וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת מודאגים: "יהיה קשה למצוא פיתרון לשידור מהדרייב אין"

30.5.2018 / 7:44

במנהלת הליגה ינסו למצוא פשרה כדי לשדר את משחק 2 בין הפועל תל אביב לאשדוד ביום חמישי, לאחר שערוץ הספורט הודיע כי אין בכוונתו לשדר בתנאים הנוכחיים. האדומים כועסים על השיפוט

one

הפועל תל אביב הפסידה אמש (שלישי) את משחק מספר 1 ברבע גמר הפלייאוף למכבי אשדוד/באר טוביה 91:85 בחוץ, ותנסה לאזן את הסדרה במשחק השני אצלה בבית מחר. אלא שעם כל הכבוד להפסד עצמו, השיחה הגדולה סביב המשחק נוגעת לשידורו על ידי צוות ערוץ הספורט. אחרי שבמשך שלושת המשחקים האחרונים לא הועברו משחקיה של הפועל תל אביב בשידור מלא עם צוות משמעותי, חזרו בערוץ לשדר את האדומים אמש, אך כבר במהלך הרבע השני השידור שובש לאחר שהצלמים שהוצבו בחיץ בתוך יציע האדומים, התלוננו על יריקות מצד האוהדים שמסביבם. ההחלטה הייתה מיידית - הוצאת הצלמים מהיציע, והמשך השידור ממצלמות שהוצבו מאחורי הסל.

עוד במהלך המשחק שוחחו אנשי ערוץ הספורט עם מנכ"ל מנהלת הליגה עדלי מרכוס שהיה במשחק וניסה למצוא פתרונות מיידיים אך ללא הצלחה. לאחר מכן הודיעו כי לא ישדרו את המשחקים של האדומים בתנאים הללו, כשנכון לעכשיו שידור המשחק נגד אשדוד בדרייב אין נמצא בספק. "אף אחד לא מתכוון להעמיד את העובדים של הערוץ בסכנה בגלל משחק", אמר אחד מאנשי הצוות של הערוץ אמש, "היה רצון לנסות לשים את כל מה שקרה מאחורינו, אבל ככה אי אפשר לעבוד".

במנהלת הליגה יתכנסו הבוקר לישיבת חירום כדי לבחון את דרכי הפעולה המיידית שלהם לאפשר את קיום השידור. בינתיים בחן אמש מרכוס ביחד עם אנשי האולם באשדוד אפשרות להצבת המצלמות ביציע הנגדי, שבו לא יושבים אוהדי הפועל תל אביב, כדי לאפשר לפחות את שידור המשחק ביום שבת, אך הבעיה העיקרית נשארת שידור המשחק ביום חמישי הקרוב. "יהיה קשה למצוא פיתרון", הודו במנהלת במהלך הלילה.

עוד בנושא

ערוץ הספורט מאיים: לא נשדר יותר את משחקי הפועל תל אביב
מכבי אשדוד גברה 85:91 על הפועל תל אביב אחרי הארכה
עוד בפלייאוף: מכבי תל אביב הביסה 62:94 את עירוני נס ציונה

אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
ישיבת חירום במנהלת. אוהדי הפועל תל אביב אמש/לירון מולדובן

נחזור לפרקט. האדומים יכלו אמש לעלות ליתרון בסדרת רבע גמר הפלייאוף, לראשונה מאז חזרו לליגת העל בקיץ 2012, אך כשלו בכך למרות שקיבלו הזדמנות מצוינת לעשות זאת עוד לפני הארכה. בקבוצה יצאו מעודדים כי היו קרובים מאוד למרות ערב חלש מאוד של רביב לימונד עם 2 נקודות ב-1 מ-7 מהשדה, רפי מנקו עם 4 נקודות ב-2 מ-7 מהשדה, מחצית ראשונה לא טובה של ג'רל מקניל, פציעה של תומר גינת ועבירות של מאט האוורד. מי שקיבלו את מירב המחמאות היו טיי מקי ואדריאן בנקס, ששניהם התעלו עם 21 נקודות.

בסיום המשחק באו בהפועל בטענות לשיפוט, שלטענתם אפשר לאשדוד לשחק בצורה פיזית, על גבול האלימה לדבריהם, "זה היה משחק פיזי בצורה מטורפת, זאת תהיה סדרת כזאת, לכל קבוצה הייתה הזדמנות לנצח. שרקו נגדנו 5 עבירות בהארכה, ונגדם? אולי אחת", אמר טוני גפני בסיום, "זאת אחת הקבצות הכי פיזיות בליגה, נתאושש, אנחנו קבוצה מנוסה, מחכים כבר ליום חמישי. כולנו רוצים שיום חמישי כבר יגיע. בפלייאוף יש הרבה עצבים, שיחקתי מיליון משחקי פלייאוף, הם גם החטיאו הרבה זריקות ברבע הראשון, אבל ככה הפלייאוף הולך, אני מצפה שזה יהיה ככה גם ביום חמישי. לא מצאנו את הקצב שלנו בהארכה, ובחמישי כן נמצא אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully