנטוניו 25/1

* אורלנדו הודיעה רשמית על מינויו של סטיב קליפורד למאמן הקבוצה בארבע השנים הקרובות. בכך ישוב למועדון בו שימש כעוזרו של סטאן ואן גנדי במשך חמש שנים.

עוד בנושא:

לאחרים תספרו טבעות: השנה בה לברון ג'יימס שינה את הדרך בה כולנו שופטים אותו
סקנדל ב-NBA: בריאן קולאנג'לו תקף את כוכבי ומאמן פילדלפיה תחת שם בדוי
לברון ג'יימס מגיע כאנדרדוג מוחלט לגמר, טיירון לו לא פוחד

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס חוגג. GettyImages
לאן ממשיכים מכאן? לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully