וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נקנסה ב-15,000 שקלים, מאבטחים יגנו על אנשי ערוץ הספורט

במנהלת הוחלט על הצעד בעקבות היריקות שספגו אנשי ערוץ הספורט מאוהדי הפועל תל אביב במשחק הראשון בסדרה מול אשדוד. המנהלת: "לא נעבור בשתיקה על פגיעה בעובדים בענף הכדורסל"

one

הפועל תל אביב נקנסה היום (רביעי) ב-15,000 שקלים על קריאות נאצה בדרבי נגד שמעון מזרחי ורגב פנאן. מכבי תל אביב נקנסה ב-5,000 בשל יריקת אוהד הקבוצה על דובר הקבוצה. כזכור, מנהלת הליגה הודיעה מוקדם יותר כי צוות אבטחה מיוחד יגן על אנשי ערוץ הספורט במהלך משחק מספר 2 בסדרה בין הפועל תל אביב למכבי אשדוד. זאת בעקבות אירועי המשחק הראשון במהלכו הותקף צוות של ערוץ הספורט ביריקות וקללות של האוהדים האדומים. לאחר המשחק השמיעו בערוץ הספורט איום לא לשדר יותר משחקים של הפועל תל אביב ובעקבות זאת הוחלט במנהלת הליגה להציב צוות אבטחה שיגן על אנשי הערוץ בדרייב אין. בנוסף קבעה המנהלת כי הפועל תל אביב תשלם היטל בסך 10,000 שקלים בשל "פגיעה בהתקשרויות עם גופי שידור"

בהודעת מנהלת הליגה נאמר בין היתר כי: "המנהלת לא תעבור בשתיקה על פגיעה בעובדים בענף הכדורסל אשר מגיעים למקום עבודתם וחוזרים לביתם מאוימים ופגועים. בעקבות הודעת הערוץ כי לא יישלח צוות צילום למשחק הבית הקרוב בתנאים הנוכחיים, מנהלת הליגה תשכור צוות אבטחה מיוחד (אשר ימותג בבגדי מנהלת הליגה), עלות צוות האבטחה המיוחד יקוזז מחשבון הקבוצה במנהלת".

בהמשך ההודעה נאמר עוד כי: "במקביל המנהלת תדרוש מקבוצת מכבי אשדוד באר טוביה, כי במשחק הבית הבא ביום שבת, תיצור חציצה של עשרה מטרים בין אוהדי הפועל לצוות ערוץ הספורט על כל המשתמע מכך וכן לדאוג לעשרה אנשי אבטחה שישמרו על צוות ערוץ הספורט".

עוד בנושא
ערוץ הספורט מאיים: לא נשדר יותר את משחקיה של הפועל תל אביב
במנהלת מודאגים: "יהיה קשה למצוא פיתרון לשידור מהדרייב אין"
איתי שגב חוגג את שיא הקריירה: "כולם פרגנו לי". מחמאות לפארגו

אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
האם הבלגן יימשך במשחק הבא? אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully